2012-09-25 11:48:32
Mam trochę wolnego czasu wiec po tylu latach pokażę wam mojego rsa,mam nadzieję że zwróci choć trochę wasza uwagę :smile: i zachęci do oglądania
Więc eresa przywiozłem z włoch w 2008 i od tamtego czasu nieustannie coś się w nim dzieje.Przeróbki w nim zrobione służą szybkiemu przemieszczaniu po naszych drogach
więc gleby ani mega naciągów nie będzie..ma po prostu szybko jeździć przy max trakcji i od czasu do czasu polatać w jakimś sprincie czy trackdayu..W tym roku została odbudowana i wyspawana podłoga z podłużnicami,nie było jeszcze tragedii ale bałem się wyrwania belki przy dużej prędkości i oczywiście wlew wymieniony.
Escort RS2000 mk5 "92
Silnik i skrzynia
-moc 147,1 191,2 nm
-lżejsze koło zam.-1,95 kg
-układ wydechowy z kwasówki Bartoli od kolektora
-dolot własnej konstrukcji z dolotem zimnego pow.stożek K&N
-kolektor wydechowy wyczyszczony ze zbędnego złomu+taśma termoizolacyjna
-poduszki pod silnikiem i skrzynia utwardzone klejem do szyb(seryjne pół roku wytrzymywały)
-kat usunięty
-nowe sprzęgło luk
-usunięta blokada wstecznego
-własnej roboty short shifter
-włącznik wentylatora chłodnicy w środku
Zawieszenie
-było kilka,gwinty były za twarde więc postawiłem na koni sport i to była dobra decyzja
-koni sport z regulacją
-sprężyny AP+Eibach(lato)
-sachs+seryjne sprężyny(zima)
-wszystkie tuleje z tyłu i z przodu nowe
-rozpórki przód i tył(z tyłu wspawana rura między kielichami)
-opony Yokohama parada spec2 195/50/15
Hamulce
-zaciski i tarcze z mondeo v6
-tarcze brembo
-klocki ate
-nowe przewody
-płyn ferrodo 5.1
-wywalona pompa wiązka i komp ABSu
Wnętrze
-fotel kubełkowy Bimarco
-pasy OMP+QSP
-kierownica Sparco
-dodatkowe zegary (podciśnienie,temp wody,volty)
-tylna kanapa wywalona
Styl
Auto za bardzo nie różni się od serii
-dokładka laguna
-przyciemnione przednie i tylne lampy
-blenda na szybie
-lusterka mk7
[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2012-09-25 13:08:31 ]