Zagazowalem moja Carinke 3sfe przy 294,000km - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może winny jest sam układ benzynowy?? szarpie tak samo na benzynie?
  
 
Na benzynie chodzi idealnie. Zastanawiam się czy nie dostaje za mało gazu. Wynik spalania trochę miasto, trochę trasa wychodzi
ok.8l.
  
 
Cytat:
2005-10-20 13:51:03, cnet pisze:
A ile Wam pali na gazie 3SFE? moja ok 15.5 - 16l przy rozsadnej jezdzie po miescie i zastanawiam sie, czy nie za duzo?


Moja pali ok 11- 12 litrów gazu w mieście przejeżdżam 300 km na 32 litrach w mieście i są to odcinki po ok 7 do 20 km ( sekwencja) brc z japońskimi wtryskiwaczami na trasie pali do 9,5 litrów predkość 120 - 140
  
 
Witam wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Avensis 2.0 z 2000 roku z tym samym silnikiem - 3sfe. W aucie zalozony jest gaz (prawdopodobnie 2 gen). Samochod jest b. oszczedny, pali okolo 10l gazu, ale niestety nie jedzie - brak osiagow zarowno na gazie jak i benzynie Silnik ma okolo 200tys, w tym 100 na gazie, jest w dobrym stanie, nie bierze oleju. Wszystko jedny czy go krece, czy nie, osiagi sa b. slabe-szczegolnie na trasie. Wczesniej mialem mondeo 2.0 z roku 97 i auto bylo nieporownywalnie bardziej dynamiczne. Czy mozna wyjac zwezke ktora moze powodowac tak slabe osiagi i sprawdzic czy bedzie lepiej? Gdzie ona sie znajduje? Zalozenie wtrysku gazu rozwiazalo by problem braku mocy?

Update- wczesniej tym autem jezdzila kobieta, zastanawiam sie, czy moze rowniez zapchany katalizator nie stanowi tu problemu

[ wiadomość edytowana przez: apac dnia 2007-05-02 01:36:41 ]
  
 
Cytat:
2007-05-02 00:41:32, apac pisze:
Zalozenie wtrysku gazu rozwiazalo by problem braku mocy?



Nie wiem, czy w Twoim przypadku by rozwiązało problem.
Powiem Ci tylko tyle, że od tygodnia mam sekwencję w 3 S-FE i jeździ jak na benzynie (chyba się udam na hamownię, żeby sprawdzić temat dokładnie). Zwęzka na pewno "zabiera" moc, ale w prawie 130 konnym aucie chyba nie aż tak bardzo, żeby auto "nie jechało".
Pozdr. P.

  
 
Cytat:
2007-05-02 23:19:03, pyrekcb pisze:
Nie wiem, czy w Twoim przypadku by rozwiązało problem. Powiem Ci tylko tyle, że od tygodnia mam sekwencję w 3 S-FE i jeździ jak na benzynie (chyba się udam na hamownię, żeby sprawdzić temat dokładnie). Zwęzka na pewno "zabiera" moc, ale w prawie 130 konnym aucie chyba nie aż tak bardzo, żeby auto "nie jechało". Pozdr. P.



a mozesz napisa co[ wicej ile teraz kosztuje taka instalka ??

bo slyszalem ze zed wycofal sie z podniesienia akyzy na gaz
  
 
Cytat:
2007-05-03 12:08:14, czeredrecki pisze:
zed wycofal sie z podniesienia akyzy na gaz




to chyba dobrze do nie ?
jak by podnieśli akcyze to byla by najwyzsza w europie i unia by sie pewnie za nich wziela
  
 
10 litrów gazu na II generacji, przy 2 litrowym silniku to trochę mało

moim zdaniem masz zbyt ubogą mieszankę
jedź koniecznie na regulację gazu, bo takie ustawienia doprowadzić mogą, bądź juz doprowadzily do wypalenia gniazd zaworowych
zmiana II generacji na sekwencję to koszt ok 1700 zł
po zmainie napewno dynamika się poprawi-oczywiście jeżlei silnik jest OK

pzdr

p.s. sprawdź ciśnienie w cylindrach
  
 
Cytat:
2007-05-03 12:08:14, czeredrecki pisze:
a mozesz napisa co[ wicej ile teraz kosztuje taka instalka ?? bo slyszalem ze zed wycofal sie z podniesienia akyzy na gaz



Od 2.4 za STAG'a 300, do 3.0 za BRC Sequent 24.
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
Dbaj dbaj Faworyt bo jest o co A co do jakości 3S-FE to nie musisz mnie przekonywać. Dobry motor



