Zagazowalem moja Carinke 3sfe przy 294,000km - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-05-14 23:56:07, pyrekcb pisze:
Co tak mało? 128 KM, to powinien mieć dwulitrowiec 3S-FE...



spytaj się go, bo sam chciałbym wiedzieć

za to moment zamiast 196 wyszedł 201

myślę że przy 240kkm, z czego 50kkm na LPG ( bo wtedy była mierzona ) ma prawo już nie trzymać serii

pzdr
  
 
Cytat:
2007-05-14 23:56:07, pyrekcb pisze:
Co tak mało? 128 KM, to powinien mieć dwulitrowiec 3S-FE...



I to ten po '97
Marcin, leć na łąkę, poszukaj gdzie Ci koniki uciekły Może nie tak daleko i da się jeszcze złapać ?
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-05-15 12:48:14, marcinm pisze:
spytaj się go, bo sam chciałbym wiedzieć za to moment zamiast 196 wyszedł 201 myślę że przy 240kkm, z czego 50kkm na LPG ( bo wtedy była mierzona ) ma prawo już nie trzymać serii pzdr



Ok, myślałem, że tak ma "seria" 2.2.
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2007-05-15 18:46:05, Perzan pisze:
I to ten po '97 Marcin, leć na łąkę, poszukaj gdzie Ci koniki uciekły Może nie tak daleko i da się jeszcze złapać ? Pozdro.



wskocz na hamownię, wydatek niewielki, jeśli Twoja trzyma serię, to ja od jutra stawiam na generalkę

pzdr
  
 
Cytat:
2007-05-25 16:30:29, marcinm pisze:
wskocz na hamownię, wydatek niewielki, jeśli Twoja trzyma serię, to ja od jutra stawiam na generalkę pzdr



Niewielki ??
To po pierwsze. Po drugie nie wskoczę na hamownię, bo wcześniej musiałbym wyp... mikser i z tydzień polatać na Pb, a tu bym zbankrutował do reszty
Pozdro.
  
 
A ja chyba wskoczę na hamownię i porównam noPb vs sekwencja...
  
 
u mnie na LPG pokazał 3 KM straty do Pb - to można przeżyć

Perzan... spoko, hamownia 150zł, a po resecie ECU wystarczy przegonić 100-200km na Pb

... no, ale ja tu tylko sprzątam...

pzdr
  
 
Kurde tanio cos, ja slyszlaem ze hamownia to wydatek ok. 300zł.

Powiem szczerze ze nie znam nawet jakiejs dobrej, wy znacie ?

Ciekawe ile mi zostalo z tych fabrycznych 88KM

Marcin 3KM to mozesz stracic jak powlaczas wiekszosc odbiornikow ciepla w aucie, dmuchawy, klime, ogrzewanie tylnej szyby, swiatła.....
  
 
Cytat:
2007-05-25 21:48:04, marcinm pisze:
[...]Perzan... spoko, hamownia 150zł, [...]



Tiaaa.... a u mnie przez ostatni tydzień tyle poszło na lekarstwa
Pozdro.
  
 
Witam Was serdeczniaście.

Panie i Panowie (pewnie w szczególności).

Jednak zdecydowałem się założyć gaz do mojej Cariny 2.0, wacha idzie w górę i nie ma zmiłuj.
Myślę nad sekwencją i teraz mam WIELKĄ prośbę !

W mojej mieścinie za wielkiego wyboru instalatorów nie mam, do EKSA-GAZ nie pójdę, bo kumpel ostatnio założył u nich gaz w Punciaku i po prostu załamka.

Mój szefunio założył gaz w tej firmie AWRES http://www.awres.ipr.pl/ ale to w sumie najmniej ważne, niby zadowolony, ale to nędzne Uno 1.1 na gaźniku. Jak możecie zerknijcie jakie instalki tam proponują i doradźcie na jaką ew. się uprzeć ?

Rozmawiałem z gościem i zamontowali by mi sekwencję O.M.V.L. za 2800. Mam dylemat, bo za cholerę nie znam się na tym, a nie chciałbym, żeby mi wcisnęli coś szajsowatego.

Dlatego pomóżcie i podpowiedzcie.

Za wszelką pomoc będę dozgonnie wdzięczny wraz z moim samochodzikiem

Strasznie mnie nie pili z montażem, ale też nie będę zwlekał w nieskończoność.

Przy okazji jak by się komuś, kto ma zagazowany 3S-FE chciało podpowiedzieć na co zwrócić uwagę, no i jakieś podstawowe wiadomości z tego zakresu.

Pozdrawiam gorąco - Fiskomp
  
 
heh, mam jednego gościa do polecenia, ale... masz do niego jakieś 130km

chwilowo zupełnie nie znam się na instalkach, odkąd moja zaczęła chodzić...

słyszałem jednak że Landirenzo Omegas bardzo fajnie śmiga, ale nie wiem jak cenowo...

z drugiej strony mam kumpla co na KME jeździ, i bardzo sobie chwali...

popatrz na forum gazowe, tam może ktoś Ci coś pomoże więcej...

pzdr
  
 
Cytat:
2007-05-30 21:47:47, marcinm pisze:
heh, mam jednego gościa do polecenia, ale... masz do niego jakieś 130km



130KM to pryszcz, jeżeli ma to uchronić mnie przed późniejszymi "jajami" z instalką i samochodem.

