Dziwne odgłosy [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Temat na starym forum był, ale moje podejżenia o wentylatorze sie nie sprawdziły alternator też jest dobry, a odgłos nadal mnie dręczy jest bardzo dziwny częstotliwość tego ocierania jak to nazwę, nasila sie wraz ze wzrostem obrotów, jest to dość głośne nie trzeba się specialnie wsłuchiwać jadąc w kabinie auta aby to usłyszeć. gdy otworzymy maske a silnik będze chodził słychac bardzo głośno tak terkot dosłownie nie wiem jak to opisać...podzielcie się sugestiami....
  
 
sprawdzales czy wiatrak sie nie poluzowal..a sprawdzales sam wiatrak? one lubia podobno czasem peknac wiec moze jakis kawalek wiatraka ociera sie o obudowe....
  
 
dodatkowo dzisiaj zauważyłem spory spadek mocy auto słabo pszyspiesza... :(
  
 
dodatkowo dzisiaj zauważyłem spory spadek mocy auto słabo pszyspiesza... :( ,a co do wentylatora i alternatora to są na 100% sprawne bo ściągnołem pasek klinowy i uruchomiłem silnik dalej zgrzeczało....
  
 
a jakie to dokladnie dzwieki skrobanie pukanie chrobotanie walenie metaliczne gluche?
  
 
to coś jak skrobanie i chrabotanie.
  
 
Mi się wydaje że coś ci tam wpadło albo odpadło i "brzęczy", mam podobnie jak zmieniałem gażnik to mi nakrętka wpadła i teraz tak fajnie "bzyczy"
  
 
Cytat:
2003-03-08 16:34:56, SPEED pisze:
Mi się wydaje że coś ci tam wpadło albo odpadło i "brzęczy", mam podobnie jak zmieniałem gażnik to mi nakrętka wpadła i teraz tak fajnie "bzyczy"



to wytłumacz mi skąd ten duży spadek mocy ...
  
 
Sorki ale niedoczytałem tego posta w którym mówisz żę zdjołeś pasek itd .....
... czy silnik pracuje równo, odpala normalnie i się normalnie wkręca czy może są jakieś anomalia (oprócz spadku mocy). Weż i dokłądnie osłuchaj, jak najbliżej silnika i przesuwaj się we wszystkie strony - spróbuj zlokalizować z której strony najbardzej ten chrobot słychać .....
  
 
słabo wkręca sie na obroty, a dokładnej lokalizacji nie dam rady nasłuchac bo t jest dosć głośne jak tam głowe wsadzam :P
odpala normalnie bez problemów...

Kiedy wszyscy myślą, że czegoś nie da się zrobić, przychodzi ten jeden który nie wie, że sie nieda i to on właśnie to robi.

[ wiadomość edytowana przez: DamianS dnia 2003-03-09 00:58:47 ]
  
 
Najbardziej mi tu pasuje rozrżąd, chociarz w malcu wszystko jest możliwe i dosyć prawdopodobne
  
 
Cytat:
2003-03-08 16:34:56, SPEED pisze:
Mi się wydaje że coś ci tam wpadło albo odpadło i "brzęczy", mam podobnie jak zmieniałem gażnik to mi nakrętka wpadła i teraz tak fajnie "bzyczy"




Fajnie bzyczy?....wpadla do kolektora ssacego czy miedzy oblachowania?
  
 
więc tak szkoda ze zauważyłem topic tak późno ale w zeszłym roku miałem taki sam numer jechałem i założyłem zeryjny tłumik myśłałem ze sie w nim coś rozwaliło bo jak wchodził na obroty to był metaliczny dzwięk więc zmieniałem tłumik dzwięk był jeszcze gorszy coraz bardziej sie nasilał a ja stojąc w obliczu awarii wywnioskowałem ze bedzie to rozrzą faktycznie autko było słabsze i po wymianie rozrządu do dnia dziesiejszego przejechałem na nim 11 tys i nic sie nie tłucze wszystko jest ok
chociaż jeszcze wlą mi łożyska na alternatorze
  
 
Cytat:
Fajnie bzyczy?....wpadla do kolektora ssacego czy miedzy oblachowania?



Wpadła do oblachowania i wiatrak ją zbiera i bzyczy ,
a niedawno wylukałem że mi spinka od puszki filtra się obluzowała i też brzęczy - jak nieazpomne to ją podegne.
  
 
czyli jednak rozrząd :*( a ile taka przyjemność kosztuje i czy wymiana jest specialnie trudna ????
  
 
ja nie robiłem tego sam i przyznam sie bez bicia ze robił mi to tata a wymiana u mechesa to około 50zł plus rozrząd 50zł
  
 
dzisiaj doszedł bonus potrafi mi zgasnąć przy zmianie biegów czasem...
  
 
hmm no więc co nastąpiło...łańcuszek rozrządu ocierał już o opudowe, zapłon był źle ustawiony, i jeden zawór ssania popuścił i miał duży luz, nie miałem szczelinomierza więc troszke poprawiłem, jak zdobede to wyreguluje wszystkie... i tu pytanie jaki ma być luz na zaworach?...zmierzyłem sobie takrze kompresje miałem prawie 7,5 na obydwu garach i tu kolejne pytanie to dobrze czy źle??
  
 
Dla serii 0,2 i 0,25mm, choc ja zawsze u siebie ustawialem na wszystkich po 0,2 i tak bylo dla mojeg siliczka najlepiej.

PS. Witam na nowym forum i mam nadzieje, ze mnie nie zlinczujecie
  
 
co do odglosuw w silniku to moga byc zawory (peknieta spreyna, luz zaworowy),a jezeli sa to stuki metaliczne dzwieczne najwyrazniej slyszalne na biegu jalowym nasilajace sie przy gwaltownej zmianie predkosci silnika ,a zanikajace przy wylaczeniu zaplonu w jednym cylindrze to objaw luzu swornia tlokowego. J eeli sa to traski (przytlumione)najwyrazniej slyszalne przy zwiekrzeniu obrotow to moze byc obiaw pekniecia pierscienia tlokowego