2013-12-16 23:24:26
odn. Tboxa, to sprawa wygląda tak, że jak box się trafił dobry to troche KJSy wytrzyma, ale w momencie jego awarii to auto stoi. Nie da się tego niczym zastąpić bez wymiany skrzyni. Nie da się tego ogarnąć na FWD bez wymiany skrzyni. To że ten RS 4x4 jeszcze się nie rozsypał nie oznacza że Tbox jest dobry. box będzie jeździł nawet jak się kosz rozepnie. Będzie mielił zęby satelit, dopuki jeden z łebków nitów nie zblokuje jednej z satelit i jej nie wyrwie, łamiąc zęby. jak wyrwie jedną, to polecą wszystkie i finał jest taki, że nawet nie ma czego ratować.
Jest to najsłabszy element tego auta. prototypowe przeniesienie napędu ze skrzynią w ukł poprzecznym. Mondeo ma już mocniejszy box. (nie pasuje do essa bez podmianki skrzyni i ma inny rozkład mocy) ostrożnie z półosiami. nie pasują od niczego innego a kupić ciężko.
Odn. zawieszenia tylnego: sprężyny są od zwyklaka. amory tylko escort 4x4 (ciężko dostać i drogie, a czesto w katalogach są błędy). tulejek gumowych brak i od niczego nie pasują. jest albo Powerflex, albo samodzielne dorabianie. większość elementów zawiasu jest jedyna w swoim rodzaju i nie da się tego kupić.
Co do repliki to działaj.
Zapodaj foty jak to wygląda, to będziemy doradzać i pomagać.
-----------------
Nie bierz życia na serio, i tak nie wyjdziesz z niego żywy..