2012-04-03 19:08:19
Jako, że co poniektórym poszedł ślinotok to pokażę to coś.
Zaczęło się niewinnie, lipiec 2010 pojechali, obejrzeli i przywlekli czarne coś na tandetnych alumach. Kosiarka 1,1 pod maską, vmax 135km/h, oleju żłopała więcej niż benzyny ale ileż było radości :d
Ot zwykła ceelka od dzieciaka z naklejką BMW (sic!) na masce.
Po wsadzeniu pieniążków w nieopłacalny remont kosiarki, który i tak nie przedłużył jej życia, padła decyzja o swapie. Dawca był zacny, Escort MKVI kombi w pakiecie RS i pięknym wnętrzem z uszatkami w tygryska, po prostu full wypas. Silniczek 1,6 ze skrzynią i wiązką powędrował do Fofki, tajle jak klima i wnętrze do nowych nabywców a esiok na złom
Po zmianie silnika i odłupaniu paru zbędnych kilogramów rdzy, Fiesta ze względów technicznych musiała w lutym 2011 wrócić na drogę, jeszcze bez reperaturek. Pojeździła miesiąc i dostała strzała.
Były dwie opcje do wyboru : kupić budę albo zezłomować. Jak to facet, oczywiście wybrał trzecią opcję czyli ratowanie tego co zostało. Dwa miesiące turlania u kumpla w garażu, mieszkaniu i na piętrze.
Lakier biały akryl, kod ze stajni mercedesa. Praca zakończyła się w maju 2011 i oby nie trzeba było robić tego drugi raz. Katorga.
A teraz trochę od strony technicznej:
Silnik 1,6 16V na skrzyni manualnej IB5
Wałki Mondeo 2.0
Przepustnica Mondeo 2.0
Kolektor dolotowy RQC 130HP HO
Obudowa przepływki - walczymy z 2.0
W trakcie realizacji wydech przelotowy 60mm robiony na zamówienie przez PROEX na kolektorze RS2000
Nie było to jeszcze hamowane, brak danych na temat mocy i momentu ale odpycha się zacnie.
Zderzak przedni/tylni ZENDER Futura
Poszerzenia Fiesta XR2i
Spoiler na tylnej klapie Fiesta RS
Uchylne tylne szyby, wszystkie szkła zielone
Wszystkie świetliki białe, z bocznymi kierunkami włącznie
Tylne światła oryginalne Ford Germany z dymionym kierunkiem
Wygląda jak wygląda.
Jeździ na TSW Blade 7jx15 i Semperit Sport 195/50
Hamuje na własnoręcznie regenerowanych zaciskach Escort MKVII, tarczami i klockami HART Sport
Buja się na Delphi gaz przód i Magneti Marelli gaz tył oraz springach Eibach na glebie -35
Z dodatków stabilizator zawieszenia przód, w planach też rozpórka wahaczy
Cały ten stragan prezentuje się dzisiaj tak :
Tyle, że jest o niebo brudniejszy niż na zdjęciach.
-----------------
Chcesz ukryć twarz - wyjdź nago
[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2012-05-29 19:26:32 ][ powód edycji: Poprawa tytułu ]