2008-06-25 19:10:37
Aktualizacja na dzien 13.10.2011
Ford Escort Xr3i - 1992
Silnik 1.8 16V RDA
-zmienione wałki rozrzadu na ssacy od RQB i wydechowy z 2.0 litrówki
-plastikowy kolektor ssacy z pojemnosci 2.0
-przepustnica z silnika RQB 55mm
-przepływomierz z silnika 2.0 litra i elktroniką od seryjnego przepływomierza
-układ wydechowy RS/Xr3 bez katalizatora z kolektorem od RS-a
-pomalowana pokrywa zaworów na kolor auta
Zawieszenie i Podwozie
-zawieszenie gwintowane Weitec Hicon Gt
-rozpórka przednich kielichów własnej produkcji stalowa
-rozpórka tylnich kielichów własnej produkcji stalowa
-tylna belka zmieniona na nieuszkodzona, dodane tarczobebny od RS-a
-przednie hamulce od RS-a pomalowane dodatkowo na czarno
-felgi Borbet BS prz. 7.5/16 tył. 9/16 białe na kazdym rant spolerowany i opony o profilu nie wiekszym niz 45
Karoseria
-zmieniony lakier na perłowy z palety KIA
-przedni zderzak z powiekszonym wlotem na chłodnice
-maska przednia z wspawanymi wylotami z modelu Kadet GSI i usunietymi spryskiwaczami
-tylna klapa wygładzona i zlicowana ze spojlerem od modelu Cosworth
-tylny zderzak wygładzony
-brak listew na całym aucie
-przednie kierunki w zderzaku zmienione na białe jak i boczne ,tylne lampy przemalowane na czerwono
-nakładki na progi orginalne od modelu Xr
-koncówka tłumika ze stali nierdzewnej w polerce
-oklejone szyby tylne czarna folia + nalepki
Wnetrze
-fotele Recaro
-dodane elektryczne szyby
-dodany zamek centralny
-zegary Indiglo
Audio w budowie.
Co do planów ----,zmiana koloru ,odbudowa blacharska całego auta,zmiana silnika i napedu.
Nizej wyglada jak było
tak wygladal orginal a teraz przeróbki.
to tyle z zabawy laminatem i klejem moze troche choinki teraz
a teraz wnetrze:
zderzak przedni jeszcze w trakcie prac ale juz cos widac:
i tak ogólnie:
[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:50:37 ]
[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2011-10-14 20:55:15 ][ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2013-06-30 17:51:26 ]