[125]Uszczelka pod glowicą?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć wszystkim
Jakie są objawy jak pada (lub padła) uszczelka pod głowicą (chodzi mi głównie o przedmuchy między cylindrami)? Bo nie wiem czu to właśnie dzięki temu ledwo wrócilem do domu Samochód Fiat 125p
Pozdrówka

[ wiadomość edytowana przez: widynek dnia 2005-03-24 00:04:52 ]
  
 
jak juz wydmuch jest zaawansowany to zaczy palic nie na wszystkie gary...moze na 3-2 roznie to bywa
zczynac brac plyn,olej.TLuste plamy w plynie.PLyn w oleju.Osad na korku wlewu oraz w odmie.Ubywanie plynu.Przybywanie oleju
raptowny wzrost temperatury.
JEsli masz gaz to notoryczne zapowietrzanie reduktora.Cisnienie w ukladzie chlodzenia
odkrec wlew od chlodnicy przytrzymaj go na 4 tys i obserwuj czy niewydobywaja sie pecherzyki powietrza.
CHyba wszystko co mo do glowy przyszlo
  
 
Dzięki za szybką odpowiedź jutro posprawdzam to i owo... mam nadzieję, że dojadę do mechanika
  
 
Witam !!

podczepie sie pod temat. Mialem wszystkie objawy akie jak napisal Bary. Uszczelka pod glowica zmieniona, ale teraz zaczelo sie cos telepac. Jak sie wkreci pozyzej 3 tys. to slychac tak jakbym mial grzechotke pod maska. Jak schodzi z obrotow to jest takie tyrkotanie...Co to moze byc? Glowica byla planowana, w jednym zaworze wymieniona sprezyna bo byla peknieta. Cisnienie bylo na poziomie 12;12;10,5;12 a po zmianie uszczelki chyba wzroslo, bo samochodzik lepiej sie zbiera w zakresie 1500-3500. Pomozcie prosze, nie wiem co to moze byc... Obstawiam zle wyregulowane zawory? moge miec racje??
  
 
pewnie sie myle ale jesli poszla uszczelka to trzeba wymienic olej bo jest zmieszany z plynem chlodzacym,moze to ten zmieszany olej ma taki wplyw na Twoj silnik.
  
 
Witam!

Czy ktos moze pomoc mi rozwiazac moj problem? Denerwuje mnie ten metaliczny dzwiek. Troszke ucichlo, ale mnie to nie satysfakcjonuje... Prosze o konkretne odpowiedzi. Olej byl brudny tulko pod pokrywa zaworow wiec nie trzeba zmieniac...
  
 
jak to nie trzeba zmieniac,przeciez olej przemieszcza sie po calym ukladzie!!!a jesli zmieszal sie z woda to stracil swoje wlasciwosci i nie smaruje odpowiednio i dlatego ci dzwoni w silniku...
  
 
tylko wytlumacz mi dlaczego nie grzechotalo nic przed zmina uszczelki i planowaniem?? Wszsytko sie zaczelo po zlozeniu tego syfu do kupy
  
 
bo moze kompresji nie trzymal i wszystko luziej chodzilo - zgaduje
  
 
Może być pęknięty wałek od klawiaturki, albo poszły sobie paneweczki
  
 
Za duzy luz zaworowy!!!! I wymien ten olej!!!! Przeciez to podstawa po jakim kolwiek rozebraniu silnika, to nie kran w kiblu!!!! Pozdrawiam
  
 
A nic ci tam przy składaniu nie wpadło do cylindrów ???
Sprawdź czy masz wszystkie narzędzia
  
 
masz n a łańcuszek czy na pasek - rozrzad?
  
 
Cytat:
2005-03-24 18:34:40, adams4lta pisze:
tylko wytlumacz mi dlaczego nie grzechotalo nic przed zmina uszczelki i planowaniem?? Wszsytko sie zaczelo po zlozeniu tego syfu do kupy


A dużo zebrałeś przy planowaniu? Chociaż chyba o tak oczywistą rzecz jak ustawienie zaworów po tej akcji to pytać nie trzeba?
  
 
czy jest możliwe żeby uszczelka pod głowicą "poszła" tak że silnik nie bieże ani oleju, ani płynu chłodzącego - tylko płyn ucieka na zawnątrz właśnie w miejscu uszczelki? bo chyba u mnie ma miejsce taka sytuacja
  
 
w ktorym miejscu? raczej sie takie uszkodzenia nie zdarzaja, chociaz to nei znaczy ze sa niemozliwe. Jesli cieknie Ci z przodu bloku to raczej stawialbym na zaslepke w bloku pod pompa wody
  
 
cieknie mi z tyłu bloku, patrząc na silnik od strony gaźnika cieknie gdzieś pod dolną prawą śrubą kolektora dolotowego - całą lewą stonę silnika mam "mokrą", ściągnąłem dzisiaj gaźnik i próbowałem też pozbyć się kolektora, ale nie potrafiłem zatamować płynu po odłączeniu przewodu - i tu kolejne (może głupie pytanie) czy płyn przepływa przez kolektor, czy tylko jest tam jakaś komora do podrzania płynu, jeśli przepływa to trza by go najpierw spuścić żeby zdjąć kolektor?
  
 
Plyn przeplywa przez kolektor podgrzewajac go, wiec mozliwe ze padla Ci uszczelka kolektora miedzy kanalami 2 i 3 cylindra, albo cieknie Ci z korka spustowego plynu z bloku (pod kolektorem ssacym niedaleko skrzyni biegow)
  
 
właśnie gadałem z Racem - czyli pewnie uszczelka pod kolektorem do wymiany

aha, płyn trza bedzie spuścić w takim razie?
  
 
Jak będziesz wymieniał uszczelke to czerwony silicon też krzywdy tam nie zrobi .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2006-01-31 20:29:47 ]