[RST GrzEE] nowe graty

  szukane wyrażenia:   grzee
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na początek osprzęt, jak się podoba?



[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2006-05-13 18:42:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-07-10 21:44:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2009-08-26 21:21:59 ]
  
 
no zegraki fajnie wyglądają i dobrze dobrane do koloru tapicerki
  
 
no piekny bolid!!!!!myslalem ze go sprzedajesz bo ogloszenie widzialem
  
 
no, zastanwiałem się, w sumie jak dobra kasę ktoś da... temat otwarty , ja i tak lubię w to auto kasę ładować...
  
 
Cytat:
2006-02-07 23:34:04, piotr_RST pisze:
no, zastanwiałem się, w sumie jak dobra kasę ktoś da... temat otwarty , ja i tak lubię w to auto kasę ładować...


no wlasnie za dobra kase to pewnie wkoncu ladny majatek w to autko wlozyles.autko pierwsza klasa nie puszczaj za bezcen
  
 
a co na zegarach widzimy ???
co pokazuja - CZEGO TO SĄ PARAMETRY ?
  
 
A czy przypadkiem nie miales do tej pory obszytej tej czesci deski w skorze?Widac tam tez jakies resztki po kleju.

Do czego te dwa spusty??
  
 
1. cisnienie doładowania
2. cisnienie oleju
3. temperatura oleju

w tej częscie jest nawiew!!! i tam był do wczoraj, ta resztka .. niestety została po naklejce ze Św. Krzysztofem poprzedniego właściciela i nie mogę tego usunąć niestety, te spusty na dole wraz z pozostałymi dwoam czzrnym wskaźnikami wylatują jeszcze dzisiaj i wjedzie jakieś przyzwoite audio (ciśnienie doładowania i temp oleju), spusty: pierwszy o lewej włącenie zasilania, drugi włączenie przysisku "START" umieszczonego w gniezdku zapalniczki
  
 
to jeszcze proponuje -----> pirometr
widać kawał dobrej roboty.
Sam w tym grzebiesz czy to jest wszystko zlecone ??
( mechanika , elektryka ) ??
  
 
ograniczyłem ilośc zegarów do minimum, w zasadzie te parametry mnie najbardzij interesują, pirometr jak i skład mieszanki były bardzo ciekawy...
w elektryce grzebie sam, w mechanice w miarę mozliwości mojego garażu i czasu (przecież kiedyś musze zarabiać na te pierdoły),
a oto zgodnie z zapowiedzią tak jak jest dzisiaj:

  
 
REWELACJA!!! W tym Twoim bolidzie to już zupełnie "jak w kościele"

Bardzo mi sie podoba.

Nie sprzedawaj go!!!!!!!
  
 
musze tylko tarcze wkaźników wymienić, bo te świecą marnie..., narazie nie udalo mi się dostać do środka, muszę jakichś ściągacz zrobić
  
 
Cytat:
2006-02-08 17:14:35, piotr_RST pisze:
musze tylko tarcze wkaźników wymienić, bo te świecą marnie..., narazie nie udalo mi się dostać do środka, muszę jakichś ściągacz zrobić



Podobne zegary (budowa) miałem w trabancie i tam żeby zdjąć ten aluminiowy pierścień trzeba było go delikatnie podważać płaskim wkrętakiem co powodowało odkształcenia Po złożeniu nie było to mocno widoczne bo ramki były czarne i montowane w głębi. Tutaj trzeba opracować coś mądrzejszego choć ja nie mam pojęcia co
  
 
A tak z czystej ciekawości zapytam... co one Ci w trabancie wskazywały? Bo chyba nie ciśnienie doładowania... no chyb, że się mylę
  
 
Cytat:
2006-02-08 22:03:42, Cioska pisze:
A tak z czystej ciekawości zapytam... co one Ci w trabancie wskazywały? Bo chyba nie ciśnienie doładowania... no chyb, że się mylę



Ciekawość to pierwszy krok do piekła
Chodziło mi o zwykłe zegary od trabiego które wyglądaja mniej więcej tak: (to nie są moje zegary!!!! )

Image Hosted by ImageShack.us

Poprostu procedura roznbierania zbliżona. Trzeba zdjąć z nich te aluminiowe pierścienie i szkło żeby dostać się do tarczy. Tak mi się zdaje
  
 
auto jest rzeczywiście rewelacyjne - nie sprzedawaj go

p.s. ile kosztuje obszycie skórą deski, boczków i foteli??
  
 
Cytat:
2006-02-09 15:48:28, Podola pisze:
Ciekawość to pierwszy krok do piekła



Aj tam od razu do piekła Z resztą lepiej wiedzieć więcej niż być niedoinformowanym
  
 
rewelacja - twój bolid jest po prostu

number ONE " in DA HOUSE " (znaczy się klubie )
  
 
ładnie to wygląda

te czarne VDO chcesz sprzedać ?
  
 
Srogi car oj srogi osiagi jeszcze lepsze ;D