2006-10-08 02:09:12
A więc ponawiam fotki z mojego poprzedniego posta...
moim poprzednim dupowozem był ten oto sprzet, słuzył jako pojazd codzienny, rajdówka, voyager (najdalsza trasa- 1134km w jeden dzien - rekord) holownik i ciezarówka
ale ze na dłuzsza mete nie da sie pogodzic ciezarówki i dalekodystansowca z rajdoowka w jednym maluszku, wiec zdecydowałem sie na wygodny w miare pojemny dupowóz i mocna rajdoowke na bazie 126(która sie w bólach rodzi juz od roku)
to jedna z trzech ostatnich fotek zanim Fiacik zamilkł na zawsze...
a oto nowy dupowóz:
z ładnymi - moim zdaniem- chromowanymi nakładkami rantów nastalówkach (zostały po jakims oplu commodore)
z nowymi darmowymi felgami (dosc popularne, ale beda pasowac na jakis czas
)
na razie mam go 2 miechy, ale 10 000 km juz nim nawinąłem, trzyma sie dzielnie, wszystko działa, prawie nie ma sladów rdzy (nie liczac pasa nad tylnym zderzakiem- poprzedni własciciel (patałach)nie trafił przyczepką na hak
kilka danych technicznych:
-BMW 318e30, '90
-silnik 1,8 M40 ten gorszy choc nowszy i mocniejszy
115KM nominalnie
-zasilanie benzyną i LPG
-spalanie- 8-9l/100km benzyny, 9,5-10l/100km gazu
-hak
-el. lusterka i szyber
ogólnie jako dupowóz dobrze sie spisuje, denerwuje tylko klekot zaworów - silnik pracuje pod zbyt duzym skosem i po 200000 km przez nieodpowiednie smarowanie wycierają sie nadmiernie krzywki z wałka rozrządu- wada konstrukcyjna podobno
-----------------
Rear-Laufwerk uber Alles! ;)
[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2006-10-08 02:19:43 ]