[125p] Elektryczna pompa paliwa a gaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko - czy ktoś montował pompę elektryczną do poldka (fiata) przy zastosowaniu gaźnika - jak to działa i czy działa. Mam pompę ale nie wiem jakie daje ciśnienie (zamontowana była w ritmo 130TC na 2 solexach) pewnie daje koło 100kPa a w poldku potrzebuję max 30kPa - jak zredukować ciśnienie? Może ktoś wie gdzie najlepiej taką pompę zamontować?
  
 
Djokan, doskonale się spisuje taka pompa, potrzebny tylko regulator cisnienia, ale to każdy dobry elektronik wykona.
Pozdrawiam
  
 
Ciśnienie się bardzo dobrze redukuje reduktorem ciśnienia, występują takie w układach wtryskowych tylko że na sporo wyższe ciśnienie Nie wiem czy da się to tuningować(np. przez wsadzenie słabszej sprężyny).
  
 
Firma Pierburg produkuje pompy elektryczne dla samochodów z gaźnikiem i nie trzeba nic przerabiać. Żeby uzyskać niższe ciśnienie - w starych samochodach z instalacją 6V - zakłada się pompę na 12V i gotowe. W twoim przypadku można pokombinować w tym kierunku.
  
 
Ale zrozumiałem że On już ma pompę, a koszt regulatora jest nie wielki, ale jak kupować to po co tak, można inaczej, VW LT z benzynowym silnikiem ma gaxnik i elektryczną pompę o ciśnieniu 0,5 atm.
  
 
Albo możesz spróbować sam wymodzić taki regulator ciśnienia .
Ciekawe czy się wklei...
  
 
Dzięki wielkie.
A nie wiecie czasem gdzie taki regulator ciśnienia kupić?
  
 
Wiemy priv
  
 
daj jej zasilanie na potencjometr i ustaw se empirycznie tak zeby bylo dobrze
  
 
Cytat:
2004-08-02 23:33:35, ZoLt4R pisze:
daj jej zasilanie na potencjometr i ustaw se empirycznie tak zeby bylo dobrze


Też pomysł. Ale regulator mimo tego by był potrzebny, zeby nam pompka nie zatapiała pływaka w gaźniku na wolnych .
  
 
kupujesz czujnik cisnienia oleju do fiata. i rzezbisz robisz trujnik na wezu od paliwa podlaczasz tam ten czujnik. do czujnika(kabelki) podlaczasz pompe paliwa. gdy w wezu bedzie odpowiednie cisnienie czujnik wylaczy pompe paliwa. patent firm G.E.G u mnie sie sprawdza w 100%.
  
 
Cytat:
2004-08-02 23:38:09, Race_D pisze:
Cytat:
2004-08-02 23:33:35, ZoLt4R pisze:
daj jej zasilanie na potencjometr i ustaw se empirycznie tak zeby bylo dobrze


Też pomysł. Ale regulator mimo tego by był potrzebny, zeby nam pompka nie zatapiała pływaka w gaźniku na wolnych .




Race, w gaźniku jest zawór iglicowy i pływak.
  
 
A jest sens kombinować w ten sposób w maluszku??
  
 
Cytat:
2004-08-03 09:07:50, Krzemowy pisze:
Race, w gaźniku jest zawór iglicowy i pływak.


Kto jak kto, ale Ty powinieneś sie znać na żartach .