[s] polski fiat 125P - do kjs

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przepraszam, za zamieszanie przede wszystkim admina, ale po wielu przemyśleniach i rachunku sumienia musze go jednak oddać w dobre ręce, zaczołem remont pikusia, i niestety koszta remontu jego i przyszykowanie blue przewyższa mój budżet na bardzo długo, teraz stoi pod plandeką na dworzu, a wiadomo że mu to na długi czas nie posłuży. Więc tak:
Witam, niestety sytuacja finansowa zmusza mnie do podjęcia strasznego kroku jakim jest pozbycie się blue (histori i opis auta fiaciorek ) auto jest w tej chwili rozebrane, miało być wzmacniane i wstawiana klatka i mocniejszy silnik, ale niestety jak wspomniałem finanse mi wszystko popsuły. Auto z ciekawostek to ma szperę, twardy zawias (KYB niebieskie, sprężynki od tracka) cały zawias był niedawno wymieniany, jest praktycznie nówka. Silnik: (przygotowywałem silnik 1600 polonezowski, posiadam do niego lekkie koło zamachowe, sportowy wałek, odleżony wał korbowy, korbowody, wypolerowane zawory nowe, oraz wiele nowych rzeczy do jego złożnia, pozostało tylko splanować głowicę i poskładać do kupy, skrzynia 4 pionowa po regeneracji), oczywiście kubełki i szelki , auto stoi na 14 calowych felgach ale oczywiście dorzucę jeszcze jeden komplecik 14 z oponkami, deska jest wyjęta i miała byc oklejona zamszem, oczywiście wszystko jest, zamiast srub są szpilki i dystanse 20 mm na stronę aluminiowe, zainteresowanym oczywiście wyślę dodatkowe fotki obecnego stanu auta, blacha zdrowa, progi, podłuznice nie mają sobie nic do zastrzeżenia, z całej blacharki można się przyczepić tylko do dołu błotników przednich przy łączeniu z progiem, trzeba wstawić małe łatki, dodatkowo dożucę z odzysku komplet błotników, który miał mi posłużyć do poszerzek, kierownica sportowa z nabą o odsadzeniu 120 mm, dodatkowo przełączniki, starter, hebel i wiele innych bajerów takich jak flansza pod dodatkowy ręczny hydro na tylnie koła, pompka do tego hydro, cztery nowe tarcze profesjonalnie nawiercane oczywiście wszystkie części są do złożenia go do kupy, acha OC jest ale ze względu na czas remontu nie robiłem przeglądu, oczywiście jest on też do dogadania.
Wszelkie pytania i sugestię proszę kierować na PRIVA albo tel. 509594466.
Całość auta ze wszystkimi gratami co miały być do niego przeznaczone wyceniłem na kwotę 2500 pln (dla poważnie zainteresowanych całością cena do niewielkiej negocjacji), ale zapewniam, że skompletowanie mnie tych wszystkich rzeczy kosztowało dużo więcej.
Odbiór auta oczywiście na lawetce.
I proszę nie wypowiadać swoich sugesti na temat czy powinienem sprzedawać, czy nie. Klamka zapadła, a jak jesteś zainteresowany to pytaj o auto albo kupuj

[ wiadomość edytowana przez: MILES125 dnia 2008-04-08 15:05:44 ]
  
 
miles masz juz jeden temat, to po co drugi, wystarczylo napisac zeby ci go ktos odblokowal !!!!!! nie bede juz Ci go usuwal ale nastepnym razem pomysl tym bardziej ze jests klubowiczem i znasz panujace tu zasady....

A auta i tak nie uda Ci sie sprzedac


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2008-04-08 15:09:28 ]
  
 
Cytat:
2008-04-08 15:08:57, bimber1 pisze:
miles masz juz jeden temat, to po co drugi, wystarczylo napisac zeby ci go ktos odblokowal !!!!!! nie bede juz Ci go usuwal ale nastepnym razem pomysl tym bardziej ze jests klubowiczem i znasz panujace tu zasady.... A auta i tak nie uda Ci sie sprzedac [ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2008-04-08 15:09:28 ]



mi tu serce pęka a ty o biurokracji piszesz
  
 
I co nikt nie chce fajnego bojowego wozu?? Szkoda ze trafić nie może do kogoś z f@f, cena dla klubowicza 2200 pln
  
 
Oj Miles... chyba jednak musisz go poskładać i się ścigać