Jak możesz skrobnij na PW/PM coż zacz i gdzie.

pozdrawiam,
  
 
Cytat:
2007-05-30 21:40:48, Fiskomp pisze:
Przy okazji jak by się komuś, kto ma zagazowany 3S-FE chciało podpowiedzieć na co zwrócić uwagę, no i jakieś podstawowe wiadomości z tego zakresu. Pozdrawiam gorąco - Fiskomp



Cóż mogę napisać - zagazowałem swoje 3S-FE w warszawskim Czakramie instalką BRC Sequent 24 i wszystko hula...
Nawet za bardzo pod maskę nie zaglądałem od tego czasu...
  
 
Cytat:
2007-05-30 23:58:36, pyrekcb pisze:
Cóż mogę napisać - zagazowałem swoje 3S-FE w warszawskim Czakramie instalką BRC Sequent 24 i wszystko hula... Nawet za bardzo pod maskę nie zaglądałem od tego czasu...



możesz podać ile kkm na tym już zrobiłeś ??

bo u mnie przez pierwsze 5kkm też był miód, a dopiero potem się zaczęło... właśnie z BRC SQ24...

przeczytaj czy masz na reduktorze napisane 1200mbar, czy 1500mbar, to będziesz mniej więcej wiedział czy już wymienić, czy jeszcze poczekać

pzdr
  
 
Cytat:
2007-05-31 02:59:38, marcinm pisze:
możesz podać ile kkm na tym już zrobiłeś ?? bo u mnie przez pierwsze 5kkm też był miód, a dopiero potem się zaczęło... właśnie z BRC SQ24... przeczytaj czy masz na reduktorze napisane 1200mbar, czy 1500mbar, to będziesz mniej więcej wiedział czy już wymienić, czy jeszcze poczekać pzdr



NIedużo - zakładałem chyba z miesiąc temu.
A o co chodzi z tym reduktorem?
  
 
Cytat:
2007-05-31 02:59:38, marcinm pisze:
możesz podać ile kkm na tym już zrobiłeś ?? bo u mnie przez pierwsze 5kkm też był miód, a dopiero potem się zaczęło... właśnie z BRC SQ24... przeczytaj czy masz na reduktorze napisane 1200mbar, czy 1500mbar, to będziesz mniej więcej wiedział czy już wymienić, czy jeszcze poczekać pzdr



Genius 1200 mbar...
Zaniepokoiłeś mnie...
Napisz coś więcej plissss.
  
 
no, cudów nie ma, ale... właśnie Genius 1200 mbar był przyczyną tego że auto w pewnym momencie jechało mi tylko do 5000 obrotów.

1200 jest obliczony do 100kW, czyli w teorii daje radę... nieoficjalnie jednak mówi się że jest również obliczony do 2 litrów pojemności, co w moim wypadku boleśnie się uwidoczniło, jak reduktor po prostu nie miał wystarczającej przepustowości żeby zaspokoić ssanie mojego silnika przy wyższych obrotach i wsadzeniu pedału w podłogę

mój obecny gazmen powiedział coś takiego ( prawie cytat, bo nie jestem w stanie odtworzyć słowo w słowo )

instalka musi być ok 30% mocniejsza od samochodu, bo się szybciej od niego starzeje ( reduktory wytrzymują ok 100kkm ), więc jak jest nowe to owszem działa, ale jak się trochę pojeździ, to zacznie wychodzić...

no i u mnie zaczęło po wymianie reduktora na 1500mbar ( do 170 koni ) jak ręką odjął auto idzie do odcinki, i nie ma duszenia...

u mnie problemy wystąpiły gdzieś po 40kkm od założenia, zaczęło szarpać, kichać, a przy równych 5000 obrotów miało dziurę dokładnie taką jakby paliwa nie dostawało...

naciśnij mnie w weekend to Ci pokażę wykres z hamowni z tamtym reduktorem w fazie agonalnej

podejrzewam że Ave będzie na tym jeździć, zwłaszcza jak nie masz zapędów do wyprzedzenia wszystkiego, ale wg mnie z gazowaniem auta jest jak z budowaniem domu : pierwsze dla wroga, drugie dla przyjaciela, a trzecie dla siebie...

no, ale nie ukrywam że taniej się jeździ, jak już jeździ

pzdr
  
 
Faktem jest, że subiektywnie trochę gorzej się zbiera na wyższych obrotach - dzwoniłem już do kumpla (bo u NIego zakładalem) i umówiłem się na wizytę w przyszły, tygodniu. Zagadam Go od razu o zmianę tego reduktora. Na coś jeszcze zwrócić uwagę, żebym dwa razy Go nie niepokoił?
  
 
nie, ja tylko proponuję reduktor, i wystroić auto porządnie ( porządnie w czasie jazdy, a nie na postoju, że wrzuci światła, migacze,dmuchawę, klimę, i gada że już silnik pod obciążeniem jest )

poza tym powinno jeździć

pzdr
  
 
Teraz w fugazi reklamują sie ze BRC Q24 z zalozeniem kosztuje 2950zł, swoja droga coraz czesciej zaczynam znowu myslec o LPG bo ceny benzyny znowu mnie rujnują (zreszta nie tylko one).

A u Goduli jakike ceny znosne jakies ?

Tak sobie mysle jesli mam mocno sparcialy dolot w miescu laczenia z przepustnica to na dzien dobry bede musial do ins. 2 gen. wstawic nowy albo bardzo szczelny ?

Dzwonilem wlasnie do Goduli i co .... nie zakladaja do takich jak moje aut instalacji LPG bo stare i nie ma układu samodiag. DOBD....

[ wiadomość edytowana przez: Cromm dnia 2007-06-04 15:28:37 ]