Ktos zmienial 2,0 na3,0 ? co z LPG-sekwencja- jakie koszty?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Jak narazie to teoretyczne pytanie, ale mam rozne plany co do tuningu.
czy ktos z was zmienial silnik z 2000 na 2500 albo 3000, myslalem zeby przywiezdzc anglika i pozmieniac, wydech, klime < u mnie brak > i cala reszte,

Mam 2,0 16v - sekwencja i pytanie , gdybym chcial wsadzic do niej silnik 2.5 v6, albo 3.0 z mv6 , to czy jest mozliwosc przerobki instalki pod te silniki ??? No i jakie koszty mniej wiecej ?

  
 
To tak jak by się porwać z motyką na słońce. ( No, może z grabiami.... )
  
 
He he -dobre w sumie to masz chyba racje.
Sam nie wierze zeby ktos to zrobil tak zeby chodzilo wszytko bez zarzutu,

Ale czekam na inne opinie, moze jednak sie da ?
Ten gaz troche bruzdzi przy tej przekladce.
  
 
Myślę, że taniej (i szybciej) by wyszło znaleźć taki egzemplarz 2,5 albo 3,0 który byś sobie zatrzymał. Swap nie skończyłby się na samym silniku, do tego musiałbyś przełożyć praktycznie wszystkie bebechy (zawieszenie, hamulce, skrzynię, tylny most itd.). Do tego jeszcze klima... . Instalkę gazową też musiałbyś dokompletować (mocniejszy reduktor, dodatkowe wtryskiwacze, nowy komputer, ew. nowy program, być może coś jeszcze)

Zabawa w zamianę prawdopodobnie znacznie przekroczyła by koszt kompletnego auta + nowej instalki; ze swojej strony odradzałbym taką zabawę

PS. jeśli jednak chcesz pozostać przy swoim aucie, może to cię zainteresuje - Geko Cars, zajmują się tuningiem mechanicznym Opla.

[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2006-02-07 22:05:11 ]
 
 
Cytat:
2006-02-07 21:04:00, rafalklamut pisze:
Witam Jak narazie to teoretyczne pytanie, ale mam rozne plany co do tuningu. czy ktos z was zmienial silnik z 2000 na 2500 albo 3000, myslalem zeby przywiezdzc anglika i pozmieniac, wydech, klime < u mnie brak > i cala reszte, Mam 2,0 16v - sekwencja i pytanie , gdybym chcial wsadzic do niej silnik 2.5 v6, albo 3.0 z mv6 , to czy jest mozliwosc przerobki instalki pod te silniki ??? No i jakie koszty mniej wiecej ?


taka przeróbka to tak jak byś 80 letniej babie zasłożył stringi i kazał jej na rurce zatańczyć
efekt wprost proporcjonalnie odwrotny do zamierzonego
  
 
troszke przeginacie, jasne, ze sie da, ale koszta duze
silnik to jedno, dochodzi skrzynia, most, zawieszenie przod, hamulce i cala elektryka i elektronika
gaz do kosza pewnie, bo na V6 musi byc inny sterownik, no chyba, ze Twoj da sie przeprogramowac (watpie, bo kazdy tnie koszta)
W Vectrach wkladali 3.2 i jezdzi, ale powtazam KOSZTY !!!
Raczej spzedaj Swoja i kup od razu 3.0 , gwarantuje Ci, ze wyremontujesz, podkrecisz i jeszcze Ci zostanie niezla suma w porownaniu z takim swapem