2013-09-15 19:21:55
MK VI - rok 1993
STYLING:
- klubowa MegaLepa na tylnej szybie;
- lusterka boczne od Mk7 (elektrycznie regulowane);
- lampki obrysowe w drzwiach przednich;
- listwy boczne od MK7 polakierowane w kolor nadwozia;
- przednie lampy Morette wraz z postojówkami z wersji RS Cosworth;
- spojler RS od MK7 na klapie bagażnika;
- blenda na tylnej klapie polakierowana w kolor nadwozia;
- oryginalne trzecie światło STOP od MK7;
- tylne lampy Clear (Red&White);
- białe kierunkowskazy w przednim zderzaku oraz w błotnikach;
- w klapie bagażnika dwa światła przeciwmgielne;
- owiewka nad szyberdachem;
- emblemat na tylnej klapie z napisem ESCORT z modelu MK1;
- przednia szyba z zielonym paskiem w górnej jej części;
- emblemat na tylnej klapie z napisem ZETEC z Focus'a MK1;
- w miejscu wycieraczki tylnej szyby wstawiona antena od CB;
- komora silnika i inne elementy osprzętu pomalowane w czarny metalik;
- polakierowane silnik i skrzynia biegów;
- pakiet firmy ZENDER (przedni i tylny zderzak oraz nakładki progowe);
- felgi aluminiowe DBV 16" 7,5J ET35 z oponami 195/45;
- "garby" maski z MK5 RS2000;
- maska i grill firmy WOLF polakierowane na czarno.
TUNING:
- swap silnika na 2.0 16v NGA;
- koło zamachowe od 1.6 16V L1E;
- środkowy i ostatni tłumik od 1.8 16V RKC (średnica 55mm);
- wycięty katalizator;
- kolektor wydechowy 4-2-1 z RS2000 N7A;
- aluminiowa rozpórka przednich kielichów;
- wtryskiwacze benzyny z RS2000 N7A;
- przepustnica od 2.0 16V NGB;
- zawieszenie gwintowane H&R;
- poflokowana rozpórka tylnych kielichów Sparco;
- przednie zaciski, tarcze oraz klocki hamulcowe od Mondeo MK2 2.0 16v;
- tylne hamulce tarczowo-bębnowe z RS2000 MK6;
- filtr stożkowy K&N;
- short-shifter.
WNĘTRZE:
- obicie oparcia tylnej kanapy od strony bagażnika (z wersji Ghia);
- "chromowany" pierścień pod gałką zmiany biegów (z wersji Ghia);
- osłona progu załadunkowego (z wersji Ghia);
- deska rozdzielcza, tunel środkowy oraz wykładzina podłogi z MK7;
- zegary od MK7 (rozdzielona kontrolka kierunkowskazów na lewy i prawy;
- aluramki zegarów;
- tarcza prędkościomierza z wersji angielskiej;
- w desce rozdzielczej zamontowany uchwyt na 2 kubki;
- pod fotelem pasażera schowek (szuflada);
- lampka sufitowa z wersji Ghia polakierowana na czarno;
- centralny zamek sterowny z pilota + elektryczne otwierania bagażnika;
- elektrycznie sterowany szyberdach z MK7;
- kierownica od cabrio XR3i MK7;
- czarne daszki przeciwsłoneczne z cabrio MK5;
- elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich (4 przekaźniki OneTouchWindowRelay) i tylnych;
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (z wersji Ghia);
- mieszek drążka zmiany biegów z czarnej skóry;
- skórzana gałka zmiany biegów;
- poflokowane: osłony słupków środkowych i tylnych;
- montaż całego kompletu klimatyzacji;
- komplet skórzanej tapicerki z MK7 Ghia (przednie fotele podgrzewane, kierowcy elektrycznie regulowany na wysokość i z regulacją podparcia lędźwiowego, tylna kanapa z podłokietnikiem) + boczki drzwiowe;
- radioodtwarzacz Ford 6000CD;
- "chromowane" klamki wewnętrzne z MK7 Ghia;
- czarna podsufitka;
- czarny przycisk świateł awaryjnych od Mondeo MK2;
- czarne uchwyty nad drzwiami z cabrio MK7.
-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio