Audi A4-z jakim silnikiem szukać? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Matko cóż za osobista wycieczka.

Fakt faktem, Audi nie miałem, ale VAG'ami się najeździłem.

U mnie w robocie swego czasu śmigały tabuny Golfów i Passaty 1.9 TDI i.. wszystkie żarły olej i miały przestoje w serwisie. Generalnie psuły się pierdoły, ale często. Czarę goryczy przelała niekompetencja serwisów VW.

Nie będę się rozpisywał, bo uważam, że dyskusja jest trochę bezprzedmiotowa. Moja opinia jest, jaka jest i mam prawo ją przedstawić.

Idiotoodporny silnik nie do zajeżdżenia był w beczce 200D. TDI jest silnikiem, jak każdy inny, wcale nie (bezwzględnie) lepszym od HDI , TDCI albo JTD. Ma swoje wady i również stos zalet (z oszczędnością na czele), jednak nie uważam, żeby był odpowiedni do robienia małych przebiegów.
To, że właściciele aut VAG uważają go za doskonałość, jest typowe i dość zrozumiałe, w końcu każdy chwali swoje. Escort driverzy też.

Każdy 12-letni silnik jest _stary_, tyle o nim wiemy gdy przymierzamy się do kupna. A to, że Twój jest dobrze utrzymany to inna historia.

No i i tak się rozpisałem

Pozdrawiam
  
 
widze że kolega troche nadwrażliwy i w zbijaniu swoich argumentów w dyskusji widzi jakieś wycieczki... więc w takim razie nie przepraszam bo nie mam za a wycieczek osobistych to Ty kolego chyba nie widziałeś

co do dalszej dyskusji to mylisz pojęcie audi z VAG... to że audi jest produkowane przez VAG to nie znaczy że można je stawiać w jednym rzędzie z VW a co gorsza seatami i skodami bo to też w końcu VAG

też nie można porównać auta osobistego do służbowego bo w myśl pytania: jakim autem wjedziesz z prędkością 40km/h pod 20centymetrowy krawężnik? - służbowym, i to odnosi sie nie tylko do dbałości o zawieszenie

co do serwisu to sie zgodze ale serwisy istnieją tylko dlatego że mają klijentów flotowych i przeglądy pogwarancyjne bo raczej nikt o zdrowych zmysłach no chyba że kasy ma za dużo tam nie jeździ

a postawienie 1.9TDI w jednym rzędzie z HDI TDCI i JTD to już chyba największa bzdura jaką słyszałem

przykre że kolega ma taka opinie i trafiał tylko na same zajeżdżone firmowe paździochy i teraz wypowiada takie rzeczy...

ja na szczęscie znam mase użytkowników audi którzy mają auta w świetnych stanach (może dlatego że nie firmówki ) i pewnie swojej opini będe sie też trzymał aż nie zaczne jeździć firmowym VWejem

również pozdrawiam
  
 
Hm..

Zajeżdzone firmowe paździochy powiadasz... no cóż, nie wiem, czy można tak nazwać max dwu-dwuipółletnie auta, fakt, jeżdzone po 80-100 tys. km rocznie, ale za to w długich trasach, serwisowane w ASO (toć gwarancja), tankowane tylko na [tu nazwa dobrej sieci stacji ] i zadbane, bo każda awaria to extra problem a i kierowcy - ludzie mający trochę pojęcia o technice. Jakoś wahacze nie były łamane, a silniki chorowały i to od nowości.
Teraz są Fordy TDCI i choć niestety palą do 2 l więcej na setkę, to jakoś to "katowanie" wytrzymują (i oleju nie trzeba nonstop dolewać). Cud?
Chciałbym wierzyć, że Audi są duużo lepsze niż VW. Co do tego się nie wypowiadam, bo nie miałem porównania w tych samych klasach.
Ale co do supremacji TDI nad TDCI/HDi pozwolę sobie zachować zdanie odrębne (tak, wiem, że w TDCI padają wtryski).

To tyle, w sumie trochę zeszliśmy z tematu, bo chodziło o wybór silnika do A4 na małe przebiegi. Ty mówisz TDI, ja mówię benzyna, pośrodku się za bardzo nie ma jak spotkać, a siebie nawzajem nie mamy co przekonywać.

Pozdro i niech Ci auto dobrze służy, z mojej strony EOT.


[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2008-04-18 19:46:54 ]
  
 
toście się panowie rozpisali.... Jednak bedę patrzył za 1.9 TDI i 2.5 Toczywiście w budzie B5... Dzieki za rady i wskazówki... Swoją drogą to każde autko sie psuje i każdy silnik. A mnie interesowało spalanie głównie bo dane producenta mnie nie interesują tylko doświadczonych kierowców Pozdrowionka
  
 
podłącze się bo także szukam tego Audi A4 budżet podobny jak u kolegi 16tys.Faktycznie najlepszym rozwiazaniem pod wzgledem spalania bedzie disel 1,9 i glowie takiego szukam ,buda też B5.
Jakby ktos mial cos ciekawego na oku niech pisze.
  
 
Wszyscy polecają 1.9 TDI kiedyś też tak myślałem że to jest dobre bo tak to wszyscy zachwalali!! ...jak było w miare młodym aucie!! A teraz dzień w dzień na warsztat podjeżdżają audiki 1.9 TDI, Passaty 1,9 TDI, Golfy 1.9 TDI i w każdym po kolei pompa, turbina, pompa , turbina, pompa, turbina!! Już mi sie VW i Audi zbrzydły nieludzko! Jak miałbym polecić jakikolwiek silnik to nie będe polecać bo nie ma ani oszczędnych ani bezawaryjnych silników! Jak chce sie jechać to trzeba płacić Najlepiej kupić auto takie jakie sie podoba i na jakie stać!!

P.S. wiem, że zaraz zostane tu zgnojony za to ale każdy ma inne poglądy! Mówi sie trudno!
  
 
kumpel ma na sprzedaż a4 1.8 125km z automatem

looknij
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33a4e5e94720756c.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b640a78ff3985ecc.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/728098873d53ac87.html


[ wiadomość edytowana przez: trance dnia 2008-05-05 00:26:10 ]
  
 
prawda jest taka ze bezawaryjne i ekonomiczne diesle się skonczyły w momencie zostosowania turbiny w dieslu głupi przykład omega b 2.5 tds szama po 11-12 litra ropy po miescie . w nowych fordach klejąją pomy , turbiny , przelewają wtryski :/ moda na diesle juz powoli przechodzi także nie szukaj dizla tylko to co się podoba bo i tak cena serwisu i częsci jest prawie zawsze podobna w nowszych autkach
  
 
Cytat:
2008-05-05 01:03:55, agent_lol pisze:
prawda jest taka ze bezawaryjne i ekonomiczne diesle się skonczyły w momencie zostosowania turbiny w dieslu głupi przykład omega b 2.5 tds szama po 11-12 litra ropy po miescie . w nowych fordach klejąją pomy , turbiny , przelewają wtryski :/ moda na diesle juz powoli przechodzi także nie szukaj dizla tylko to co się podoba bo i tak cena serwisu i częsci jest prawie zawsze podobna w nowszych autkach



bo to są super pancerwageny
  
 
prawdziwy pancerwaggen sie skonczył na golfie 2 dieslu 1.6 to auto zeżre cokolwiek mu wlejesz