[RST GrzEE] nowe graty - Strona 9

  szukane wyrażenia:   grzee
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Owszem, wcześniej było spalanie około 25-35l/100km Obecnie spalanie ustabilizowało się do 15-20l/100km
  
 
no to możesz już powoli zapisywać się do Greenpeace. W sumie zredukowałeś spalanie o prawie 50 procent
  
 
Ten silnik chce bardzo pić, niestety Tadek - największy pijak - obciął mu dawki żywieniowe
  
 
Cytat:
2009-08-27 09:03:03, Pre100n pisze:
no to możesz już powoli zapisywać się do Greenpeace. W sumie zredukowałeś spalanie o prawie 50 procent



Należy pamiętam, że od 1 października 2009 wchodzi norma EURO5... stad ten ukłon kolegów Grzee i Tadosa w stronę ekologii
  
 
Czyli jak mniej pali o 50% to może ja podam nr konta abyś naddatek tam wpłacał
  
 
Cytat:
2009-08-26 20:00:14, GrzEE pisze:
Pytaj się djtados-a W zasadzie to on to wystroił. Ogólnie stroiliśmy to na sondzie spalin (sonda CO wkładana w wydech). Ustawialiśmy mieszankę, żeby co oscylowało w granicach 0,50 (wartości nie pamiętam), może Kacper coś dopowie. Jedyne czego się dowiedziałem to fakt, że biały kolektor i turbina, to nie koniecznie zbyt uboga mieszanka. U mnie samochód był tak przelany, że silnik nie był w stanie przepalić podawanego paliwa. Niespalone paliwo dopalało się w kolektorze, turbinie, downpipie i dalszej części wydechu. Efektem dopalania się paliwa w turbinie, było jej jakże piękne świecenie...


to nie czułes że auto pracowało jak w trakcie procedury startowej ?
zresztą to słychać...
a jak niema dopalania w kolektorze a robi się biały to napewno za uboga mieszanka
  
 
Samochód nie pracował jak na ALS (podtrzymanie turbo).
Spalanie tego paliwa nie było detonacyjne, więc nie występowało to zjawisko.
  
 
no ale jak komora spalania przenosi się z cylindra do kolektora wydechowego to conajmniej towarzyszą temu ciekawe zjawiska akustyczne
  
 
"No ale" w tym wypadku tak nie było!
  
 
sprawdź ustawienie zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. ja wczoraj sprawdziłem i okazało się że mam za bardzo opóźniony
teraz chodzi wolniej na biegu jałowym, odpala od razu. prawdopodobnie wpłynie to tez na spalanie. polecam.
  
 
Co znaczy za bardzo? Na ile stopni miałeś, a ile ustawiłeś?
  
 
Cytat:
2009-08-26 15:29:19, GrzEE pisze:
W moje łapki wpadły nowe graty Oto one - głowica i coś o niej -porting głowicy -3 kątowa obróbka zaworów -polerowane komory spalania -polerowane zawory -Wałek kenta Stage 2 -specjalne szklanki hydrauliczne do 7000rpm -regulowane kółko rozrządu KENT Dodatkowo komputer bez boost limitu Czyli Turbo może dmuchać tyle ile potrafi Planowana moc - 2ka z przodu. Za jakieś 2tyg zobaczymy co z tego wyjdzie. Muszę poczekać na zakładanie głowicy, do takiego zestawu potrzebuję śrug ARP, które już zostały zamówione



Wszystkie graty założone do RST. Jestem zadowolony z tego co uzyskałem. Z takich banalnych rzeczy, które jednak są bardzo miłe, to zmienił się całkowicie dzwięk silnika.
Standardowa głowica ma kwadratowe kanały wydechowe, ta ma rozwiercone na okrągło, przez co zmienił się całkowicie dźwięk.
Jest taki, powiedziałbym bardziej "męski"

Jeśli chodzi o odczucia, to jest więcej mocy. Na tyle więcej, że seryjne sprzęgło nie daje rady, choć jest nowe. Trzeba rozglądnąć się za jakimś zestawem na ebay.uk
Jeśli tylko sprzęgło pozwoli to wybiore się na hamownie do Jetronika i zobaczymy ile mocy jest na tą chwilę.

Może ktoś mądry, powie mi, co można zrobić, by uzyskać jeszcze jakiś przyrost? Niby można dać większe turbo (jakaś hybryda), ale nie wiem czy seryjne korby to wytrzymają.
Ma ktoś jakieś pomysły?
  
 
mam pomysł zadzwoń do Michała z MG Motorsport i podaj co masz i co by poradził, napewno zrobi to dobrze
www.mgmotorsport.pl 501-541-698

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
2009-10-04 11:37:43, GrzEE pisze:
Może ktoś mądry, powie mi, co można zrobić, by uzyskać jeszcze jakiś przyrost? Niby można dać większe turbo (jakaś hybryda), ale nie wiem czy seryjne korby to wytrzymają. Ma ktoś jakieś pomysły?



Może jakiś magnetyzer?
Ew też czip rezystor dałby rade
  
 
Cipa juś mam Wg. mnie przydałoby się strojenie w Tados Garage
  
 
RS 4x4 juz pewnie zostaje w tyle
nosa mu zapodaj
  
 
Cytat:
2009-10-04 11:37:43, GrzEE pisze:
... Może ktoś , powie mi, co można zrobić, by uzyskać jeszcze jakiś przyrost? Niby można dać większe turbo (jakaś hybryda), ale nie wiem czy seryjne korby to wytrzymają. Ma ktoś jakieś pomysły?


Dół od N7A daje radę
  
 
Surec, prędzej dół od zeteca, czyli zrobić ZVH. Jednak w tą drogę chyba nie pójdę. Poszukam jeszcze zapasów mocy w tym co jest.
Ogólnie jestem zadowolony, ale wiecie jak to jest. Jak się ma XXX to chce się mieć XXX + 10
  
 
Cytat:
2009-10-05 21:14:47, GrzEE pisze:
Surec, prędzej dół od zeteca, czyli zrobić ZVH. Jednak w tą drogę chyba nie pójdę. Poszukam jeszcze zapasów mocy w tym co jest. Ogólnie jestem zadowolony, ale wiecie jak to jest. Jak się ma XXX to chce się mieć XXX + 10



a potem szuka się trakcji
  
 
Asior, trakcji jak nie było tak nie ma. Na suchym trakcja zaczyna się na 3biegu, na mokrym na 4biegu.

Właśnie wróciłem z pomiarów. Wg G-techa 0-96 pokonuję w 6.71.
Muszę się postarać, bo mnie Yeza 130ps z N7A objedzie niedługo