Polonez 2000 OBR - replika warta kilku ujęć... - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2006-12-31 19:38:50, fsosport pisze:
znaczysie kupiłeś byłego rajdowego poloneza i stąd masz te rzeczy a to auto kupiłeś w wawie i czy od prywatnej osoby i co sie stało z budą



Wszystko było zamontowane w 125p
Autem tym ścigał się Śp K.Godwod do 1994r
Auto kupiłem na pomorzu od osoby prywatnej
  
 
a skąd masz zderzaki odchudzane , sam robiłes czy tez orginały?
  
 
Cytat:
2006-12-31 22:31:14, fsosport pisze:
a skąd masz zderzaki odchudzane , sam robiłes czy tez orginały?



sam robiłem z seryjnych
  
 
http://xpicture.net/viewer.php?id=377polonez.jpg
taki cuś wydubałem w necie


[ wiadomość edytowana przez: fsosport dnia 2007-01-01 16:49:14 ]
  
 
  
 
jak sie to robi zeby wewalic całą fote
  
 
jak odpowiadasz na post to masz pod okienkiem masz 8 przycisków "adres URL" "Adres E-mail" i własnie "obrazek" wyskoczy ci okienko w które wklejasz adres obrazka czyli np: http://Fotosik.pl/gfdrhesh.img
i gotowe
  
 
a ktory jest twoj??

bo oba sa pszehuj ale jak dla mnie replika stratopoldka bardziej
  
 
mój niestety ten pierwszy
  
 
Cytat:
2007-01-01 17:42:01, fsosport pisze:
mój niestety ten pierwszy



Pochwalisz się wkońcu co tam masz w tym Poldku ciekawego
głownie interesuje mnie mechanika
Co to za silnikten który budujesz?
  
 
a czy takie małe tablice ( naklejki ) są legalne jak cię glina złapie , bo chętnie bym takie coś zrobił u siebie ;

masz szerokie zawieszenie czy wąskie , czy masz dystanse

czy to tylko zasługa szerokich felg
  
 
rafal125p naklejka tablicy raczej nie jest mile widziana przez policje a podczas kontroli jak mi nie zabiorą kwitów ze tablice to zabiorą z miejsca za zapinki , szerokie fele , kubły , klatke i co jeszcze mu sie tam nie spodoba , zawias jest wąski , dystanse 20 mm na strone i szerokie felgi 7"

winiar nie mam takich smaczków jak ty (colotti)ale jakoś sobie radze a silnik to 2000, plan głowicy, rozwalone i polerowane kanały, wałki abartha 3-setki , lekkie koła , garbate tłoki , wydech rurkowy,weber 40 dcoe (wiem ze przydały by sie 44 idf , ale moze juz niebawem)
przełozenie 4,55 a ty co masz w maszynowni?

[ wiadomość edytowana przez: fsosport dnia 2007-01-01 21:18:09 ]
  
 
Cytat:
2007-01-01 21:12:53, fsosport pisze:
winiar nie mam takich smaczków jak ty (colotti)ale jakoś sobie radze a silnik to 2000, plan głowicy, rozwalone i polerowane kanały, wałki abartha 3-setki , lekkie koła , garbate tłoki , wydech rurkowy,weber 40 dcoe (wiem ze przydały by sie 44 idf , ale moze juz niebawem) przełozenie 4,55 a ty co masz w maszynowni? [ wiadomość edytowana przez: fsosport dnia 2007-01-01 21:18:09 ]



Zainteresował mnie ten silnik 2000 po ex zawodniku
dlatego pytam
u mnie będzie 1800 na 44 albo 48 wałki Breda głowica na max zaworach chłodnica oleju miska olejowa z kieszeniami krótki smok itp
Przełożenie też 4,55

Twoje zderzaki pasowałyby do mojego a moje do Twojego może się zamienimy
  
 
a czemu 1800 a nie 2000 ?
  
 
Cytat:
2007-01-01 21:47:42, rafal125p pisze:
a czemu 1800 a nie 2000 ?



Lepszy silnik a róznica mocy 1KM
  
 
zapomniałem, tez jest chłodnica oleju a miske i smok robisz samemu czy masz orginał a moze miska to ta z argenty , winiar podziel sie poszerzeniami błagam cie
  
 
Cytat:
2007-01-01 22:08:24, fsosport pisze:
zapomniałem, tez jest chłodnica oleju a miske i smok robisz samemu czy masz orginał a moze miska to ta z argenty , winiar podziel sie poszerzeniami błagam cie



Miskę będę robił z seyjnej albo z argi eszcze nie wiem
Poszerzenia to do p.Zaleskiego on ma formy
  
 
winiar błagam ,zaleski nie da nie wim czemu
  
 
może zrobie te zasrane formy poszerzeń
bo mnie ludzie zamęczą w końcu
  
 
ja pewnie wiem czemu nie chcesz ich udostępniać na prawo i lewo chodzi chyba o to ze jak bys tak robił to pewnie co drugi przerabiany poldek jeżdził by na tych poszerzkach a co za dużo to nie zdrowo jak to mawiają