Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-06-30 10:26:25 Moim skromnym zdaniem: Powod 1: Brak gazu w zbiorniku Powazny powod 1: Padl parownik (widze, ze masz GLe, czyli zero elektroniki) Wystarczy wymienic membrany i gumki wewnatrz (koszt dla BRC to ok. 180pln i jakies 2 godzinki), wyczyscic obudowe z nagromadzonego szlamu, zlozyc, wyregulowac i jezdzic jakies kolejne 2 lata (u mnie ) Czekam na inne diagnozy.. |
Ronaldo Miłośnik FSO Polonez Atu+ 1.4GTI ... Poznań | 2003-06-30 10:52:12 Hej, po co od razu, rozbierac, parownik. Nie mowie, ze to zly pomysl, ale moze warto, sprawdzic iskre, co?
To chyba prostrze i tansze. Dawno wymieniales swiece? A przewody? Moze masz slaba iskre i gas gorzej sie spala, przez to nie odpala na zimnym silniku, i wzroslo Ci zuzycie. Na moj gust, to jest wina iskry. Jesli to nie pomoze, to sprobuj wyregulowac parownik, ale najpierw go przeczysc. Pozdrawiam, powodzenia. |
Qba6tak Miłośnik FSO Polonez 1.5 SLE Radom, Kielce | 2004-04-10 11:22:43 Z regulacją zapłonu to jest problem. W starym silniku ustawienie fabryczne robiło takiego muła że hej i jeszcze palił LPG jak smok. Przyspieszenie zapłonu do 24 stopni super poprawiało osiągi ale... zaczynało się spalanie stukowe . Jeździłem na jakiś 18-20 stopni i było OK. Teraz w nowym silniku ustawiłem na jakieś 12-14 i też jest OK. Przeczytaj tego linka fajnie opisane jak regulować zapłon ale trochę kombinatoryjne . Powodzenia w kręceniu zapłonem. |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-02-28 17:17:49 Mam to samo, tyle że jak zgasze go w krótkim czasie po uruchomieniu zimnego silnika. Dla mnie to po prostu zalewanie się. |
Redarrow Miłośnik FSO Polonez 1.6 SLE Gdańsk | 2005-02-28 18:00:08 Popieram, wg mnie też może się zalewać. W przypadku gaźnika może pływak już przetarty Ostatnio u siebie zmienialem. |
typ2002 lipsk | 2005-06-23 21:08:26 witam
mój poldi nie che palic na zimnym silniku kręcę kręcę i nic, na "pych" bez problemu załapuje palę na mieszance co sprawdzic |
AdrianK Miłośnik FSO Fiat2300SCoupe,Fiat1 ... Szczecin / Lipiany | 2005-06-23 21:39:26 a masz w nim instalację gazową? [odpalasz na gazie, na benzynie? - to też ma znaczenie]
Ale... Przy zapłonie z rozrusznika dużo energii [podkreślam 'energii'] akumulatora jest pochłaniane przez układ rozruchowy, skutkiem czego często na świecach albo masz 'słabą iskrę', albo w ogóle jej brak. Proponuję być sprawdził kable WN, świece i akumulator. A jeżeli masz każdy z tych elementów, to jest to nieuchronnie sygnał do wymiany wszystkich tych elementów. Ponadto sprawdź kowadełko i młoteczek w aparacie zapłonowym i cewkę WN. p.s. mam znajomego, jego Kanciak'87 [silnik PN, 40kkm przebiegu] też w pewnym momencie zaczął robić takie numery: na aku nic, na pych 'od kopa'. troche czasu nad tym spędziliśmy i stąd moje wnioski. |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2005-06-24 14:48:19 Ja też stawiam na kable WN
|
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-07-31 21:37:53
nie chce odpalić na benie czy na LPG? |
lukaszenty6 CARO 1.6 GLE zduńska wola | 2005-07-31 21:40:34 na lpg go zostawiam ale po przełączeniu na bene tez nie odpala... dzisiaj zostawiłem na benzynie zobacze co bedzie rano... |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2005-08-01 22:27:37 sprawdz zielony , moze masz gdzies zagiety i nie daje napicia ,albo kup nowy akumulator, moze masz padniety i nie starcza prądu na iskre, a moze pompka paliwa padnieta i na rozruchu paliowa nie podaje a na pych zaskakuje????? |