Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2006-09-28 13:50:48 Fajny projekt |
MobiaS HF MEMBER Lancia Delta Nuova Otwock k.Warszawy | 2006-09-29 10:24:07 Yyyyy ... Doman a jak rozwiązałeś kwestie blow-offa przy LPG ?? Którą masz generację LPG ?? Bo jeżeli masz mikser, to czy brzez Blowa nie ucieka przypadkiem powietrze z gazem ?? Pytam bo też taką kwestię muszę rozwiązać. |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-09-29 21:00:54
Blow off jest odpowiednio daleko od miksera i nic sie nie dzieje. A instalację mam zwykłą najzwyklejszą (nie wiem która to generacja bo się na tym nie znam ale pewno pierwsza |
lord81 HF MEMBER HYUNDAI SCOUPE Świdnica | 2006-10-12 23:49:35 Witam!
Odnosnie tego:
Czy na pewno musi byc 2 a nie 1 tłoczkowy? Mechanik z którym rozmawiałem na temat założenia zaworu powiedział coś mniej wiecej takiego odnosnie twojej wypowiedzi:
Wypowiedz sie prosze. Bo sprawe blow-off'a chce miec juz za soba a niewiem jaki kupic. P.S.Mam zmienic mechanika? Pozdrawiam Remik |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-10-13 08:03:06 Witam!!!
Na 100 % dwutłoczkowy (testowałem jednotłoczkowy). Blow off przy silniku z przepływomierzem musi być zamknięty na wolnych obrotach a zawór jednotłoczkowy na wolnych jest otwarty i wtedy przepływka dostaje błędne informacje i silnik po prostu gaśnie. A jeżeli Twój mechanik twierdzi inaczej to znaczy, że instalację turbo widział dwa razy w życiu z czego raz na zdjęciu . Także proponuję założyć zawór dwutłoczkowy i zmienić mechanika Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: doman1001 dnia 2006-10-13 08:13:48 ] |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2006-10-14 16:17:51 co do przepływki i blow offa , sie nie wypowiadam, bo sie na tyle nie znam
ale kazdy dobry mechanik, powinien , od razu zasugerowac dwutloczkowy, po pierwsze jest lepszy,ma lepsze parametry po drugie najlepsze firmy ktore sie ty m zajmują , chyba jusz nie maja w ofercie jednotłoczkowych??? po trzecie jak sobie czytam i rozmawiam z innymi to zawsze zakladaja zawor dwutłoczkowy, czy przy przeplywce, zawsze musi byc zawór 2 tłoczkowy? donan do ciebie pewnie to widziales ale moze i nie ? taka oslona, moto.allegro.pl/item131942724_termiczna_oslona_filtra_stozkowego_express_s_s.html i zapomniałem dodac że bardzo ladnie to wygląda na zywca, a jakbys sobie pokrył tym samym lakierem co dolot, to mialbys gucio-malina [ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2006-10-14 16:26:24 ] |
lord81 HF MEMBER HYUNDAI SCOUPE Świdnica | 2006-10-14 16:58:31 Witam!
Co do osłon termicznych to ja równiez znalazłem takie w toptuner.pl Jest tam kilka rozmiarów tych osłon. P.S. Zmieniam mechanika. Pozdrawiam REMIK |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-10-14 19:53:55 U mnie nadszedł czas na zmiany ponieważ moja T15 się kończy(podleczę na chwilkę) przyszedł czas na większą turbosprężarkę . T25 wedzie bez problemu . Już jest plan-projekt teraz tylko wprowadzić w życie i mooooocy przybywaj .
Co do osłon to się zastanowię bo niezbyt drogie a sądząc po fotkach to wykonanie niezłe. Ale jeszcze spróbuję sam coś zmontować (zawsze to przyjemniej niż kupić gotowca ). A z przepływką i blow off'em jest tak jak mówię (potwierdzają to moje własne testy). Pozdrawiam DOMAN1001 [ wiadomość edytowana przez: doman1001 dnia 2006-10-14 19:54:19 ] |
lord81 HF MEMBER HYUNDAI SCOUPE Świdnica | 2006-11-24 11:36:58 Witam!
Doman idąc twoimi śladami, myślę ze niedługo dołączę do posiadaczy Scoupe GT z intercoolerem. Takowy już zakupiłem montaż w środę. Jak ci się sprawuje zawór ? Bo to chyba Properfekt? Słyszałem różne opinie o nim i pozytywne i negatywne. Słychać go dobrze, działa tak jak powienien. Bo zastanawiam się nad Properfektem a SUN. Cena podobna. Co o tym myslisz? Pozdrawiam Remik |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-11-24 17:13:18 Witam!!!
Zawór owszem Properfect. Moje zdanie jest takie, że ten zawór nie jest wart swojej ceny a poza tym musiałem z nim powalczyć trochę zanim zaczął działać poprawnie. Teraz już jest ok ale trochę nerwów mnie to kosztowało. Wady zaworów z Properfect biorą się stąd, że ten człowiek co je robi nie sprawdza ich w aucie bo żadnego turbo nie ma więc nie może to działać poprawnie. Ale po kilkudniowej walce ze sprężynami doszedłem do ładu i robi przyjemnie pssss . Jeżeli mogę coś doradzić to po założeniu IC szykuj się raczej na zmianę turbiny bo ta seryjna nie wyrabia i straaaaaszna turbodziura się robi. Powodzenia i pozdrawiam |
lord81 HF MEMBER HYUNDAI SCOUPE Świdnica | 2006-11-24 20:09:53 Dzięki za informacje.
