silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "jak na 125 koni to rewelacja na trasie i przyzwoicie w mieście. Przy 4 tysiącach obrotów i w góre super" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Pięknie, trótko i szybko" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Jak na limuzyne przystało, dostojnie na prostej i niepewnie w szybkim zakręcie" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Na 125 KM wystarczająco pod warunkiem orginalnych klocków, rzemiosłło sie nie opłaca jesli chcesz stawać za innymi a nie w nich :))" | |
widoczność | ocena: 3 | komentarz: "Widoczność do tyłu jest poprostu słaba" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Bardzo dobre jakościowo, bez fajerwerków" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Wszystko tam gdzie powinno być" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Po 80 000 tyś rzadnych problemów." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "Super dla kierowcy. Pasarzerowie z tylnej kanamy narzekają na mała ilość miejsca na kolana, ale mam 191cm wzrostu i 136 kg wagi, więc fotel opór do tyłu :))" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "Ja na standart to super" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "około 7.5 l na trasie i 10 w mieście" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "2 lata ponad 80 00tyś rzadnych problemów" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "OK" |
|