| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-29 00:27:32 Mam sobie lusterko. Stare takie fajne Stopka jest ze ZnAl-u. Jakis palant wywiercil w niej kilka dziur i teraz pasowalo by sie tego jakos pozbyc (dziur, nie lusterka ) i ladznie pochromowac. Tylko pytanie jest takie: gdzie to zrobic? Czy da sie to wogole załatac w jakis sposob? Wszelkie sugestie mile widzane i wogole poprosze |
2020-10-05 16:24 | |
filipmec
Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-04-29 00:42:43 Z tego co sie orientuje to jest to mozliwe spawajac metoda TIG czyli elektroda nietopliwa np. wolframowa albo weglowa, w oslonie gazow ochronnych np. argon albo CO2 podajac odpowiedni topnik w postaci drutu elektrodowego. Wystarczy ze poszukasz warsztatu ktory spawa metoda TIG tam juz beda wiedzieli o coCi chodzi. Pozdroo |
2006-02-07 19:43 | |
kosa131 (S) Furious Moderator
3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-04-29 07:50:17 a nie lepiej byloby uzyc tego dziurawego elementu lusterka jako modelu, zaformowac i odlac z brazu lub mosiadziu? znal jest paskudnym materialem jesli chodzi o korozje, a takie mosiezne lustereczko bedzie praktycznie niezniszczalne. |
2011-10-01 09:37 | |
_dOMAN F&F Sympatyk
Polo 6n Bydgoszcz | 2005-04-29 08:50:40 z tego co sie orientuje.... to tej stupki nie da sie pochromowac!!!! pamietam jak dawalem mojemu znajomemu tez ta stupke od lusterka, bo byla juz nieco zmatowiala, to powiedzial ze chromu to nie przyjmie i mi to wyszlifowal/wypolerowal na LUSTRO!!! ----------------- ---== dOMAN® design ==--- |
2011-03-27 12:29 | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-29 09:37:49 Jak sie ine da jak kilka dni temu pozbylem sie z niej chro,mu? (odlazil caly, to zdarle,m nozem dtapet )
Mozna by i odlac takie cos, ale ile by to kosztowalo? Tego sie boje, ze wiecej zaplace niz to warte... |
2020-10-05 16:24 | |
AdrianK F&F Sympatyk
Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-04-29 16:05:23 To o czym Kosa prawi, wcale nie jest złym pomysłem. Znal był stosowany ze względu na niską cenę, jednak renowacja skorodowanych elementów znalowych jest potwornie droga ze względu na to jak znal koroduje [zupełnie inaczej niż inne metale] i ze względu na konieczność odpowiedniego pokrycia go miedzią przed chromowanie, inaczej podczas chromowania element najnormalniej w świecie się rozpuści.
Dla przykładu, w jednym specjalistycznym zakładzie w Poznzniu zrenowowanie klamki do Volvo P1800 kosztowało ponad 200 zł]
Mosiądz , nie dość że trwalszy to i łatwiejszy do galwanizacji, chociaż ciężki w obróbce ręcznej, przy przygotowywaniu.
W przypadku lusterka to może faktycznie szkoda zabawy, ale są auta, których znaczny procent 'chromów' to elementy ze znalu. [Ktoś mógłby pomyśleć nad odlewami tych najwęższych kratek z tylnych słupków Kanciaka'Klasyka, one też są przecież znalowe] ----------------- pozdrawiam
adrian
Szczecin / Lipiany
'Mobilki, uważajcie! na 140-ym lata nieoznakowany Robur... :-/ ' |
2014-04-25 16:47 | |
schab (S)
Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2005-04-29 16:12:26 A nie byłoby najprościej nagwintować tych otworów , wkręcić w nie śruby , odciąć to co wystaje , lekko zaklepać i wyszlifować ? ----------------- Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4. Teraz: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Delta 2,0 16VT 4x4 |
2020-04-19 20:30 | |
schab (S)
Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2005-04-29 16:13:43 A nie byłoby najprościej nagwintować tych otworów , wkręcić w nie śruby , odciąć to co wystaje , lekko zaklepać i wyszlifować ? ----------------- Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4. Teraz: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Delta 2,0 16VT 4x4 |
2020-04-19 20:30 | |
poldrive-126 F&F Sympatyk
Polski Fiat 126 Lubin | 2005-04-29 17:10:00 A moze tak jak kolega pisz śrube itd. a pozniej fantachrom ?
Robił coś kiedyś ktoś tym fantachromem co się lepiej opłaca fanta.
czy orginalne chromy pytam bo nie widziałem fanta-chromu na zywo . |
2015-06-10 00:23 | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-29 18:39:17 A co o wogole jest ten fanta-chrom?:| ;P |
2020-10-05 16:24 | |
poldrive-126 F&F Sympatyk
Polski Fiat 126 Lubin | 2005-04-29 19:11:35 Cosik jak to
www.fantachrom.pl |
2015-06-10 00:23 | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-29 19:38:26 Ciekawe, ale przypuszczam ze to drozej wychodzi niz galwanizer... |
2020-10-05 16:24 | |
pavlus (S) Furious Moderator
126p | 125p Kraków | 2005-04-29 20:08:42 Firma Fantachrome Poland Sp. z o.o. nie udziela żadnej gwarancji na wykonane od dnia 01.05.2004 usługi fantachromowania.
