Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-09-19 00:11:34 A podobno gdzieś napisali, że temat ma odzwierciedlać treść posta...
[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-19 10:04:05 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-09-19 11:05:37 Hehe, no właśnie. Race_D ma rację.....
Najważniejsze z tego wszytkiego jest to jaka gardziel ma gaźnik. Jesli się orientuję to 22. W takim układzie po poskładaniu tego do kupy i wyregulowaniu silnik będzie miał mocny dół a góry ani troszke;/ Seryjny gaźnik maluchowski ma gardziel 23 (cyferki nabite na zewnetrznej stronie gardzieli) natomiast gaźik od zoski 1100 ma 24mm. Do tego się właśnie daży. Czyli do powiekszenia gardzieli aprzy tym do posiadania gaxnika z pompka przyspieszacza;] Gaxniki juz stoja i czekają;] Teraz trwają prace, narazie nad rysunkiem technicznym i zdjęciem wszelkich wymiarów tak by miało to ręce i nogi;] Podstawki będą toczone i frezowane z alu |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-09-19 12:01:37 Ja spawalem pod solexa z dacii podstawke z 2 rurek - mniejsza w wieksza, poniewaz sruby od gaznika byly duzo szerzej niz szpilki w glowce. Calosc musialo sie idealnie miescic miedzy korkiem oleju a pokrywa zaworow, wiec mialo ok. 6cm wysokosci. To przejscie rurki w rurke w srodku oczywiscie bylo wyfrezowane i wypolerowane na ksztalt lejka. Jak wroce z roboty to postaram sie zapodac fotke jak to u mnie wygladalo.
aha i jeszcze u mnie mocowanie gaznika wzgledem mocowania do glowki bylo o pare stopnie przekrecone bo najzwyczajniej w swiecie ciegna od popmki przyspieszacza sie nie miescily |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-09-19 12:58:38 Tu chodzi o to by na drodze powietrza pędzącego z prędkością prawie 6m/s nie znajdowały się żadne załamania i gwałtowne karby. Promienie przełomów powinny byc jak największe a najlepiej by ich nie było;] |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-09-19 12:59:07
|
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-09-19 21:56:50 |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-09-19 23:18:44 Uważajcie na mase tego ustrojstwa!!!! Wyrywa szpilki bo im gaźnik wyżej tym wyżższy środek ciężkości i stąd takie perypetie. Gaźnik nalezy podobnie jak poziome webery wzmocnić za pomoca wsporników;] Inaczej wcześniej lub póżniej gaźnik odpadnie;/ |
profil-usunięty | 2005-09-19 23:29:16 to moze lepiej dam to zrobic ze stali??? wkoncu jest wytrzymalsza niz alu |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-09-20 09:07:15 Ale cięższa!! Zreszta po co ja się wywodzę skoro trzeba się na błądach uczyć;] |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-09-20 16:02:49 eeee tam takie gadanie - IMHO jesli masz dostep do alu to rob z alu, jesli nie masz to spokojnie spawaj lub frezuj ze stali. Masa samej podstawki jest przeciez niczym w porownaniu do wysokosci oraz masy calego gaznika, wiec material ma tutaj moim zdaniem bardzo male znaczenie zeby nie powiedziec..... huja nie znaczenie? |
profil-usunięty | 2005-09-20 18:12:58 no jak dla mnie tak, mam dostep do alu i zwyklej blachy. ogolnie narazie pauza dla posta, jutro sie pochwale efektami, najpozniej pojutrze |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-09-23 15:30:20 My z Cackiem a raczej Cacek i ja walczyny w 3D projektami;] Plany i kombinacje alpejskie;] Zreszta zobaczymy co z tego wyjdzie....
P.S. Materiał znaczy sie alu w ilości 180mm fi80 alu PA6 to koszt 40zł;] Tak więc nie przesadzajcie;] |
profil-usunięty | 2005-09-23 23:27:55 no ja placilem 40 zl za walec 8 srednicy 8 dlugi.
alu jakies tam nie wiem dokladnie ale w cholerer wytrzymale. foty i relacja z gaznika po weekendzie |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-09-23 23:41:43 i jak sie sprawuje? bo moje zdanie znasz. ciekawe jak do 2 garowca sie spisze;d |