2011-09-30 20:00:05
MKVII - 1995r.
STYLING:
- komora silnika w stylu "clean - look" polakierowana w czarny połysk
- zaspawane otwory w nadkolach wewnętrznych.
- polakierowany blok silnika oraz jego osprzęt w czarny połysk
- polakierowana pokrywa zaworów w srebrny metalic
- wypiaskowana i polakierowana skrzynia biegów w srebrny metalic
- polakierowana osłona chłodnicy oraz wentylator
- czarne oploty na wężach i linkach
- klamki lusterka i listwy polakierowane w kolor
- maska przedłużona, pokryta perforowana czarna skora (mat) z wyszytym logiem FEFK
- gładka maska (brak spryskiwaczy)
- brak wygłuszenia maski
- reflektory przednie "Morette" polakierowane na czarny połysk
- żarówki OSRAM Night Breaker
- halogeny zmodyfikowane jako kierunkowskazy (polakierowane wkłady na czarno)
- brak grilla
- przedni zderzak zmieniony na wersję z halogenami zmodyfikowany
- dokładka przedniego zderzaka (hokej)
- brak bocznych kierunków
- płaskie wycieraczki przedniej szyby "Valeo"
- progi "Zender"
- tylny zderzak "Zender" z wersji MKVI
- emblemat tylnej klapy "Escort" z modelu MKI `71
- usunięta ramka rejestracji wraz z zamkiem oraz emblemat "FORD" z tylnej klapy
- przysłonięta tablica rejestracyjna
- podświetlenie tablicy panelami typu "Flux" (kolor biały)
- spoiler tylnej klapy "Zender" z dodatkowym światłem stop "Hella"
- tablice rejestracyjne z nickiem
Felgi
1. Stalówki R14 6J (zimówki)
2. RSL Mohag R14 7J + 8J ET26
3. Ronal Turbo R15 7J ET28 (wypolerowane)
4. Borbet T R16 9J ET30
5. Schmidt Modern Line R16 9J ET25 (polerowany rant)
TUNING:
- silnik 2.0 16v z Mondeo
- lekkie koło zamachowe (odciążone 44,6%)
- komputer silnika Mondeo 2.0 16V
- kolektor wydechowy z Focusa 2.0 16V owinięty bandażem termicznym
- wycięty EGR
- wycięty katalizator (w jego miejscu łącze elastyczne)
- tłumik końcowy ze stali nierdzewnej typu mugen firmy "KM Malon"
- zestaw "Flamer Kit"
- dolot fi 70mm ze stali nierdzewnej z kolanami silikonowymi 4,5mm (zbrojone) zakończony filtrem stożkowym
- blos
- usunięty ABS
- hamulce przód: tarcze 260mm Mikoda GT (nawiercane, nacinane) + zaciski z modelu RS
- hamulce tył: tarczobębny 260mm + zaciski z modelu RS
- klocki hamulcowe "Ferodo Premier"
- przednie zawieszenie: amortyzatory z gwintu Weitec GT-K przerobione na AirRide
- tylne zawieszenie: amortyzatory Alko - Sport z regulacją wysokości talerzyka + sprężyny Weitec
- tylna belka ze stabilizatorem z modelu RS
- rozpórka przednich kielichów z polerowanego aluminium "Wiechers"
WNĘTRZE:
- wersja Ghia
- 2x Airbag
- skórzana 3-ramienna kierownica z modelu RS
- skórzane mieszki lewarka zmiany biegów i hamulca ręcznego
- elektroniczny zegarek by Dyras (godz., temp., ładowanie, itp.)
- chromowane klamki
- "drewno" przy zegarach i lewarku zmiany biegów
- welurowa tapicerka
- kubełki Recaro z modelu RS
- szelkowe trzypunktowe pasy SCHROTH (czerwone)
- białe zegary z nadrukiem własnego projektu
- wskazówki zegarów polakierowane na czerwono
- podświetlenie zegarów typu LED
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania oświetlenia kabiny
- lampka z soczewkami
- regulowana kierownica
- 6-cio stopniowa regulacja pracy wycieraczek
- dodatkowy obrotomierz Autogauge (indiglo) z Shift Light
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne otwieranie tylnej klapy
- centralny zamek na pilota
- elektryczny szyber dach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (przy otwartych drzwiach)
- radio KENWOOD KDC-W 4034
- przedni zestaw odseparowany BLAUPUNKT GTc 652 MKII
- tylne głośniki PIONIER 6x9" TS-A6901 (w miejsce oryginalnych)
- subwoofer BLAUPUNKT GTb 1200
- wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 260
- CB Radio TTI TCB-880 (zamontowane w konsoli) + antena Lemm AT-1200
- Nawigacja Lark FreeBird 50.1
[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2011-10-02 18:02:53 ]