Opóżnienie oświetlenia wnętrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no panowie. ja już mam a to dokładna instrukcja:

kostka (wyłącznik zwłoczny od poloneza) to koszt 15 zł.
wszystkie niezbędne przewody dostępne po zdjęciu osłony
próg-słupek drzwi kierowcy (ta za cięgnem maski silnika)
jak się przyjżycie ze SŁUPKA!!! wychodzą dwie wiązki gruba i chudziutka. Tą chudziutką należy rozizolować tak aby był dostęp do przewodów. w niej jest 5 przewodów i tak:
1. biały (przeciąć)
-koniec ze słupka to lampka
-koniec "od samochodu" to wyłączniki drzwi
2. czerwono biały - wyłącznik zapłonu
3. jeden z czerwonych to "stały" + (sprawdzić prubówką)

kostka ma bardzo dobry opis końcuwek więc wystarczy opisane przezemnie przewody zaopatrzyć w konektory żeńskie i wpięć gdzie trzeba.
pozostaje masa (-) ale tą znajdziecie wszędzie.

chodzi to tak:
otwierasz drzwi i zapala się lampka wnętrza
jeśli nie włączysz zapłonu pali się przez okres 30 s.
jeśli włączysz gaśnie od razu(oczywiście przy zamkniętych drzwiach).

Pozdrawiam
Pozostałe funkcje działają jak dawniej
  
 
Szybki i prawie bezproblemowy sposób.
Ja wyłącznik kupiłem na Allegro i zamontowałem go w podsufitce obok lampki. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nic nie trzeba ciąć, i lutować.
Niestety takie i inne wpięcia w instalacje mają jedną wadę. Jak wyjdziecie z samochodu to nie da się od razu uzbroić alarmu, gdyż dla jego elekrtoniki drzwi są otwarte i powoli sie zamykają (gaśnie światło). U mnie alarm daje się uzbroić po 10 sekundach.
  
 
andrzejku nie prawda.
uwierz mi - nie prawda, a na 100% nie w poldku i nie w moim espero oraz 100 -e innych samochodów w których zakładałem alarmy. wszystko zależy od układu opóźniającego i tego gdzie "łapiesz" drzwi do alarmu.
przykład - po przeróbce u mnie nawet kontrolka otwartych drzwi gaśnie natychmiast po zamknięciu drzwi, a oświetlenie wnętrza nadal świeci.
pozdrawiam.
  
 
Piszę o faktach jakie mają miejsce w moim samochodzie. Ciężko zażucić im nieprawdziwość.
  
 
nie przyjmuj tego do siebie
poprostu zabrzmiało to jak standard
a ja sam podałem dwa powody takiego stanu rzeczy.
przyznam również że są wyjątki i ja też nie potrafiłem ominąć opóżnienia w kilku markach
  
 
Potwierdzam, metoda jaką zastosował malyzk daje 100% skuteczność. Osobiście sprawdziłem i polecam.
  
 
Malyzk
Przeciez kiedy zamyka sie drzwi, centralny zamek podaje napiecie na przewodach do silownikow. Gdyby to odpowiednio polączyć to mozna zrobic tak, ze po zamknieciu drzwi i zaryglowaniu swiatlo natychmiast gasnie.

(sory ze odgrzebuje stary temat)

[ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2003-12-11 01:00:04 ]
  
 
A mowia ze poldek jest kiepawo wyposazony

polecam jeszcze patent z programowaniem wycieraczek z poldka

pozdr z DSQ
  
 
tzn. bo programowanie przerywanej pracy wycieraczek to my już mamy standardowo

a ściemniacz tez sobie założyłem.....szkoda tylko że nie gasnie płynnie
  
 
Poldek na początku swej produkcji (197 był chyba najlepiej w europie wyposażonym autem w swojej klasie. Które auta wtedy miały:
- obrotomierz
- wycieraczkę tylnej szyby
- oświetlenie tyłu pojazdu i dołu pod nogami kierowcy/pasażera
- zegarek
- pasy bezwładnościowe
- podłokietnik z tyłu
- halogeny
- regulator wycieraczek
- 100% welur
- klubowe fotele
- podświetlany schowek
... a potem powoli odejmowano wszystkie te luksusy.
  
 
Montowaliście u siebie to: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=18346289 ? Może też się skuszę...

pzdr
Maciek
  
 
He, znalazłem jeszcze bardziej rewelacyjny wyłącznik oświetlenia, ze względu na jego wymiary i łatwość montażu
A tu macie adres

[ wiadomość edytowana przez: HenBas dnia 2003-12-11 11:22:55 ]
  
 
A TU macie to wszystko za 5 zł.
  
 
Piotr-ek, jak zrobisz to za 5 zł to kupuję
  
 
Mam ten schemat od roku... ale mi się nie chce. Oczywiście zakładam, że będzie to "pajączek", a koszt tych części jest właśnie na poziomie 5-8 zł.
  
 
no właśnie może wystarczy samemu wykonać taką pajęczynkę wg. schematu pokazanego przez piotrka
tym bardziej, że na tym układzie bazuje przykład pokazany przez HenBasa - mała uwaga - gość na allegro nie określił dokładnie ale prawdopodobnie włączenie zapłonu nie spowoduje szybszego wyłączenia się oświetlenia a my przecież nie chcemy jeździć po jasnemu - chcemy mieć, cyt. "możliwość po jasnemu np. włożyć kluczyk do stacyjki , czas żeby po jasnemu zamknąć auto"
Trzeba wiec czekać te 15 sek?

Oto link do innej oferty, tu uwzględniono uruchomienie silnika - tylko cena.... jakaś inna

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=18782600
  
 
Cytat:
2003-12-11 11:52:09, brunner pisze:
tylko cena.... jakaś inna



Wolny rynek to się zowie.
  
 
A z Warszawiakow oprocz MacMacka nikt nie jest zainteresowany czyms takim? Ja bym sie bardzo chetnie skusil, ale fajniej by bylo zalatwic to od reki, bo ja strasznie nie lubie biegac, przelewac kase, placic za wysylke itd... duzo z tym problemow. Nie zna ktos osoby, ktora mogla by to wykonac, najlepiej jeszcze taniej i lepiej Jest w Warszawie taka mozliwosc?
  
 
Montowałem również u siebie układ według schematu zawartego na stronie Lanosa,również prosty i sprawuje się super.
A pozatym zamontowałem w miejscu nad radiem prosty wskaźnik napięcia akumulatora a to ze względu na dosyć głośną muzykę ,i mocne obciążanie mojego akumulatorka przez wzmacniacz
Pozdrawiam DarekM
  
 
w odpowiedzi dla Robert_S.
- potwierdzam możliwość i zasadność podpięcia do centralnego i to w prostej realizacji