KOntrolka poduszki - wyjasnienie

  szukane wyrażenia:   kontrolka
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakis czas temu pisalem o problemach z mrygajaca kontrolka poduszki
Miganie bylo charakterystyczne
4 mrygniecia , przerwa i tak cyklicznie
Ciezko bylo mi znalesc fachowca , ktory usunie ten problem
Nieautoryzowania , mieli głownie problem ze sprzetem do zdiagnozzowania , autoryzowani straszyli na wejscie badaniem w celu ustalenia przyvczyny za ok 200 PLN ( a gdzie naprawa ??? kolejne $$ ?? )
Zdesperowany zdecydowalem sie na autoryzowany serwis ( LIPSKI BS - W-wa )
Zapisujac mnie na usuniecie usterki facet z forda od razu powiedzial ze koszty całosci powinny zamknac sie w 250 PLN ( o ile niebedzie potzreby wymiany elementu na nowy , ale on z praktyki przyjał na 90 % ze nie bedzie takiej potrzeby )
Trafilem na sensownego mechanika , który prywatnie tez jezdzi Essim ) i nawet nie podłaczał testera tylko od rau zaczal grzebac przy napinaczach - Lewy dobry , zakonserwował wtyczke i zabral sie za prawy - ten był uszkodzony, rozebral na czesci pierwsze , zmontował i dziala ...
Pytalem sie skad wiedzial ze to to - bez podpinania komputera
Odpowiedz
Jezeli kontrolka poduszki miga w nastepujacej sekwencji - 4 mrygniecia przerwa i tak dalej w powtarzalnej serii oznacza to uszkodzenie napinacza pasów ( lub elektyki z tym zwiazanej ) natomiast nie mówi który to jest napinacz ( trzeba diagnozowac oba )

Finał naprawy dziala a ja zapłacilem 91.50 PLN ( 0,5 roboczogodziny serwisu ) + rada nic nie wozic pod siedzeniami ( nawet butelki coli
  
 
to jest standardowa sprawa w escorcie
  
 
A dziad wiedział nie powiedział i to było tak,.........


czy dobrze zrozumiałem, że rozebrał napinacz moze to był saper nie mechanik
  
 
Nie... kontrolka sygnalizuje kod błędu komputera poduszki właśnie ilością błyśnięć.
  
 
Cytat:
2005-06-21 11:22:23, Sinuspi pisze:
A dziad wiedział nie powiedział i to było tak,......... czy dobrze zrozumiałem, że rozebrał napinacz moze to był saper nie mechanik



Nie sam napinacz ale złacze pod fotelem od napinacza pasów
Fotel wymontował w celu sprawnego i łatwego dostepu ...
  
 
za 90 zł bym ci z 5 razy wyjoł fotel..........
  
 
Swoją drogą Lipski to IMHO najlepsze ASO w Wa-wie.
Taka Autoplaza, to by pewnie za kompa skasowała 250 + nowy napinacz
Kolejna rzecz jest taka, że każdy szanujący się posiadacz MKVII wie, że 4 mignięcia oznaczają konieczność czyszczenia styków.
Ale nie każdy może przecież mieć na to ochotę.




[ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2005-06-21 13:34:14 ]
  
 
A trzeba bylo poszperać na forum to byś miał za darmochę Już o tym było nie raz i nie pięć. Pozdrawiam i życze braku problemów w essim
  
 
Cytat:
2005-06-21 17:00:42, racy pisze:
A trzeba bylo poszperać na forum to byś miał za darmochę Już o tym było nie raz i nie pięć. Pozdrawiam i życze braku problemów w essim


No, np. TU
i robota gratis. Zapłaciłeś za swoją niewiedze, nie za naprawe.
  
 
Cytat:
2005-06-21 22:09:47, Slawko pisze:
No, np. TU i robota gratis. Zapłaciłeś za swoją niewiedze, nie za naprawe.



Wiedziec to jedno , a umiec zrobic to drugie ... ( w sumie zapłacilem za robote bo nie bylo zbednej diagnostyki ...
Jak patrzylem na przebieg pracy to sam bym tego nie zrobil ( a uczyc sie na własnym Essim to troche głupio )
Dodatkowo jest aspekt taki ze nawet jak wiesz co to trzeba wiedziec jak sprawnie to zrobic ... i jezeli juz to za taka niewiedze zapłacilem
Z drugiej str4ony jak pytalem sie o objawy we wczesniejszym watku to nie dostalem tak jasnego opisu jak w poscie Sławko ( odwolanie wprost do opisu )

Nie kazdy ma talent w reku do grzebania w precyzyjnej elektryce , ja np, nie mam i jak nie mam musu totalnego to sam bym tego nie zrobil ...
  
 
Cytat:
2005-06-22 09:50:41, radykal pisze:
...(a uczyc sie na własnym Essim to troche głupio)...



No tak, bo to najbardziej boli

A ja tylko na własnym się uczę. Przynajmniej śpię spokojnie
  
 
a jak kiedyś opisywałwm co gdzie i jak wyjmowac fotele, gdzie są złączki, jak poprowadzone kable itp. bom to sam przerabiał
  
 
Cytat:
2005-06-22 10:00:42, Kielek pisze:
a jak kiedyś opisywałwm co gdzie i jak wyjmowac fotele, gdzie są złączki, jak poprowadzone kable itp. bom to sam przerabiał


Tak byly tam szczegołowe opisy , co i gdzie sie znajduje .. Jednak ja odebralem post jako instrukcje co zrobic jak beden aprawial zalaczki napinaczy ale z całokształtu i innych postów nie mialem przekonania ze to na 100 % sa napinacze
Dodatkowo przeczytac to jedno z pokierowac własnymi raczkami , aby zrobic samemu bez wczesniejszej praktyki to inna bajka ...
Gdybym mial talent do grzebania sie w samochodach to zostałbym mechanikiem ale nie zostalem ...
  
 
a Waść z Wawy jesteś, trza było się umówić