MotoNews.pl

Nowy SsangYong Korando już w styczniu w Europie

Nowy SsangYong Korando już w styczniu w Europie04.11.2010
Nowy crossover Korando, który zadebiutuje w europejskich salonach sprzedaży w styczniu 2011 roku został zaprojektowany przez znanego projektanta Giorgetto Giugiaro. Ma odznaczać się niskimi kosztami eksploatacji, ciekawym wyglądem ...

...i radzić sobie w warunkach terenowych. SsangYong próbuje dzięki niemu znów postawić stopę na Starym Kontynencie.

Nowy SsangYong Korando już w styczniu w Europie 1 Pod maską Korando znajdzie się 2-litrowy silnik diesla e-XDi200 o mocy 175 KM, maksymalnym momencie obrotowym 360 Nm i stosunkowo niskim zużyciu paliwa, na poziomie 6 l na 100 km. Emisja CO2 będzie utrzymywać się w zakresie 1157 g/km. Po rozpoczęciu sprzedaży Korando ma być także dostępne z nowymi dieslami, jeszcze oszczędniej zużywającymi paliwo oraz z silnikami benzynowymi. Jednostka napędowa będzie oferowana zarówno w połączeniu z manualną, jak i automatyczną przekładnią 6-biegową.

Korando będzie oferowane w dwóch wariantach – z napędem na przednią oś lub z przyłączanym napędem na wszystkie koła. W tym drugim przypadku w przyzwoitych warunkach drogowych moc będzie przekazywana na przednią oś, natomiast jeśli system wykryje problemy z trakcją, zacznie rozdzielać moc na obie osie.

Nowy crossover SsangYonga będzie również odpowiednio dbać o bezpieczeństwo pasażerów, znajdzie się w nich sześć poduszek powietrznych oraz program ESP ze zintegrowanym systemem zapobiegającym dachowaniu pojazdu, asystentem hamowania, układem kontrolującym ruszanie samochodu pod górę i sygnalizatorem hamowania awaryjnego.

Nowy SsangYong Korando już w styczniu w Europie 2 Korando będzie się także mogło pochwalić niezłym uciągiem – SsangYong podaje, że będzie mogło ciągnąć za sobą przyczepę z hamulcem najazdowym o wadze do 2000 kg, ale przyczepa bez hamulca o wadze 750 kg także nie powinna stanowić problemu.

Pomyślano także o jeździe w warunkach terenowych oto kilka danych technicznych charakteryzujących Korando:

  • prześwit pod pojazdem: 180 mm
  • kąt natarcia: 22,8 stopni
  • kąt zejścia: 29,2 stopnie
  • kąt rampowy: 18,5 stopnia


Źródło: SsangYong, opracowanie: BM
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata