Bądź oryginalny. Kieruj się marką.

Bądź oryginalny. Kieruj się marką.28.06.2005
20 czerwca br. ruszyła kampania edukacyjna zorganizowana przez Związek Motoryzacyjny SOIS oraz wybrane zrzeszone w nim firmy, której celem jest budowanie świadomości na temat korzyści płynących ze stosowania części zamiennych ...

20 czerwca br. ruszyła kampania edukacyjna zorganizowana przez Związek Motoryzacyjny SOIS oraz wybrane zrzeszone w nim firmy, której celem jest budowanie świadomości na temat korzyści płynących ze stosowania części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów.

Bądź oryginalny. Kieruj się marką. 1 Główny przekaz skupiony jest na podkreśleniu znaczenia, jakie ma każda część pojazdu. Innymi słowy – tylko inwestycja w części zgodne z marką samochodu gwarantuje kierowcy pełne bezpieczeństwo, a znak towarowy producenta samochodu zapewnia ich najwyższą jakość i niezawodność.

Koncepcja kreatywna opiera się na analogii klasycznych instrumentów muzycznych (skrzypiec i trąbki) do samochodów. W obu przypadkach jedynie odpowiednia wiedza i kunszt renomowanych producentów oraz precyzyjnie dobrane części, z których wykonane są poszczególne elementy gwarantują niezawodność.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym oraz dochodami na poziomie co najmniej średniej krajowej, którzy są posiadaczami stosunkowo nowych pojazdów.

Trwająca ponad miesiąc kampania prowadzona jest w dziennikach ogólnopolskich i magazynach opiniotwórczych tak, aby jej przekaz dotarł do wskazanego grona odbiorców. Przygotowane w ramach kampanii formy internetowe znajdą się na korporacyjnych stronach internetowych firm uczestniczących w projekcie. Formy te pojawią się także na wybranych portalach motoryzacyjnych. Wspólne przedsięwzięcie branży zostanie wsparte działaniami edukacyjnymi poszczególnych firm zarówno w punktach sprzedaży, jak i przy wykorzystaniu mediów.

Projekt powstał z inicjatywy przedstawicieli następujących marek: AUDI, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DAF, DODGE, FORD, IVECO, JEEP, LEXUS, MITSUBISHI FUSO CANTER, MERCEDES-BENZ, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SAAB, SCANIA, SKODA, SMART, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO.

Związek Motoryzacyjny SOIS jest organizacją pracodawców, której głównym celem jest tworzenie silnej reprezentacji zrzeszonych importerów i producentów pojazdów samochodowych w Polsce w kontaktach z rządem i parlamentem; integracja branży motoryzacyjnej po wejściu do Unii Europejskiej, medialne zaistnienie branży oraz utworzenie forum współpracy z innymi polskimi i zagranicznymi organizacjami.

Związek Motoryzacyjny SOIS - jako organizacja reprezentująca interesy 29 producentów i importerów z Polski - jest członkiem ACEA (European Automobile Manufacturers Association) - organizacji zrzeszającej trzynastu europejskich producentów samochodów, a także 21 organizacji reprezentujących branżę motoryzacyjną w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Opinia ZM SOIS na temat liberalizacji rynku części zamiennych