2010-09-29 18:12:49
MK VII - rok 1995
1.8 16V RDA (105KM)
STYLING:
- klamki lusterka i listwy polakierowane w kolor
- maska przedłużona, pokryta perforowana czarna skórą (mat)
z wyszytym logiem FEFK
- gładka maska (brak spryskiwaczy)
- reflektory przednie "Morette" polakierowane na czarny połysk
- żarówki OSRAM Night Breaker
- halogeny zmodyfikowane jako kierunkowskazy (polakierowane wkłady na czarno)
- brak grila
- przedni zderzak zmieniony na wersję z halogenami zmodyfikowany
- dokładka przedniego zderzaka (hokej)
- brak bocznych kierunków
- płaskie wycieraczki przedniej szyby "Valeo"
- progi "Zender"
- tylny zderzak "Zender" z modelu MKVI
- emblemat tylnej klapy "Escort" z modelu MKI `71
- usunięta ramka rejestracji wraz z zamkiem oraz emblemat "FORD" z tylnej klapy
- przysłonięta tablica rejestracyjna
- Na specjalne okazje tablice rejestracyjne z nickiem
- podświetlenie tablicy panelami typu "Flux" (kolor bialy)
- spoiler tylnej klapy "Zender" z dodatkowym światłem stop "Hella"
- kilka wlepek
Felgi:
1. Stalówki R14 6J (zimówki)
Opony LingLong 175/70
2. RSL Mohag R14 7J + 8J ET26
Opony Yokohama A539 185/50 + Toyo Proxes T1-S 195/45
3. Ronal Turbo R15 7J ET28 (wypolerowane)
Opony Continental ContiEcoContact EP 175/55
4. Borbet T R16 9J ET30
Opony ( planowany zakup)
5. RS7 R17 7,5J ET38 (polakierowane na czarny polysk)
Opony Wanli S1088 205/40
TUNNING:
- układ dolotowy seryjny zakończony filtrem stożkowym
- wycięty katalizator
- tłumik końcowy ze stali nierdzewnej typu mugen "KM Malon"
- zestaw "Flamer Kit"
- przednie zawieszenie na gwincie Weitec GT-K
- tylne zawieszenie na regulowanych amortyzatorach Alko-Sport ze sprężynami Weitec
- rozpórka przednich kielichów z polerowanego aluminium
- tylna belka ze stabilizatorem od Ford Escort RS
- przednie tarcze 260mm + zaciski z modelu RS
- tył tarczobębny 260mm + zaciski z modelu RS
- klocki hamulcowe „Ferodo”
WNĘTRZE:
- wersja Ghia
- 2x Airbag
- skórzana 3-ramienna kierownica z modelu RS
- skórzane mieszki lewarka zmiany biegów i hamulca ręcznego
- chromowane klamki
- "drewno" przy zegarach i lewarku zmiany biegów
- welurowa tapicerka
- fotele półkubełki z kołyską (uszatki)
- szelkowe trzypunktowe pasy SCHROTH (czerwone)
- białe zegary z nadrukiem własnego projektu
- wskazówki zegarów polakierowane na czerwono
- podświetlenie zegarów typu LED (niebieskie)
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania oświetlenia kabiny
- lampka z soczewkami
- regulowana kierownica
- dodatkowy obrotomierz Autogauge (indiglo) z Shift Light
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne otwieranie tylnej klapy
- centralny zamek na pilota
- elektryczny szyber dach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (przy otwartych drzwiach)
- radio KENWOOD KDC-W 4034
- przedni zestaw dwudrożny odseparowany BLAUPUNKT GTc 652 MKII
- tylne głośniki dwudrożne PIONIER 6x9" TS-A6901 (w miejsce oryginalnych)
- subwoofer BLAUPUNKT GTb 1200
- wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 260
- CB Radio TTI TCB-880 (zamontowane w konsoli) + antena Lemm AT-1200
- Nawigacja Lark FreeBird 50.1 (odblokowana z możliwością odtwarzania filmów i muzyki)
-----------------
Dokładny opis mojego Escorta znajdziesz
TUTAJ!!
-----------------------------------------------------------