Gaz wywalony.
Zwróciła się instalka przynajmniej. Ciągłe regulacje i kręcenia śrubkami itd ,kilka zagrożen wypadkiem jak mi auto gasło na luzie w przy skręcaniu w lewo. Ogólnie teraz jest na benzynie.Ma zawsze paliwko w baku.
Co jakis czas oczyszczacz wtrysków STP czarny i śmiga ,nieuwierzycie ,ale na prosej z bulem przekracza 225km/h ...na benzynie , oleju niebierze , zdrowy jak rydz 3S-FE, 207 tyś.km przebiegu ,12 lat u jednego właściciela.
Teraz już jeżdze nią bardzo mało,bo mam drugie auto firmowe i Carinka przeszła na emeryturke ,ale lubie ją nieraz ostro potraktowac ,a co.... 2.0 motor jest


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2007-05-04 00:05:44 ]
  
 
Cytat:
2007-05-02 00:41:32, apac pisze:
Witam wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem Toyoty Avensis 2.0 z 2000 roku z tym samym silnikiem - 3sfe. W aucie zalozony jest gaz (prawdopodobnie 2 gen). Samochod jest b. oszczedny, pali okolo 10l gazu, ale niestety nie jedzie - brak osiagow zarowno na gazie jak i benzynie Silnik ma okolo 200tys, w tym 100 na gazie, jest w dobrym stanie, nie bierze oleju. Wszystko jedny czy go krece, czy nie, osiagi sa b. slabe-szczegolnie na trasie. Wczesniej mialem mondeo 2.0 z roku 97 i auto bylo nieporownywalnie bardziej dynamiczne. Czy mozna wyjac zwezke ktora moze powodowac tak slabe osiagi i sprawdzic czy bedzie lepiej? Gdzie ona sie znajduje? Zalozenie wtrysku gazu rozwiazalo by problem braku mocy? Update- wczesniej tym autem jezdzila kobieta, zastanawiam sie, czy moze rowniez zapchany katalizator nie stanowi tu problemu [ wiadomość edytowana przez: apac dnia 2007-05-02 01:36:41 ]



Odpisałem Ci już na priv.
A to czy masz zapchany katalizator,to razczej mało prawdopodobne ,raczej cos z zwęzeniem dolotu powietrza do silnika
  
 
Cytat:
2007-05-03 23:41:23, Grzesiek pisze:
10 litrów gazu na II generacji, przy 2 litrowym silniku to trochę mało moim zdaniem masz zbyt ubogą mieszankę jedź koniecznie na regulację gazu, bo takie ustawienia doprowadzić mogą, bądź juz doprowadzily do wypalenia gniazd zaworowych zmiana II generacji na sekwencję to koszt ok 1700 zł po zmainie napewno dynamika się poprawi-oczywiście jeżlei silnik jest OK pzdr p.s. sprawdź ciśnienie w cylindrach



Instalacja byla niedawno regulowana. Gazownik wszystko poustawial. Tak sie zlozylo, ze za kilka dni pojechalem na przeglad i diagnosta stwierdzil, ze jest za bogato - kilka razy przekroczona norma - ustawil tak jak ma byc W tym momencie zglupialem Nie wiem komu wierzyc... Niebawem sprawdze kompresje. Auto jezdzi na 5w40, ale bierze troche oleju. Warto przejsc na 10w40? Niebawem sprawdze kompresje.
  
 
Apac, to że na wolnych spaliny są w normie to nie znaczy że na wysokich i pod obciążeniem jest dobrze ustawione. Jeżeli to IIgen to wypadałoby podpiąć kompa i zobaczyć co i jak jest poustawiane. Jak to Igen, to w ogóle nieporozumienie Może mikser masz źle dobrany ? Ja jakoś nie narzekam na brak mocy. Trochę ociężale się zbiera jak się jej nagle depnie z dołu, ale jak się ją trzyma w okolicy 3000obr to idzie całkiem nieźle.

Faworyt, tragizujesz. Jak Ci kiszkę założyli i nie umieli ustawić to Ci gasnęło na zakrętach i tyle. U mnie ten problem występował tylko przez 3 dni od założenia LPG.
Regulacja zaraz po regeneracji reduktora, później za jakieś 1000km i tyle. Potem już tylko kontrolne odczyty we własnym zakresie i ewentualne dostosowanie temp. przełączania do zimy/lata, jakieś cut-off, ale nie żadne kręcenie śrubkami
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-05-08 19:12:02, Perzan pisze:
Faworyt, tragizujesz. Jak Ci kiszkę założyli i nie umieli ustawić to Ci gasnęło na zakrętach i tyle. U mnie ten problem występował tylko przez 3 dni od założenia LPG. Regulacja zaraz po regeneracji reduktora, później za jakieś 1000km i tyle. Potem już tylko kontrolne odczyty we własnym zakresie i ewentualne dostosowanie temp. przełączania do zimy/lata, jakieś cut-off, ale nie żadne kręcenie śrubkami Pozdro.



