Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-10-30 01:14:38
proponuje uważnie przecztać wypowiedz qby... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-10-30 19:42:10 Piękny jest. No i faktycznie, odbył podróż w czasie....... |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2005-10-30 19:57:20 Gdyby go Statowiak Maciej zobaczył myślę, że łezka by mu się w oku zakręciła... |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2005-10-30 20:18:08
|
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2005-10-30 20:34:07 I jakby dobrze poszło, może dwa... trzy albo i cztery Polonezy zrobiły by objazd Pani Karowej... Oj by się działo |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-10-30 20:59:13
Grupa 4 byla taka A-grupa dla samochodow GT czyli zasadniczo dwumiejscowych. Chyba wyprodukowano za malo samochodow w roku 79, bo 1 Stycznia 79 homologowali go w gr4 a 1 kwietnia 80 w gr2, czyli juz jako typowy samochod turystyczny. Zakres przerobek jest taki sam dla gr 2 i gr 4, wiec pewnie chodzilo o minimalny limit produkcji. Ciekawostka: FIA podaje ze formularz homologacji zaginal (FM = Form Missing), ciekawe czy w garazu pana Hancke by sie nie znalazlo jakies ksero... |
M-U-S-T-A-N-G BMW E32 Kraków | 2005-10-30 21:27:52 Polonez zajefajny !! |
SzymonX F&F Sympatyk FiaT krk | 2005-10-30 21:51:34 podoba mi sie ten poldolot ) super
EDIT: wiecej fotek prosze [ wiadomość edytowana przez: SzymonX dnia 2005-10-30 21:51:59 ] |
eFeSOwiec FSO Polonez 2000 Warszawa | 2005-10-31 09:33:09 Tak jest czekamy na fotki)) |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-10-31 23:45:06 a ja mam pytanie do znawców..
ostatni numer gt-classik, art "żywe srebro": "..prowadzenie Fiata 125p było wyjątkowo pewne i lekkie. W przypadku Poloneza juz tak nie było, Polonez był zdecydowanie trudniejszy w prowadzeniu. Jechał o wiele bardziej majestatycznie i sprawiał wrażenie cięzszego..." Czy moze ktos rozwinąć ten tamat? Moja stycznosc z nieseryjnymi 125p to tylko auta Mara i Bladego.. takze ubogi jestem w tym temacie, dlatego jestem ciekaw... |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-11-01 01:59:58
peloponez jest cięższy,i to chyba dlatego...(inny rozkład mas) |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-11-01 08:23:27 polonez niebardzo by wszedl bokiem w jakies zakrety. pamietam keidys jakis rajdowy kierowca maltretowal poldka probujac obrocic mu zadek na zawrotach. auto sie niedalo;] |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-11-01 09:42:25 Kiedyś dawno temu (jakieś 12 lat temu) męczyłem poldka w sporcie i powiem tak: ten samochód jest nieprzewidywalny i naprawdę trzeba go dobrze wyczuć żeby latać nim bokami. W sumie rozkład mas ma OK - 50 na 50 ale bardzo wysoko środek ciężkości. Ma tak dziwną charakterystykę, że raz jest nadsterowny raz podsterowny. Żeby nim latać bokami trzeba pamiętać o jednej rzeczy-przed zakrętem mocno dociążyć przód albo brać zakręty lewo-prawo- i do końca w lewo (przykład dla lewego zakrętu) bo inaczej zachowa się jak przednionapędówka i wyjedzie przodem poza drogę. Generalnie dobra zabawa i szkoła jazdy bo nie jest to samochód, który sam się prowadzi tylko trzeba nauczyć się nim jeździć Poza tym przy dobrze przygotowanym i koniecznie poszerzonym zawiasie i jeździe szybkiej ale nie sprtowo-rajdowej bokami samochód prowadzi się świetnie-nie ma tendencji do nerwowych zachować i trudno go wyprowadzić z równowagi-zachowuje się neutralnie. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-11-01 11:06:55 ten rajdowiec meczyl zwykla serie - ktora podwijala ogonek pod siebie jak kunedelek;d |
Tomas128 Skoda Wiązów | 2005-11-01 14:29:31 ja moim poldkiem moge driftowac tylko na sniegu ze wzgledu na niedobor mocy i musze powiedziec ze czasami jak sie uda do wychodzi niczego sobie slide. Ale czasami... jak ostatnio np. podczas wykonywanie driftu pekl mi wezyk od hamulców i skonczylo sie na tym ze musiałem kleic zywicą moje "orciari".
A wracając do tematu to polonez seryjny do wchodzenia bokiem si nie nadaje, czasem to i normalnie w zakret jest nim strach wchodzic (klamkami po asfalcie) |
zibbizibbi Kraków | 2005-11-02 02:15:06
Kolega sie bardzo myli. Seryjnym Poldkiem _da sie driftowac_ (nawet na suchym asfalcie). Dowod ponizej: FILMIK [ok. 9MB] PS. Sorki za zasmiecanie forum ale trzeba edukowac i plewic stereotypy |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-11-02 02:33:42 witka.jak zobaczyłem tego poldaska to umarłem........PRZEPIĘKNA BESTIA.
mam ogromną prośbę to autora fotek tego cuda prośba dotyczy zdjęc mocowan(górnych,dolnych) zawieszeni przedniego i tylnego-a konkretnie sposobu wykonania ich montażu lub wzmocnienia seryjnych rozwiazań... buduje rajdowego fiata 125p i takie materiały poglądowe będą przydatne. fotki prosze na maila lub na forum F&F lub FSOAK. dla potomnych!!! z góry dzieki i POZDRO.... |