Buduję Malushka z silnikiem Punta, Turbosprężarką i z NOS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy inwestować tyle kasy i czy to się opłaca!?
  
 
jak masz kase to czemu nie wal najwiekszy silnik jaki sie da i najlepiej w poprzek
  
 
I jeszcze czy OK. 180km nie rozwali mi kashla???!!!
  
 
Jesli naprawde nie masz co robic z pieniedzmi to jak najbardziej buduj to cudo - bedziesz mógł sie scigac na SSS z nietuzinkowymi bestiami. A co do rozwały kashla - to chyba nie mysles, ze zalozysz taki silnik i nie bedziesz musial wzmocnień robic??? A jaki silnik od punta?? 1.2 16v?( 80KM+Turbo=ok.150KM+NOS=ok.255KM - zalezy jaki system wtrysku podtlenku...) czy myslisz o "żałosnym" 1.1. Kolejna sprawa - musisz wszystkie elementy silnika kute założyc, bo inaczej nie tylko malacz ci sie sypnie po pierwszej jeździe, ale i silniczek tlokami bedzie strzelał
  
 
Silnik punto 1.2 16v
Trzeba będzie robić pożądne wzmocnienia
a co do silnika pomyliłem się tylko o kilka koni
  
 
Cytat:
( 80KM+Turbo=ok.150KM+NOS=ok.255KM - zalezy jaki system wtrysku podtlenku...) czy myslisz o "żałosnym" 1.1. Kolejna sprawa - musisz wszystkie elementy silnika kute założyc, bo inaczej nie tylko malacz ci sie sypnie po pierwszej jeździe, ale i silniczek tlokami bedzie strzelał


może pochwalisz się jak wyliczyłeś przyrosty mocy po dołożeniu turbiny i czemu wybrałeś shota 105 konnego
  
 
schwepes widzisz ze teraz to sie roi od specjalistow w dziedzinie tuningu i mechaniki samochodowej
  
 
A pólosie od czego ??? Bo 180-250 KM to juz pachnie groteską ..
  
 
Życzę powodzenia!!! Chciałbym zobaczyć coś takiego, poza tym wydaje mi się,że 150km z 1.2 16v można osiągnąć ale kosztem takim że... można by sobie za taką cenę zafundować pożądnego TDI z audika który będzie miał 130 ps, ale spoko róbcie kwestia kasy jak się opłaca to dalej!!
  
 
Widzę, ze ktos ma do mnie wonty. Jak zauważyliście autor tego pustu musi mieć siana jak skapet, więc wszystko jest możliwe. A poza tym poczytajcie troszke o podtlenku - granicą zwiększania mocy jest wytrzymałość silnika...
  
 
Obliczenia były czysti teoretyczne, ale nie czarujmy się - 255KM z 1.2 16v jest możliwe - zwłaszcza gdy się ma $$$. Ale chyba nie mówimy o takich kwotach - to sorry... Ja pozostanę przy 650ccm - bo nie jestem zbyt zamożny...
  
 
Cytat:
2003-07-25 23:12:51, Royber pisze:
Widzę, ze ktos ma do mnie wonty. Jak zauważyliście autor tego pustu musi mieć siana jak skapet, więc wszystko jest możliwe. A poza tym poczytajcie troszke o podtlenku - granicą zwiększania mocy jest wytrzymałość silnika...


Nie interesuje mnie ile ma kasy, tylko na jakiej podstawie określiłeś przyrost mocy na turbinie..

A o podtlenku wyobraź sobie dużo wyczytałem.. i nie interesuje mnie teoria tylko - jak w przypadku uturbiania - wybrany przez ciebie przyrost mocy równy 105KM.. z tego co się orientuję to dysze nitro są dobierane co 25KM, więc na 105KM nie ma za bardzo szans
oczywiscie można użyć rozwiertaka
  
 
ehhhh 150KM ? 1,2 turbo lekko, tylko odpowiednio duza naklejka na tylnej szybie musi byc
  
 
teoretycznie to ja mogę napisać że odda auto do uturbienia u Grabowskiego i będzie miał ok. 120KM (bo tyle wyciąga pan G.).. do tego zalecany zwykły system nitro pod silnik ~1,0 ma shota +50KM więc będzie 170KM a nie 255...

i przynajmniej wiadomo o co chodzi.. a w twojej wersji jakieś dziwne wartości z kosmosu... chyba że masz jakieś swoje źródło.. chętnie poczytam
  
 
to jak juz ma wyjasnic to moze niech wyjasni (swoimi slowami) co to jest kon mechaniczny i jak sie ma do osiagow... nie bedziemu mu utrudniali zadania momentem obrotowym moca oporow.
PS bylo nawet 1,2 16V Bi-Turbo 190KM zrobione przez novitec...
i tez jezdzi ja bym zaczal od tego ze caly ten temat jest do dupy bo jakby ktos mial w diably siana to by nie bawil sie w 126p, a nawet jakby to by nie wskakiwal na liste jak filip z konopii i zadawal takie pytania. Co do Ciebie royber to wez sie nie dziw, ze ludzie na CIebie najezdza bo skoro jezdzisz 126p i piszesz, ze Cie na modyfikacje nie stac to pojecia nie masz jak to faktycznie sie doklada turbo a zwalszcza do silnikow fiatowskich pewno mozna powiedzic jak ktos ma kase to wszyko sie da... przeciez na ksiezyc tez lataja, ale jakby troche nie te realia.
  
 
Mam w rodzinie punto z 1.2 16v, jestem ciekaw czy to + turbo + azot jest w stanie chodzic bezawaryjnie chocby tydzien. Ze juz nie wspomnie o sprzegle i skrzyni. Jesli ktos chcialby ladowac do 126p sprzeglo i skrzynie od punto plus ten engine, to "z Panem Bogiem"..
Lozyska sprzeglowe w zwyklym punto padaja po 30 kkm..
  
 
novitec robi też zestawy turbo chyba do 1.1.. ale są dość ubogie, tzn większość podzespołów seryjnych (tłoki itp), odprężenie przez grubszą uszczelkę... DJ Szumi, ile ty masz lat??
  
 
Cytat:
DJ Szumi, ile ty masz lat??


czekałem na to pytanie
  
 
a moze to poprostu prowokacja i teraz ktos z nas polewa totalnie, ze sie pieklimy
  
 
Cytat:
2003-07-26 00:51:13, ali_ pisze:
a moze to poprostu prowokacja i teraz ktos z nas polewa totalnie, ze sie pieklimy

permanentna inwigilacja