Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-20 09:06:40 I tutaj można się wypowiedzieć.
Mam nadzieję , że w dobrym miejscu usadowiłem ten wątek i mod się nie przyczepi |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-10-20 10:21:11 dobra, ja tu poprzeklejam wypowiedzi z watku fiesty za jakis czas wiec na razie prosze nie pisac zeby zachowac kolejnosc ok? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-10-20 20:55:02 dobra nie przekleje bo sie nie da (fajne to forum...)
moglbym wszystkie tu cytowac ale to chyba bez sensu. tak wiec tutaj kontynujemy off top z tego watku |
orzech pf 125p warszawa | 2009-10-20 22:26:03 Sensowny wynik to był zrobiony 1972 przez Muchę na MC i wtedy silnik nie był przygotowany przez Bozatto, wiec nie wiem jaki sensowny wynik masz na myśli? |
enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2009-10-20 23:12:05 To ja na zachętę dodam link do fajnych fot rajdowe fiaty i inne |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-10-21 06:41:57 proponuję zamiast sobie skakać do gardeł napisać tutaj merytorycznie co macie do powiedzenia wtemacie (ja chętnie przeczytam) - opisać konstrukcję, jeżeli wiecie co tam było dłubane, opowiedzieć o swoich doświadczeniach z tymi motorami lub ludzmi, z którymi się kontaktowaliście aktórzy te motory dłubali - może choć część wiedzy jaka oni dysponowali nie umrze z nimi bo jak widać nikomu jej nie chcą przekazać i zabierają ją w mogiłę - no chyba, że zamierzacie zrobić to samo - to sory ale po ciula ten wątek??? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 09:34:06 Rok 88, Bubel jechał Mazdą 323, byłem tam z Ojcem,, nawet gdzieś mam fotki.
Szerla, strzelił się z Ludwiczakiem (Opel Kadet , po Bublu).... W sobotę rano był Służewiec, w wieczorem Karowa.... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 09:57:44 1988 rok, to był pierwszy sezon Bubla w Maździe. Nie startowały Poldonezy zółte, tylko białe : Przybylski, Szerla i Sadoś. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 10:27:49 A ja , że tak powiem w skrócie.
Moja przygoda z rajdami zaczeła się dość dawno bo w 84 roku. Kiedy to pojechałem na oglądarkę Warszawskiego. Odcinek wtedy szedł na moście Grota w Wawie i ul Sanguszki. Z związku z tym, że mój Ojciec, kiedyś startował, oraz wujek ( pracownik OBR-u) miał dużo znajomych w tym świadku, szwendałem się i oglądałem. Wszystko to co piszę oparte jest na moim doświadczeniu i ludzi których znam, a siedzących w tym sporcie od kilkunastu lat. Pierwsze auto to PF125p grupa - A , kupiony w 1988 roku. pierwszy DOHC 2.0 założony do rajdówki to 1991 rok. Potem ten sam silnik był w nowym Poldku, ale nie Caro ( jeszczee pamiętam zdziwienie mechaników w polbozbycie, na Mangalii (Stegny), jak zmieniali seryjny silnik z pękniętym wałem na dohc-a) . |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 11:43:25 Co do moich startów OHV, to nie wspominam ich zbyt miło.
Generalnie w treningówce zawsze był prawie seryjny silnik, tylko głowne było 4;55. Wałek , lekko głowica, i przelatało to ponad 120 tysi. Natomist rajdówka, być może za mocno podkręcona, na ogół wytrzymywała 1 rajd, albo i nie. Fakt wtedy okręgówki były dłuższe. Natomiast z dohc, czy to 1.6, 1.8, czy 2.0 najmilej wspominam 1800. Nigdy żadnych problemów, nie było. Z stąd moje wątpliwości ohv, przydatności do sportu w dzisiejszych realiach. I panowie Rino i CarvMachine, ja tym jeździłem, a to że teraz mam mały przestój, to chwilowe . Dzisiaj żałuję przejścia do 126p, chociaż było dużo lep[iej z sukcesami, a najbardziej to szkoda mi tych gratów, kiedy to sprzedawałem Fiatona. ZZ-Sport, felgi , wałki skrzynie, zawiszenia, kubełki, dziisaj bym sięgnoł na półkę, a tak jest trochę szperania i chodzenia. |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2009-10-21 14:13:12 to ile ty masz lat i z małolatami się sprzeczasz |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 15:17:28 Mruku, z tego co mi obyło się o uszy, bo moja wiedza, jest tylko niewielka w tym temacie. To temat 16v w silniku dohc, był tylko jeden. Włosi po dostarczeniu silnika do Stratosa Jaroszewicza, sprzedali nam 1 taką głowicę do 2.0 DOHC, a dokładnie d o1800.
Ten silnik byłzamontowany w PF 125 wersji wyścigowej, dalsze jego losy nie są mi znane. Podobno od dawna jest w Belgii |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-10-21 16:57:12 to jak to było ze stratosem jaroszewicza - bo wszystkie źródła twierdzą, że silnik pochodził z rozbitej lancii - to skąd nagle włosi mieli go sprzedać??? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 20:20:32 Wszystko od Włochów było KUPOWANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I z tego co JA wiem, a mogę się mylić, to przez odział w Angli Fiata, albo Belgii, ale raczej Angielski odział wchodził w grę. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2009-10-21 20:22:10 ] |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2009-10-21 20:42:56 Auto było kupione od A.Chojnackiego Zroobiony był motór, potem zmienione nadwozie ( kupione z klubu), po dzwonie, potem, auto kupił ode mnie taki mój kumpel, potem Łukasz Zool, a potem latało w rallycrosie, nazwisko sobie przypomnę
A do belgii to Sadoś wszystko wywiózł,,,, kur.....a [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2009-10-21 20:43:46 ] |