Nawaliła stacyjka pilne Omega A

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam jakiegoś pecha, albo omega tak lubi robić.
wstawiłem omesie do garażu zgasiłem silnik i chce odpalic znowu za jakiś czas a tu sie stacyjki nie da przekręcić co jest cholera. Nalałem WD 40 (nie 40 %) do stacyjki i nic nie pomogło blokada sie włączyła kierownicy ale koła są na wprost to może ją wypchne żeby jaśniej było. Ok jest na podwórku rozebrałem tam do stacyjki ale tak czy nie da sie jej jakoś rozebrać czy już moge jechać po nową a i jak się sciąga tą cholerną kierownice nie chce zejść. wszystko na złość a do pracy jutro jade gdyby nie blokada to na krótko bym ją zrobił proszę o pomoc
  
 
najprawdopodobniej poleciala ci wkladka od stacyjki mozna ja wyciagnac bez wyjmowania stacyjki jest jeden warunek kluczyk musi sie dac przekrecic w pierwsza pozycje a co do reszty to na priv
  
 
No udało mi się ja wyciągnąć ale co dalej jest cała do wymiany bo nie moge przekręcić kluczyka w niej, mam drugi kluczyk który kiedyś działał ale też nie da się. No tak bym wymienił tylko sam zamek a to że sie nie da wyciągnąć to musze całe kupić wie ktoś ile to może kosztować i czy intercars ma, bo do nich mamy zniżke

Tyle dobrze.
  
 
hej,

Jak masz wyjętą stacyjkę to spróbuj rozebrać bębenek - powyciągaj zapadki i sprężynki(ostrożnie!!! bo lubią wyskakiwać...), potem przeczyść i zacznij składać sprawdzając po każdej zapadce czy się nie blokuje. Jak znajdziesz felerną to ją wywal i zmontuj bębenek - minusem tego rozwiązania jest mniej zapadek => ciut łatwiejsze odpalenie omesi bez kluczyków
ew jedziesz na szrota i kupujesz któryś z zamków - jest duża szansa, że któraś z zapadek podpasuje... albo jak wolisz to do sklepu i nowy wkład stacyjki( koszt ~50 zł) - minus to dodatkowy kluczyk...

pozdro

Mały
  
 
W carsie kosztuje po znizkach 65
Nie radze kombinować za wiele.. Ja kombinopwałem i skończyło się na wypanięciu kluczy podczas jazdy z prędkością 140km/h Koła się zablokowały.. Na całe szczęście jechałem na wprost i tak teżustawioną mam blokade bo innaczej to było by cienko..
  
 
ostatnoi mialem tez walke ze stacyjka chcialem cala qpic ale okazalo sie ze jako calosc nie wystepoje mozna sobie cala poskladac czyli:

korpus okolo 70
wkladka od 45-80
kostka okolo 20 zl

wkladki stacyjki pasuje od opla kadeta koszt 45 zl
kostak tez jest uniwersalna
niewiem jak obudowa stacyjki ale raczej wiekszosc opli z podobnego rocznika co twoja oma beda mialy ta sama stacyjke
  
 
Seweryn, chyba nie chcesz powiedzieć, że w Będzinie nie ma speca od zamkow samochodowych. Jeź do niego ze stacyjką i kluczykiem, a za parę groszy zrobi ci w pół godziny porządek na wieki.
elektrykęa to inna para kaloszy, jak padła kostka, to pewnie trzeba szukać drugiej, te elementy z tworzywa raczej nie dają się reanimować, no ale kto wie....
  
 
Ok stacyjke kupiłem i obudowe z blokadą też w inter cars zajebista cena dla LOB 90.70zł a tak to około 130zł. ok ale jade ją oddać bo nie działa a był to komplet. tamtej stacyjki nie rozebrałem miałem już ją młotem potrzaskać ale darowałem jej. Ale jak złożyłem nową załozyłem wszystko kierownice przełączniki (wiosła) i okazuje się że nie ma blokady to się wkórde balans pipipi. rozebrałem i co brakuje jakiegoś gówna żeby wyskakiwał ten bolec co blokuje kier. Jutro jade ciekawe co na to pan z inter cars bo oni nigdy nic nie wiedzą tylko sprzedają a jak co to prosze z mechanikiem.
ps. ja wpadne z całym klubem wszyscy sa mechanikami pewnej dziedziny.
ps 2 jak nie działało to miałem ochote dwie rozwalić młotem ale
90.70 troche szkoda
ps3 Janusz nie znam nikogo od pożyczania samochodów i rozbierania cudzych zamków.
  
 
seweryn, to nie kwestia znajomości, w wawie są dwa takie warsztaty czy trzy, które z zamkami zrobią porządek, wymienią zapadki i sprężynki tak, żeby pasował stary kluczyk, poza tym, mają jakiś glejt od Policji i w razie potrzeby przyjeżdżają żeby uratować komuś dupsko i szybę, jak zatrzaśnie sobie w aucie kluczyki. Ja za naprawę stacyjki z demontażem i montażem zapłaciłem 80 zł, objaw miałem taki, że z trudem dawało się znaleźć położenie kluczyka takie, żeby go obrócić, a poza tym, jak go wyjmowałem to był wyraźnie ciwpły. Po naprawie mam spokój będzie z póltora roku.
Pozdro
  
 
Witam.
No i byłem w inter cars i nie wymienli mi tego twierdząc że ja ją montowałem i że są ślady użytkowania.
A i nie ma innej dostępnej bo gość przyniósł inną i to samo nie ma blokady kierownicy no i zostałem z nową stacyjką bez blokady ale jak rozmontuje starą to zrobień wiem jak to działa i wiem co jest przyczyną że nowa nie trybi.
  
 
Pozdrowienia dla wszystkich z problemami ze stacyjką! Wczoraj tez mi padła, kluczyk przestał się kręcić i odpaliłem na WD40 jakoś.
Wymieniam dzisiaj wkład, a ceny w byle jakim sklepie kształtują się tak (wkład do omegi A 1989)
- oryginał - 230 pln
- podróba - 60 pln.
Pozdrawiam
PS Ktos potrzebuje starego wkładu, heh?
  
 
Ostatnio też tak miałem nie mogłem przekręcić kluczyka.Porada dla wszystkich na przyszłość.Ja zrobiłem tak:zerwałem blokadę kierownicy-kręcisz mocno np. w lewo aż blokada puści-plusy są dwa:kierownica sie obraca czyli można dojechać do domu,po drugie ułatwiony demontaż stacyjki bo pęka na dwa kawałki.po zerwaniu blokady rozbieramy plastiki pod kierownicą wyciągamy kostkę i odpalamy auto.tak zrobiłem u siebie i jest to najlepsza moim zdaniem awaryjna naprawa stacyjki w trasie.Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-02-08 10:30:10, sss25 pisze:
Ostatnio też tak miałem nie mogłem przekręcić kluczyka.Porada dla wszystkich na przyszłość.Ja zrobiłem tak:zerwałem blokadę kierownicy-kręcisz mocno np. w lewo aż blokada puści-plusy są dwa:kierownica sie obraca czyli można dojechać do domu,po drugie ułatwiony demontaż stacyjki bo pęka na dwa kawałki.po zerwaniu blokady rozbieramy plastiki pod kierownicą wyciągamy kostkę i odpalamy auto.tak zrobiłem u siebie i jest to najlepsza moim zdaniem awaryjna naprawa stacyjki w trasie.Pozdrawiam


Na drugi raz woź sztosa ze sobą
  
 
woziłem jak byłem młodszy już z tego wyrosłem.