Więc blow-off chyba będzie The SUN. A co do turbiny to rozmowy już miałem we Wrocławiu (turbojulita), coś będziemy kombinować. Będę pisał o postępach. Pozdrawiam |
Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2006-11-24 23:56:14 DOman pochwalisz sie jakims czasem na 400m ? |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-11-25 08:32:33 Jak na razie ET 15,75 ale pracuje nad mocą więc będzie lepiej |
Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2006-11-25 11:11:56 No to szczere gratulacje, bo to juz ladny czas a tak przekornie to juz mozesz powoli ustawiac sie z szybkimi civami wolnossacymi 1.5 |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2006-11-26 18:20:20 dawno mnie nie było
doman dlaczego robi sie taka duza turbodziura jak piszesz?? chodzi o to ze turbinka, nie daje takiego przeplywu powietrza?? a jakie masz cisnienie ustawione?? na naszej seryjnej moze wystarczy zwiekszyc cisnienie tym bardziej jak mowisze ze masz na wykonczeniu , no bo zawsze jest ta opcja ze zwieksza sie pojemnosc w ukladzie rurY masz chyba na 2,5 albo cos koło tego a co do zaworka, to moze lepszym rozwiazaniem byloby zakupienie jakiegos używanego, nawet sciagniecie go ze stanow, z jakiegos mitsu nismo czy innego co do hondy, podejzewam że juz nawet staje i łyka w samochodzie uturbionym mozna naprawde szybko widocznie zmienic parametry samochodu(moc moment) niedawno miałem okazje jezdzic subaru justy, (taki stary swift) naped 4x4 turbina z nismo skya blow off tez, intercooler micro ciete na pól mocy z hamowni jeszce nie ma ale lata nie moge podac danych konkretnych bo samochod bedzie jezdzil w przyszłym sezonie na 1/4 wiecie co najwazniejsza jest masa i dobre przeniesienie napedu doman jeszce pytanie, nie wsydz sie powiedz co dokladnie robiles przy swoim, mapy paliwowe, wałki, jakie wtryski, jaka pompe jakie sprzeglo, i moje pytanie czy w sc gt mamy puste tłoki tzn silnik jest odpręzony na tłokach, milego czytania pzdr [ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2006-11-26 19:01:14 ] |
doman1001 HF MEMBER Hyundai sCoupe GT Kielce | 2006-11-30 20:29:01
Turbodziura (u mnie przynajmniej) robi się z powodu dużej pojemności układu dolotowego a T15 po prostu nie daje rady tego napełnić. Zestaw był z rozmysłem przygotowany po T20-T25. Co do ciśnienia na którym jeżdżę to fabryczne 0,6 bara a do wyścigu podkręcam do 1,2. Najwięcej nadmuchałem 1,5 bara ale strach przed eksplozją hyhyhyhy. Tutaj może cię zaskoczę ale mój Hultaj jeździ i ściga się tylko na gazie a wałki i reszta to seria . A silnik odprężony jest na tłokach. Czyżbyś kombinował podłożenie z N/A?? Bardzo dobry pomysł też o tym myślałem ale na razie staram się jak najwięcej wycisnąć z seryjnego silnika. Pozdrawiam |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2006-12-01 10:34:21
tak myslalem , ze to pewnie od wielkosci dolotu, co do tłokow, myslisz ze te w N/A dluzej wytrzymaja??dadza sie wiecej napompowac? bo za brdzo nie wiem o co chodzi ja raczej myślalem, nad tym ze jesli okazałoby sie że mój silnik to kibel bo sciagnieciu glowicy, na podmianke silnika N/A wziecie całego ustrojstwa zwiazanego z turbinka czyli kolektorki, wezyki, kabelki dolot, komp, i wlasnie wsadzenie tłokow z gt, bo czym odpręzę silnik, na uszcelce metalowej ????? kombinacji jest masa tylko kasa |
antonescu HF MEMBER Hyundai S-Coupe Opole | 2006-12-01 12:15:20
Dziura w mocy robi sie przez cala mase roznych rzeczy. Nie tylko przez pojemnosc ukladu co jest chyba najmniej istotne. Ciekawy wybor t20 lub (???) t25 . |
gt115pssss HF MEMBER scoupe gt wawa | 2006-12-01 12:21:20
no nie wiem, jesli, on ma wszyzstko seryjne to moze byc to własnie poprzez zwiekszenie pojemnosci ukladu, ma spory intercooler,i ten dolot, tez, ewentualnie wtryski daj za malo paliwa, ale mysle ze w inny sposob by sie to objawiało, tu chodzi o powietrez ktorego jest za duzo ps.. ostatnio na forum widze ze najbardziej udziela sie grupa posiadaczy scoupe ,ciekawe biorac pod uwage fakt ze jest nas najmniej, aczkolwiek wiem że tak jak w moim przypadku te wizyty potrafia byc nieregularne, chcialbym to zmienic wkrótce |