• unowocześniony silnik Diesla,
• 30 kilowatowy silnik elektryczny
• oraz wysokonapięciowa bateria.
Praca poszczególnych elementów hybrydowego układu napędowego koordynowana jest przez moduł HCU (Hybryd Control Unit), bazujący na oprogramowaniu skonstruowanym przez inżynierów SsangYong Motor Company.
Zaprezentowany zespół napędowy pozwolił zwiększyć efektywność wykorzystania paliwa do ok. 30% oraz zredukować poziom emisji spalin do ok. 50%. Modernizacja silnika wysokoprężnego wykorzystanego w układzie hybrydowym przyczyniła się do znacznego obniżenia poziomu emitowanego hałasu oraz wibracji. Wprowadzono także nowe wtryskiwacze paliwa oraz wielofazowy wtrysk.
"SsangYong Motor Company odważnie podąża za trendem rynku motoryzacyjnego, który zmierza w stronę produkcji samochodów sprzyjających ochronie środowiska.
Naszym nowym, głównym kierunkiem rozwoju technologicznego są hybrydowe jednostki napędowe, których produkcja ma na celu zmniejszenie emisji spalin do atmosfery i lepsze wykorzystanie źródła napędu." – powiedział Prezes SsangYong Motor Company, Hyung – Tak Choi.
SsangYong Motor Company zamierza wprowadzić napęd hybrydowy do seryjnej produkcji w drugiej połowie 2009 roku.