2017-11-26 21:50:53
Aktualizacja
Wymieniony olej z filtrem.
Nowe łożyska McPersona oraz górne mocowania.
Wpadła rózpórka kielichów do przodu. Więc teoretycznie mam komplet tył+przód. W zasadzie sa jeszcze dolne na sanki ale chyba nie będę jej kupował ze względu na nisko zawieszony samochód...
Wyrzuciłem z tyłu dystanse pod piasty żebym mógł furkę obniżyć bez obaw o to że opona mi wyrwie ranty nadkoli. Felgi się schowały, ale przez to efekt wizualny jest lepszy - wrażenie że jest jeszcze niżej posadzony
Przód skręciłem maksymalnie, tył ustawiłem tak żeby było równo. Przynaję że teraz escort podoba mi się x4
Fotka wnętrza chociaż to seria praktycznie.
Ściągam ze szwajcari ori sprykiwacze reflektorów z mk7. Niebawem będą w polsce. Myslę że to naprawde spory rarytas na polskim rynku
Ostatnio wyciągałem zwrotnicę prawy przód bo lata w niej swożeń. Pomimo nowej śruby dalej problem nie zniknął. Sprawdzałem dziurę suwmiarką (porównałem z inną zwrotnicą która kupiłem) i są takie same. Nie widzę żeby się stożek zrobił. Macie jakies pomysły jak to inaczej zdiagnozować? Czy w wyciągniętej zwrotnicy piasta się może delikatnie kiwać, czy to znak że muszę ją wymienić/bądź łożysko? (mówię o tej która kupiłem).
Póki co tyle. Będę informował na bieżąco jak zwykle
-----------------
był escort mk6 1.6 16V ghia
był escort mk5 xr3i 1.8 RQB
był escort mk7 RS 2000 black&white
był Focus c-max 2.0 tdci
był escort mk7 electric orange
był Focus ST 2.5 T
obecnie Mondeo mk5 2.0 ecoboost
obecnie Escort Cabrio mk5 xr3i RQB