Polonez 2000 OBR - replika warta kilku ujęć... - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-01-01 22:42:04, fsosport pisze:
ja pewnie wiem czemu nie chcesz ich udostępniać na prawo i lewo chodzi chyba o to ze jak bys tak robił to pewnie co drugi przerabiany poldek jeżdził by na tych poszerzkach a co za dużo to nie zdrowo jak to mawiają



Poza tym Zaleski mógłby się wkurzyć
to w końcu on te poszerzenia zdobył zrobił itd
Ty akurat powinieneś je dostać ale jestem przeciwny żeby każdy Polonez z ats 8" i poszerzeniem był traktowany jako replika rajdowego auta
  
 
ja to bym chetnie zobaczył jak to jezdzi chociaz w formie filmowej
  
 
ja tez. moze mnie winiar przewieziesz hehe. tiaa moze sobie borka kupie?
  
 
Chętnych zapraszam
503523723
  
 
chetnych na oblukanie samochodu?
  
 
moim zdaniem nie ma co się tak podniecać tematem poszerzeń , jeśli kiedyś będą mi felgi wystawać poza obrys to nad takowymi pomyślę , nie buduję żadnej repliki , bo mnie poprostu niestać , mój poldek będzie jeździł na 14" od trucka i ewentualnie dystansach po 10 - 20 mm na stronę , silnik to troche porobione 1500

pana Zaleskiego nie znam ale w TVN Turbo zrobił na mnie pozytywne wrażenie , nie sądze aby był zły z powodu tego ,że ktoś zrobi formy z poszerzeń od niego

pozdrawiam

pytanie z innej beczki , temat szpery był już wałkowany wiele razy i w sumie do niczego nie doprowadził , czy da się do poldkowego mostu wsadzić jakiąś szpeey domowej produkcji ( w OBR nie robili ? ) bo spawanie mostu nie przemawia do mnie do końca , a brak szpery jako takiej jest bardzo upierdliwy
  
 


-----------------
SOVA - Synthetic Online Violence Android
  
 
fajne

własnej produkcji ?
  
 
Cytat:
2007-01-02 00:39:31, winiar7 pisze:
Chętnych zapraszam 503523723


Winiar robisz zapisy na jazdy pokazowe Ja tka to ja też się piszę Aparat wezmę, będą dobre fotki Tak apropos widzę, że masz blachy z Ursynowa Można wiedzieć, gdzie na Ursynowie są Twoje włości? Oczywiście, jeśli nie jest to tajna informacja Cieszę się, że jednak nie rezygnujesz z Borka
  
 
A ja uważam,że każdy kto robi replike rajdówki wg.starej dobrej szkoły powinien miec dostęp do części,powinniśmy się wymieniąc doświadczeniami i częściami ponieważ to DOBRO NARODOWE.Rozumiem,że wykonanie części od podstaw jest kosztowne i czasochłonne ale bez tego pamięc o tych autach szybko zginie. Większosc nie będzie się ze mną zgadzac ale takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
2007-01-02 01:28:22, sova pisze:




czy to są poszerzenia orginalne i skąd je masz



winar te ats-y to są orginały z et -12 ?? w ogłoszeniu jak chciałeś sprzedać poloneza napisałeś ze masz 4 szt CIBIE , czy wszystkie wykorzystasz ??

[ wiadomość edytowana przez: fsosport dnia 2007-01-02 16:04:27 ]
  
 
Cytat:
2007-01-02 13:30:40, HEMIGTX pisze:
A ja uważam,że każdy kto robi replike rajdówki wg.starej dobrej szkoły powinien miec dostęp do części,powinniśmy się wymieniąc doświadczeniami i częściami ponieważ to DOBRO NARODOWE.Rozumiem,że wykonanie części od podstaw jest kosztowne i czasochłonne ale bez tego pamięc o tych autach szybko zginie. Większosc nie będzie się ze mną zgadzac ale takie jest moje zdanie



popieram w 100 % oczywiście , co się komu opłaca
  
 
Cytat:
2007-01-02 14:32:12, fsosport pisze:
czy to są poszerzenia orginalne i skąd je masz




garażowy hand made, gdybym miał dokładne wymiary to by były dokładne, a tak są "na oko" robione ze zdjęć


-----------------
SOVA - Synthetic Online Violence Android
  
 
sova a czy jest mozliwość kupienia tego od ciebie , i czy to jast z żywicy czy z czegoś innego?
  
 
narazie mam zrobione tylko przednie prawe, które pasuje również jako tylne lewe po delikatnych przeróbkach. no i oczywiście mam do tego formę więc zrobić więcej kein problem ale najpierw musi być lewa strona. i niestety jest to hand made więc nie jest idealne, podejżewam że po polakierowaniu mogą wyjść pewne nierówniości "fale dunaju" ale to do poprawienia przed malowaniem przu pomocy szpachli natryskowej i szlifowania

-----------------
SOVA - Synthetic Online Violence Android
  
 
jaki to był by koszt i kiedy mogło by byc to gotowe
  
 
Panowie jak wzmacniacie karoserię i płytę podłogową, nie pytam o klatkę a o wzmocnienia na fabrycznych zgrzewów

  
 
podpinam się pod pytanie , jak zrobić to nie dysponując migomatem , tylko zwykłą transformatorówką
( elektrody 1.6 mm ? )

co i gdzie pospawać
  
 
Cytat:
2007-02-09 01:07:56, rafal125p pisze:
podpinam się pod pytanie , jak zrobić to nie dysponując migomatem , tylko zwykłą transformatorówką ( elektrody 1.6 mm ? ) co i gdzie pospawać



Najlepiej w takim razie nie spawać... bo to bedzie jak klejenie mokrego papieru...
  
 
najlepszy do tego jest migomat , elektryczną to raczej nie bendzie to co ma być , a jezeli chodzi o miejsca do spawania to generalnie wszystkie łączenie blach , punkty mocowania zawieszenia podłuznice z podłogą ( od spodu zalać spawem ciąłym ) pynkty zgrzewów . Mozna linie styku blach tylko zalać po długości spawem , ale lepsze jest naspawanie na linie łączenia błach , płaskownika z blachy 3/4 mm , wiadomo , wtedy to jest pancerne po prostu