2018-04-07 01:02:16
Dzięki za wskazówki.
Od RDA faktycznie może być inna, pewnie bliższa też z 1.6. RQB tez może być inna, to już 15km więcej. ALe fakt, mało tych silników było, zostały szybko zastąpione przez RKC które mimo mniejszej mocy miały praktycznie takie same osiągi w tych samych nadwoziach. Wiem że oba silniki były montowane w różnych generacjach (RQB już chyba w Mk VII nie było) ale tak na prawdę głównie różniły się od siebie wyglądem. Coś widocznie nieudane to RQB było, czytałem też że szybko traciły moc. Może to już za dużo kuni jak na tą konstrukcję, a to przecież był najsilniejszy z tych silników (NGA był jednak troszkę inny).
Masz na myśli kompy od RKC i od NGA tak? Wiadomo, sprawna lambda to podstawa. Też tak myślę, wielu wkładało kompy od NGA do tego RKC. Stroic profesjonalnie nie zamierzam, auto robi niezłą robotę nawet na kompie z 1.6. Chodzi tak samo jak na filmikach w necie

.
Jeszcze pytanka:
1. Co to jest to DET3?
2. Sonda lambda z 1.6 i 1.8 jest taka sama? Z tego co widzę na Allegro to chyba tak. Mam sprawną ale może zmienić jeżeli w 1.8 była inna. Zakładam że otwór w rurach na sondę w obu silnikach był taki sam mimo różnej średnicy wydechów.
Ps. Wrzuciłbym jeszcze dla potomności fotki przepływek i dokłądne zdjęcia elektroniki ale Imageshack się zmienił i trzeba już mieć konto premium żeby fotki wrzucać. Powtórzę więc że obudowy są identyczne, a kostki elektroniki różnią się szczególikami budowy zewnętrznej i "dodatkowym" numerem który pewnie oznacza partię produkcyjną.
-----------------
Ford Escort Cabrio MkVII RKC 1.8 115 (zmodzony do 119KM)
Fiat 126p rocznik 74 (przebieg 30 000, zarejestrowany jako zabytkowy)
Daewoo Leganza 2.2.
Chevrolet Cruze 1.8 LTZ
[ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2018-04-07 01:03:41 ][ wiadomość edytowana przez: PlesniaK dnia 2018-04-07 01:04:42 ]