Z okazji Salonu Samochodowego Frankfurt 2017 Citroen konkretyzuje swoją wizję ofensywy w świecie przygody i rekreacji, i prezentuje trzy nowe modele: nowy kompaktowy SUV-A C3 Aircross – samochód o silnej osobowości, przestronny i modularny na miarę vana, oferujący wysoki poziom komfortu i liczne technologie mobilne; Spacetourer RIP Curl Concept – unikatowy, koncepcyjny van 4X4, przyjazny i idealnie przystosowany do wypraw za miasto; nowy E-Mehari Styled By Courreges – stanowiący kolejną odsłonę kreatywnej współpracy dwóch kultowych francuskich marek.
Trzy modele i trzy sposoby korzystania z samochodu ilustrują umiejętność czerpania inspiracji przez Citroena ze stylów życia i tworzenia na ich podstawie nowoczesnych i pełnych ekspresji samochodów. Ta filozofia obowiązuje dla każdego segmentu i w każdym regionie świata. Odzwierciedlają ją śmiałe modele o niezrównanym poziomie komfortu, w pełni zgodne z programem Citroen ADVANCED COMFORT®. Citroen oprócz gamy produktów rozbudowuje także swoją sieć serwisową i tworzy nowe rodzaje usług mobilnych.
Na Salonie we Frankfurcie Citroen prezentuje całkowicie odmienną wizję samochodu, zainspirowaną doświadczeniami klientów, którą ilustrują trzy następujące modele:
Nowy kompaktowy SUV-A C3 Aircross
Ten nowy w gamie marki SUV został zaprezentowany po raz pierwszy 12 czerwca tego roku. Jest dostępny w zróżnicowanych kombinacjach kolorystycznych nadwozia i wystroju wnętrza, które dobrze ilustrują jego liczne możliwości personalizacji. Kabina jest wyrazem bogatego know-how Citroen w zakresie przestronności, modularności i doświetlenia wnętrza i stanowi nową referencję w tym segmencie samochodów. Citroen C3 Aircross oferuje wysoki poziom komfortu podróżowania z wykorzystaniem 12 nowoczesnych technologii wspomagania prowadzenia i 4 technologii łączności ze światem. C3 Aircross jest wręcz stworzony do wypadów w plener dzięki swemu charakterowi SUV-a oraz takim systemom jak choćby Grip Control z funkcją Hill Assist Descent. Wprowadza nowy standard w świecie kompaktowych SUV-ów w zakresie komfortu, walorów użytkowych i warunków podróżowania.
Spacetourer RIP Curl Concept
Marki Citroen i Rip Curl kontynuują współpracę, której owocem jest idealny model do wypadów w nieznane. Unikatowa edycja SpaceTourera dzięki napędowi 4×4, opracowanemu przez Automobiles Dangel przeznaczona jest dla wielbicieli sportów na wolnym powietrzu. Chcąc uwolnić samochód od wszelkich ograniczeń, firma Pössl zaprojektowała wyposażenie godne kompaktowego campera. SpaceTourer Rip Curl posiada stylowe nadwozie i wnętrze wykończone specyficznie dobranymi kolorami i materiałami, które podkreślają jego oryginalność.. SpaceTourer Rip Curl Concept będzie towarzyszył teamowi Rip Curl podczas najbliższego objazdu Europy od października 2017 do stycznia 2018 roku.
E-Mehari Styled By Courreges
E-Mehari Styled By Courreges jest czteromiejscowy i w 100% elektryczny. Pełną wyrazu osobowość i charakter samochodu podkreśla dach typu Hard Top. Wnętrze zostało całkowicie przeprojektowane, uwzględniając obowiązujące kanony stylistyczne Citroen. Nowa generacja E-MEHARI zapoczątkowana jest ekskluzywną, limitowaną edycją zaprojektowaną wspólnie z domem mody Courrèges. Kontynuując współpracę w sferze wyrafinowanej elegancji i ekologicznych środków transportu, obie kultowe francuskie marki prezentują szczególną wersję tego modelu. Integralna czerń nadwozia, pokrywająca także pałąki bezpieczeństwa, kontrastuje z bliską filozofii Courrèges świetlistą bielą wnętrza.
C3 WRC
Uosobienie motoryzacyjnych pasji, przygody i sportowego ducha. Coraz lepsze wyniki uzyskiwane w kolejnych rajdach przez tę wyczynową wersję Citroena C3 pozwalają oczekiwać sukcesu komercyjnego na miarę wersji seryjnej, sprzedanej do dnia dzisiejszego już w ponad 170 000 egzemplarzy.
Nowoczesne usługi w zakresie mobilności ułatwiają korzystanie z samochodów. Są to usługi wprowadzone z myślą o klientach, takie jak Citroen Advisor, serwis z opiniami klientów o punktach sprzedaży i produktach Citroena, ale także nowe usługi takie jak Citroen Rent&Smile umożliwiające wynajęcie samochodu marki w punkcie sprzedaży czy Citroen Earn&Drive, dzięki której właściciele samochodów marki Citroen mogą zarabiać wynajmując swój samochód.
Atrakcyjne i pełne światła stoisko jest miejscem, które przyciąga ciepłymi materiałami i stanowi bardzo konkretną ilustrację obietnicy marki „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający salon odnajdą również La Maison Citroen, które prezentuje nowy format punktów sprzedaży marki.