2006-07-25 16:24:49
tak wygląda sam sterownik z okablowaniem przynajmniej mój
1. Ściągamy osłonke pod lewą nogą kierowcy przez wyciągnięcie wkręta i odczepienie 3 zatrzasków (delikatnie moje już się pourywały wcześniej)
2. Odkręcamy osłone skrzynki bezpieczników (kilka wkrętow)
3. Następnie pod lewą nogą kierowcy (punkt 1) idą dwie wiązki z kablami bierzemy lewą.
3.
(A) w starszych autach takich jak ja posiadam Mk6 i starszych szukamy kabli o kolorach:
- Czerwony lub czerwony z żółtym paskiem to zasialanie (12V+)
- Brązowy (-) masa
- Biały otwieranie zamka (+)
- Zółty zamykanie zamka (+)
(B) W nowszych modelach:
- Pomarańczowy z niebieskim paskiem zasilanie 12v (+)
- Brązowy masa (-)
- Biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+)
- Żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+)
4. wlutuwujemy kabelki od sterownika (niezbedna jest instrukcja od niego) nie będe pokazywał jak bo każdy sterowki ma inne kolory kabelków.
5. odpinamy skrzynke bezpieczników przez zwolnienie zatrzasku
6. Odpinamy Kostke
(A) w moim przypadku czyli auta starszego to ta po lewej stronie
(B) w nowszych modelach aut kostka znajduje się w innym miejscu
7. Po odpięciu szukamy w niej 2 kabelków od kierunkowskazów i łączymy je z dwoma kabelkami z sterownika
(A) w starszych modelach:
- czarny z białym paskiem
- czarny z zielonym paskiem
(B) w nowszych modelach:
- niebieski z baiłym paskiem
- niebieski z bordowym paskiem
8. wszystko jest juz gotowe mam nadzieje że pomogłem choć troche
o to fotki jak to wyglądało podczas pracy
sterownik trzeba umieścić pod lewa nogą kierowcy wszelkimi możliwymi sposobami by wyglądało to estetycznie
nie musze przypominać o izolowaniu kabelków po połączeniu.
Wrazie pytań prosze pisac
bo poprawek się nie spodziewam
[ wiadomość edytowana przez: bociansan dnia 2009-03-11 09:21:36 ][ powód edycji: tytuł wątku ]