silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "Po przejechaniu 75tyś na gazie wariują wolne obroty. i tylko na gazie." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "Mróz - biegi ciężko wchodzą, ale jak się trochę przejedzie to jest ok. Miał 130tyś jak zaczęła zgrzytać 3" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "po 120tyś wymiana tuleii gumowych tył-są drogie, 180tyś tuleje gumowe przut-samemu ciężko" | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "nie mogłem znaleźć dobrych klocków. Większość starcza na ok 10tyś teraz jeżdzę na takich co wytrzymują 40tyś. Nie wiem co jest ale pedał jest jakiś gumowy. Układ odpowietrzony, pompa wymieniona bo przepuszczał chamulec" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Nie wiem jak inni ale ja widzę wszystko z każdej strony. Jest ok" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "lat trochę ma żniszczeń większych nie ma, a co się zniszczyło to z mojej winy" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "całkiem sporo" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Do 120 jest w miarę a po wyżej 130 coś zaczyna wyć" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "gazu pali po mieście 14-15 a w trasie 8. Straszna rozbiżność." | |
niezawodność | ocena: 3 | komentarz: "Co rusz coś trzeba robić" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | |
|