Założyli ,jak założyli,nieumieli se potem sami z tym poradzic. Niepolecam Gliwice pszczyńska 12 ,albo 13 ,juz niepamiętam.Niechce robic antyreklamy ,ale ja u nich nic juz niezałoze.... Na benzynie teraz śmiga dużo lepiej.MA więcej mocy itd. Jedynie pozostało ułamkowe opóźnienie w reakcji na naciśnięcie pedału gazu i nieumiem se z tym poradzic,chyba ,wywale tą całą elektronike Autronica i może ta sonda wreszcie zacznie chodzic jak orginalnie ,albo sam juz niewiem co może byc powodem
  
 
Przede wszystkim zresetuj kompa. Niech się nauczy że miksera już nie ma.
A może masz po prostu tak głęboki uraz do LPG że wydaje Ci się z tym opóźnieniem i masz teraz za duże oczekiwania względem auta ?
Pozdro.
  
 
Kompa zeresetowałem już odłączając klemu z aku ,ale czy te odłączenie cos daje ?? U mnie nie ,ale po jakims czasie zaczęło chodzic idelanie po odpaleniu na zimym motorze.

Cytat:
A może masz po prostu tak głęboki uraz do LPG że wydaje Ci się z tym opóźnieniem i masz teraz za duże oczekiwania względem auta ?



Można to tłumaczyc Perzan na wiele sposobów ,ale niema tej sponataniczności jaką ma Fiat panda 1.1 lpg ,lub nexia 16V na naciśnięcie peadąłu gazu ,a było przed montażem gazu i na samym lpg ,a teraz niewiem co jest grane.Jakos tak Perzan jeźdze ,bo ten wozik z motorem 2.0 i na benzyniedaje naprawde dużop frajdy jak mu się nieraz depnie, pozatym lubie ten dźwięk silnika na wysokich obrotach ,typowo zachrypnięty z metalicznym brzemieniem z wydechu ,przynajmniej u mnie ....

Pozdrawiam Toyociarzy !!
  
 
Przede wszystkim gaz montuje się nie po to żeby się scigać ale żeby było oszczędniej i ekonomicznie. Silnik na wache jest obliczany na wache a nie na gaz!
W związku z tym jest bez sensu wymagać takich samych osiągów. Jak przerabiasz fure na gaz to sukcesem jest to że w ogóle jeździ i że sie nic nie dzieje.
Czy ktoś słyszał żeby wyścigi robili na gazie a nie na benzynie ? Bo ja nie słyszałem) Ciesz się chłopie ze ci jeździ i że kapusty ci ubywa 50% mniej niż dawniej. Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-05-14 17:57:26, PiterK pisze:
Przede wszystkim gaz montuje się nie po to żeby się scigać ale żeby było oszczędniej i ekonomicznie. Silnik na wache jest obliczany na wache a nie na gaz! W związku z tym jest bez sensu wymagać takich samych osiągów. Jak przerabiasz fure na gaz to sukcesem jest to że w ogóle jeździ i że sie nic nie dzieje. Czy ktoś słyszał żeby wyścigi robili na gazie a nie na benzynie ? Bo ja nie słyszałem) Ciesz się chłopie ze ci jeździ i że kapusty ci ubywa 50% mniej niż dawniej. Pozdro.



owszem, gaz do wyścigów się nie nadaje, ale np moja ma moc przy wyższych obrotach na LPG, co skutkuje większym Vmax na LPG niż na Pb

jak dla mnie mikser to nieporozumienie, albo krańcowa oszczędność. o tyle na sekwencji czy V generacji ma być nieodczuwalne na jakim paliwie się jedzie, bo za to się płaci...

w godzinach chwały mojej Camry, czyli jakiś rok temu miała 128KM na Pb a 125 na LPG, i w ogóle nie czułem czy jadę na LPG czy Pb...

pzdr
  
 
A widzieliscie honde civic turbo w wyscigach sss , napedzana lpg + plus podltenek azotu
. Radzi se niezle , 12,9 s ... chociaz sam widzialem rok temu jak mu strzelil jakies element od gazu podczas wyscigu , nie ma nawet zbiornika na paliwo
  
 
Cytat:
2007-05-14 20:22:08, marcinm pisze:
w godzinach chwały mojej Camry, czyli jakiś rok temu miała 128KM na Pb a 125 na LPG, i w ogóle nie czułem czy jadę na LPG czy Pb... pzdr



Co tak mało?
128 KM, to powinien mieć dwulitrowiec 3S-FE...