To chyba nie świadczy najlepiej o jakości ----------------- Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam |
2023-05-31 21:03 | |
poldrive-126 F&F Sympatyk
Polski Fiat 126 Lubin | 2005-04-29 20:22:56 Niewiem jak tam z jakościa ale fanta jest nie jestempewien
chyba na wszystkich
lusterkacz typu M3 itp. złazi to cholerstwo ze chej . Ale z drugiej strony to nawet kolektory tym malują ? Widziałem kiedys seja w
gazeci i wyglondał o.k. pomalowany caluski fanta.
Mam jeszcze jedno pytanie regeneracja luster reflektorów moze to co oni tam nakładają sie nada ?
A kto w polsce galwanizuje i jakie są ceny np. za felge |
2015-06-10 00:23 | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-30 09:08:40 Kazdy galwanizer galwanizuje. Ceny? 30-40 zl za dm, tylko nie wiem jak to licza. Za felge sredniej wielkosci kilka stowek |
2020-10-05 16:24 | |
Race_D F&F MEMBER
FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-04-30 13:24:01 Cytat:
| 2005-04-29 20:22:56, poldrive-126 pisze:
(...) A kto w polsce galwanizuje i jakie są ceny np. za felge
|
|
Ja nie dawno widziałem lepszy patent - BMW 7 (e-3 z 18" felgami "szprychowymi" całymi w chromie . Efekt był zajedwabisty . Dopóki przy nich nie przysiadłem. Okazało się, że całe są oklejone jakimś chrom taśmex'em . Niby wiocha ale dziwi kilka faktów: były tak dokładnie oklejone (a tych "szprych" było gęsto), że mnie by się osobiście jednego koła nie chciało tak robić - z daleka, nawet stojąc obok wygladały na pochromowane/polerowane, dopiero jak sie zbliżyłem oczyma na wyciągniecie ręki zauważyłem co jest grane. Ale najdziwniejsze jest to, że nie złazi to od temperatury, bo w automacie raczej ciężko hamować biegami tak więc troche ciepło im sie musi robić czasami . ----------------- oƃǝuɹɐuoɾɔɐʇs po ʎzsɾǝıuɾɐɟ ʇsǝɾ doʇdɐl oƃǝzɔɐlp oʇo |
2024-09-24 17:18 | |
Julo
zakrzywiający czasop ... Kraków | 2005-04-30 13:33:59 Mozna i tak Sa takie tasmy chromowe (udajace chrom), ale to raczej do ew. listewek na apicerc albo cos w te desen. Felgi... Wszystko mozna zrobic, cale auto tez obkleic mozna |
2020-10-05 16:24 | |
JanSklarzyk
Częstochowa | 2021-10-27 09:41:25 Naprawa , napawanie form i wykrojników , spawanie , lutowanie
Spawanie żeliwa metodą na zimno elektrodami szwajcarskimi Castolin i na gorąco wszystkich części maszyn jak i kolektorów wydechowych samochodów.
Lutospawanie lutami srebrnymi Castolin , mosiądzem, innymi.
Naprawa elementów klimatyzacji, chłodnic, nagrzewnic, wymienników ciepła ze sprawdzeniem szczelności przy kliencie.
Mikrospawanie i napawanie detali.Spawanie TIG AC/DC , MIG , MAG , Elektrodami Castolin , gazowe.
Lutospawanie lutami srebrnymi Castolin , mosiądzem
Lutowanie cyną , spoiwami Castolin i innymi
Spawanie i napawanie wszystkich metali:
ZNAL , ALUMINIUM i jego stopy , STOPY MAGNEZU - elektron , TYTAN, STAL NIERDZEWNA , MOSIĄDZ , MIEDŹ , BRĄZÓW - cynowe , aluminiowe , berylowe , ŻELIWA metodą na zimno i gorąco. jak i spieków metali.
Napawanie form i wykrojników generatorem z płynną nożna regulacją mocy od 2 do 250 A - bez podtopień krawędzi do 62 HRC - mikrospawarką kooperacyjną Francja - Austria.
Naprawa elementów klimatyzacji, chłodnic, nagrzewnic i tzw. junkersów.
Regeneracja zabytkowych obiektów , elementów znalowych do zabytkowych samochodów , gaźników motocykli
Mikrospawanie części maszyn do szycia i innych precyzyjnych drobnych.
Firma na rynku od 1979 roku profesjonalna i sumienna z tradycjami rodzinnymi.
Specjalistyczny Zakład Spawalniczy
inż. Jan Sklarzyk
42-200 Częstochowa
Warszawska 300
603542450 [ wiadomość edytowana przez: JanSklarzyk dnia 2021-10-27 09:42:34 ] |
2021-11-02 10:39 | |
|
|