Z serii "postępy w stylingu"... - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Postępy postępują, może nie do końca teraz w stylingu, ale od niedawna pomykam za zaciskach RSowych, juz się dotarły i muszę przyznać jest jest znacznie lepiej Choćby dla samego bezpieczeństwa polecam wymianę - stosunkowo nie duże pieniądze, a efekt od razu zauważalny.
  
 
tarcze tez zmieniałes?? są jakies problemy przy tym??
  
 
Cytat:
2005-12-23 07:55:55, Kielek pisze:
Postępy postępują, może nie do końca teraz w stylingu, ale od niedawna pomykam za zaciskach RSowych, juz się dotarły i muszę przyznać jest jest znacznie lepiej Choćby dla samego bezpieczeństwa polecam wymianę - stosunkowo nie duże pieniądze, a efekt od razu zauważalny.



a konkretnie to jakie są te koszty?
  
 
Trzeba zmienić zaciski, tarcze, klocki i dobrze jest mieć nowe podkładki samowukanizujące do przykręcenia elstycznych przewodów do zacisku (4 szt.). Jest inne mocowanie klocków (sprężynki). Wszystki otwory przy mocowaniu zacisków i tarcz są takie same.
Jeżeli chodzi o koszty, to odsyłam do Janka-RS - on był dostawcą zacisków i zna ceny najlepiej - proponuję zakupić komplet zaciski-tarcze-klocki (ewentualnie przewody elastyczne).
Wymiana jest prosta (złożoność idetyczna jakbyś wyminiał tarcze i klocki + zaciski na czterech śrubach i węzyki elastycznie do zacisków), układ wymaga później oczywiście odpowietrzenia.
Za przełożenie zapłaciłem 100PLN, a dałem tylko dlatego, że nie mam doświadczenia z siłą dokręcenia przewodów elastycznych do zacisku, a momentu nigdzie znaleźć nie mogłem (moment nie może być ani za duży żeby nie zerwać śruby - ma w środku kanalik, ani za mały, żeby układ był szczelny).
Ja do kosztów jeszcze zaliczyłęm farbę do zacisków i niklowanie wszystkigo, co się dało

Ano i tarcze z kockami trzeba zminić, bo mają przeca większą średnicę.


[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2005-12-23 09:19:58 ]
  
 
Cytat:
2005-12-23 09:17:38, Kielek pisze:
i niklowanie wszystkigo, co się dało [ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2005-12-23 09:19:58 ]



a mianowicie????
może foty jakieś?
  
 
Ja muszę właśnie wymienić hamulce (nie minie mnie to jeszcze w tym roku). Czy bez cudowania założę większe tarcze i zaciski?
  
 
no ja się też podłanczam do pytania Pawła bo widziałem wczoraj ładne tarcze BREMBO oczywiście w żorach w sklepie tuningowym (można go tak nazwać) i zastnawia mnie to czy moge takie założyć sobie na przodzik czy też nie...???
  
 
Cytat:
2005-12-23 09:38:24, Pawel_AMG pisze:
Ja muszę właśnie wymienić hamulce (nie minie mnie to jeszcze w tym roku). Czy bez cudowania założę większe tarcze i zaciski?



no przecież Kiełek napisał że tak
  
 
no tak ale on przekładał całe tarcze, klocki i reszte od RS a mi chodzi czy na te normalne z mk5 wejddzie taka tarcza...
  
 
Zadnych kobminacji, nawiercań, pasowań i innych. Zdejmujesz stare, zakładasz nowe, wszystki otwory montażowe sa identyczne.
Fotki... odebrałem już skręcony, zdejmę koło i porobię

Pucek - masz inną średnicę tarcz, więc zaciski też są inne (większe) i klocki też sa większe. Nie da rady założyć większych tarcz do mniejszych zacisków. Albo podany komplet, albo nic - nie ma innej bezpiecznej możliwości...
  
 
fotek nie będzie, bo wszystko już zasyfione pyłem z hamulców.
tylko zaraz po pochrumkowaniu:






[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2007-04-26 08:45:43 ]
  
 
Podobno to moja i wygląda tak:



Jak już do mnie ojdzie, to zobaczymy jak w rzeczywistości...


[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2007-04-26 08:45:58 ]
  
 
Fajnie wyglada ta kierka, ile placilsz za obszycie?
  
 
Właśnie jaka cena za obszycie?
  
 
No Kiełek... dobrą firmę wybrałeś do tej roboty
  
 
Teraz już trochę z nią pojeździłem i moge się wypowiedzieć.
Kosztowało 150 + przesyłka w jedną stronę (bo zrobiłem instrukcję wyjęcia i dostałem taki "rabacik").
Kierownica jest grubsza, może trochę trudniej się ją trzyma, ale jestem super zadowolony, Jest trochę miękka i co najważniejsze - nie marzną na niej ręce!! W Saabinie też mam skórkową, ale z Essa jest nieporównywalnie lepsza!! Milsza, cieplejsza. Jakość very OK. Łapki się nie ślizgają, jak ktoś ma wolne 170 to polecam, bo to jest naprawdę warto!!
Firma tak jak na adres fotce.
  
 
ponad rok szukania, odwalanie krzywych i mam, jutro do mnie wyruszy
Zenderek
  
 
ładnie to wszystko wyglada - tak zachowaczo i ze smakiem

a nie jakies pługi ala delatatuning
  
 
Pod dużymi naciskami zrobiłęm dzisiaj kilka fotek. Nie dość, że brudny, to słońca nie było i padać zaczęło... więc takie plamy to nie na lakierze, tylko na obiektywie Nie wykadrowane i wogóle, ale ...
Ale to jeszcze nie koniec.


















[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2007-04-26 08:46:32 ]
  
 
Ach te progi... Ladnie się prezentuje, ale listwy boczne jakby byly pod kolor lub wogóle ich nie bylo to też by bylo calkiem, calkiem