Obrotomierz-montaż

  szukane wyrażenia:   obrotomierz
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!
Mam prosbe ! Czy nikt nie mam schematu podłączenia tego obrotomierza ? Jeżeli mozecie no to podajcie kolorki-do czego je podłączyć . Zaintresowanym przesle zdjecie na e-mail ! Nie mogę dodać załącznika-obrazka
  
 
a jakieś konkrety?? od czego on jest?? star, df, a może lumel zwykly? to może ułatwić pomoc komuś
  
 
Z tego co mi mówił to Lumel. Kolorów nie pamiętam ale jeden jest od żarówki więc zostają ci już tylko 3 A jak nitk ci nie powie to zrób tak jak ja, rozkręć go i powinieneś sie kapnąć który do czego. Do masy napewno znajdziesz. Do + też powinieneś sie kapnąć więc ostatni będzie do cewki.
  
 
jeżeli masz czerwony to + czarny minus a niebieski to cewa
  
 



6 letni kotlet to tutaj chyba rekord

[ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2009-03-22 20:33:49 ]
  
 
ogarnij się , popatrz na datę ostatniego postu
  
 
poza tym nie wprowadzaj w błąd np Lumel MS-2 ma minus na białym, czerwony to plus, niebieski plus od świateł a czarny idzie do cewki
  
 
wie kto jak pidpiąść obrotomerz ze SHIFTLIGHT do malucha
  
 
na schemacie od producenta nie ma info ??
  
 
Jak ma sziftlight wbudowany to Ciebie nie powinno interesować gdzie podpiąć szifta tylko musisz poprawnie podłączyć sam obrotek. No chyba że masz od Krzemowego to wtedy wszystko jest osobno podprowadzone do samej skrzyneczki z sziftem a na lampkę (lampki) idzie masa sterująca.

A tak w ogóle to jakie kable wychodzą z Twojego?
  
 
chodzi mi poprawne podłączenie obrotka chętnie prześle komuś zdjęcia obrotka by mi pomógł

[ wiadomość edytowana przez: kropekrallyteam dnia 2009-03-23 19:55:23 ]

[ wiadomość edytowana przez: kropekrallyteam dnia 2009-03-23 19:55:49 ]
  
 
Panowie usiłuję podpiąć okragłego Lumela (Chyba MS2 - to jest) - niestety wycgodzą z niego cztery czarnr kabelki z pinami ponumerowane od 1 do 4. Podpinam pod istniejącą instalację od fiata 125 p i tak:
1. przy zapięciu pinów 3 i 4 świaci się podświetlenie ale niestety na stałe
2. przy zapięciu pozostałych pinów wskazówka ładuje w odwrotną stronę - czyli w blokadkę
3. silnikiem nawet nie starałem się obracać w takim układzie rzeczy

Co zdupiłem, ew. jak to podłączyć właściwie. Z góry dzięki za pomoc.
  
 
skoro podpinasz 3 i 4 i masz swiatlo, tzn. ze podpinasz mase i plus do swiatel, pozostale dwa to jest impuls i plus z zasilający obrotomierz. jeśli do kabla od zliczania impulsów podepniesz plus stały, to wskazówka powinna na chwilę podskoczyć i potem umrzeć.
  
 
pogrzebałem z deka i oto wyniki

Kable:
1 masa
2 plus po stacyjce
3 podświetlenie plus
4 sygnał z cewki

trzeba trochę przerobić instalację z 125 żeby toto działało...
elektryk ze mnie podły
  
 
No i ciul - miałem spalony obrotas - albo go sam spaliłem. Ale w odwodzie był obrotek z łady więc doszło do słopu wnętrza i wszysko bangla... jak co to mam skany instrukcji podłączenia MS2 do samochodów z "+" na masie i "-" na masie + ustawienie zworki...

Jakby kto to to wrzucił to podeślę na maila bo coś z imageshackiem mam w robocie zgryz
  
 
panowie podczepię się do tematu, mianowicie problem mam taki , chodzi o zegary z łady w maluszku
problem przedstawia się tak, zegar podpięty jak należy masa, plus sygnał na swoich no i niestety nie bangla, sprawdzałem przewód sygnałowy, przejście jest, tylko zastanawia mnie takie coś bo gdy zmierze opór z sygnału do masy wychodzi mi 90 Ohm, czy tak powinno być?? czy może przewód do czegoś musi zmierac skoro tak wykazuje ?? a zaznaczam jest to 1,1 SPI
  
 
a działa i ten obrotomierz?? tzn sprawny jest??
  
 
no tego właśnei nie jestem pewien niby wszystko miało być sprawne, ale jak jest w praktyce?? jutor podepne obrotek z kanta i sie dowiem pewnie ale kwestia jest tego czy może tak byc ze własnei rpzewód na obrotek ma jakieś przejście do masy??
  
 
wes ten obrotek i go podepnij go w jakims maluchu albo fiacie lub polonezie w czymś co ma banalnie prosa elektrykę i bedziesz pewien napewno czy wszstko ok. Ja tak walczyłem w ufo kolegi pierw wszystko na krótko a potem dopiero profi montaż
  
 
no bede musiał tak zrobić najwidoczniej, bo kurde nie mam oscyloskopu bo to ponoć nim można sprawdzić tak , ale wracajac do tematu przewodu i sygnału, czy można jakos sprawdzić czy z kompa idzie sygnał na obrotek ?? jakoś miernikiem czy coś ?? oraz czy ewentualnie to 90Ohm jest prawidłowe?? mógłbym prosić kogoś kto ma 1,1 SPi o sprawdzenie jakto jest u niego ?? bądx moze ktoś już wie