2018-03-11 18:37:09
miałem przez pol roku allroada 2.7 z automatem, swietne auto, mozna opuscic od fabryki jakies 2 cm i jest gites
Paulinka teraz też śmiga biturbo allroadem ale z manulem, aktualnie po programie na 306km, silnik zbiera sie z samego dołu jak diesel

ale manual do takiego auta mi nie podchodzi, 6 biegów tylko wkurza (6 jest na poziomie 5 w automacie, poprostu sa krotsze biegi zamiast nadbiegu na trase) za to zbiera sie bardzo przyjemnie.
ja prywatnie mam tipa ale wersje usa, przelozenia dluzsze, moze slabiej to sie napedza, ale na trasie piekna sprawa, przy 3tys jest 140km/h zamiast 120 jak w europejczykach

przy predkosciach przelotowych rzedu 160-180km/h robi to kolosalna roznice jak silnik nie przekracza 4tys obrotow...
a co do tarcz... 360 z D3 - 277,90/szt brembo, klocki lucasa(trw) w okolicach 300 zeta/komplet.. nie ma tragedii jak za firmowe graty, 321mm w poliftowej c5 jakoś szczególnie tansze nie sa
[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2018-03-12 13:09:21 ]