Czy w mk4 zasilanym ke-jetronic jest gniazdo diagnostyczne??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...a jesli nie to jak np sprawdzic poprawnosc dzialania sondy lambda i czujnika podnisniania w kolektorze dolotowym???
  
 
Ja mowie NIE MA. ale to tylko moje zadanie Mam L4 i nie mam

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
no to nie za ciekawie. amoze ktos ma jakies tabele wartasci jakie powinny miec czujniki???????????????
  
 
ale ty masz k-jet a nie ke-jet i z tego co wiem to ja mialem gniazdo diagnostyczne ale nikt nie mial do tego progarmu czy tam wtyczki. A poprawnosc sprawdzasz rezystorem i tyle....a co ci sie dzieje ze sie sklaniasz ku temu tak poza tym??


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2005-10-13 22:28:59 ]
  
 
jest tez po lewej stronie na wwn. blotniku... powinno byc zaslepione i ma 5 stykow.
  
 
Tylko szkoda, ze nie udalo mi sie zczytac nigdy bledow z tego zlacza

Zielak, na pewno masz te kostke
  
 
Cytat:
2005-10-13 22:53:35, toradek pisze:
Tylko szkoda, ze nie udalo mi sie zczytac nigdy bledow z tego zlacza Zielak, na pewno masz te kostke


tu sie toradek z toba zgadzam gniazdo diagnostyczne jest.. ale nawet wedle instrukcji podlanczajac wszstko.. nie idzie zczytac kodow
  
 
problem jest tego typu ze obroty na jalowym wahaja sie a potem ustabilizowuja. oprocz tego jest za bogata dawka waszki. rex a masz wartosci tych rezystancji zeby porownac pomiar z czyms???