No i strach mnie obleciał a"konto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W tym tygodniu jade zakładać gaz do mojej Omy. Wiadomo benzyna tyle kosztuje, że nie ma na co czekac. Za radą jednego z kolegów wybrałem warsztat na Autokompleks na Łopuszańskiej 31a.Mają tam instalację sekwencyjną za 2600 a zwykłe od 1500.
Dają gwarancję na 2 lata i jestem w kropce. Co rusz czytam o kłopotach z gazem i instalkami. Czy ktoś z Was ma X20SE zagazowaną na sekwencji czy na zwykłej instalce. Czy ktoś ma także doświadczenia z w/w firmą?
Pozdrawiam drżąć cały przed wakacyjnym wyjazdem.
zupper
  
 
Cytat:
2005-07-25 11:55:30, zupper pisze:
Czy ktoś z Was ma X20SE zagazowaną na sekwencji czy na zwykłej instalce.


Od roku mam Lambda System BINGO-S - szczegoly na stronie producenta.

Jedyny problem z ta instalacja to to, ze podobnie jak innym, zimny silnik potrafi zgasnac po wrzuceniu na luz (np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania). Ja juz sie nauczylem z tym zyc - pamietam, aby na luz wrzucac z pewnym opoznieniem - i nie jest zle. Pozatym zadnych innych problemow - silnik pracuje elegancko, spalanie na trasie ok. 10,5l/100km.
  
 
Ja też mam instalke II generacji z komputerkiem Bingo S-4. Pozostałe elementy firmy Zavolli, wielozawór tomasetto. Generalnie chodzi dobrze. Z gaśnięciem nie mam problemów. Owszem przy dojeżdżaniu do krzyżówek i wrzuceniu luzu obroty spadają troche niżej niż ustalone obr. biegu jałowego , ale nigdy jeszcze nie zgasł. Pali ok 12-13 l w cyklu mieszanym.
  
 
A obaj Panowie pod względem tego gaśnięcia przerabiali już temat wlotu powietrza, a raczej jego odwracania co by świeczki nie zdmuchiwało?

Archiwum lub forum LPG
  
 
Cytat:
2005-07-25 13:27:59, Solltys pisze:
A obaj Panowie pod względem tego gaśnięcia przerabiali już temat wlotu powietrza, a raczej jego odwracania co by świeczki nie zdmuchiwało? Archiwum lub forum LPG


Przerabiali, przerabiali - o piiiiiip to wszystko rozbic.

Ponadto u mnie silnik gasnie tak rzadko (raz na miesiac), ze specjalnie mnie to nie meczy. Moze to wynik zmiany moich nawykow i "hamowania silnikiem", ale chyba jednak nie.

[ wiadomość edytowana przez: towtys dnia 2005-07-25 14:12:31 ]
  
 
...a to przepraszam...
  
 
Witam, ja tez mam II gen z komputerem Autronic AL700 i wszystko OK, na poczatku byly male problemy ale zostalu wyelminowane (powod - gazownicy ). Teraz jest OK - trasa ok 10L miasto do 17L. pozdr
  
 
Cytat:
2005-07-25 12:47:58, towtys pisze:
Od roku mam Lambda System BINGO-S - szczegoly na stronie producenta. Jedyny problem z ta instalacja to to, ze podobnie jak innym, zimny silnik potrafi zgasnac po wrzuceniu na luz (np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania). Ja juz sie nauczylem z tym zyc - pamietam, aby na luz wrzucac z pewnym opoznieniem - i nie jest zle. Pozatym zadnych innych problemow - silnik pracuje elegancko, spalanie na trasie ok. 10,5l/100km.
ja mam BRC II gen,(silnik 2.0 16V) też mi gasł na luzie ale tylko do pierwszej regulacji. Teraz mam przejechane na gazie 10tyś i zero problemów. Obroty spadają do max 900, a gaśnięcie, nie wyobrażam sobie żebym musiał poprostu z tym żyć. Dobry gazownik to podstawa.

  
 
a mi bardzo pomogły rady dotyczące wlotu powietrza. od razu przestała gasnąć.
  
 
Cytat:
2005-07-25 20:13:24, Maciey pisze:
a mi bardzo pomogły rady dotyczące wlotu powietrza. od razu przestała gasnąć.


trzeba sie bedzie w takim razie w wolnej chwili jeszcze pobawic.