[OT] Poradaw sprawi zakupu aparatu fotograficznego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do bardziej zorientowanych w temacie aparatów fotograficznych (cyfrowych).
Mam zamiar zakupić KODAK Z740 lub Fuji FinePix S5600 - głownie chodzi o cenę.
Jestem zwykłym amatorem , więc nie szukam wyszukanego sprzetu. Czy macie jakieś informację - bardziej negatywne, na temat w/w modeli cyfrówek?

Dzięki za pomoc.
  
 
Już nie aktualne .
wybór padł na KODAK Z740 ... mam nadzieję że słusznie ...

[ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-07-11 15:57:58 ]
  
 
Moze ja sie podlacze do tematu,bo jest stosunkowo nowy, wiec tych starych juz nie bede rozwijac

Chce kupic aparacik cyfrowy, szukam raczej w obrebie Canona i Olympusa (czy Nikona tez moze ktos polecic?). Jak narazie moje oczekiwania spelnia IXUS 50 (na allegro z Wwy kosztuje 929,-), tylko, ze jesli znacie jakis opdowiednik, tyle ze tanszy, a rownie dobry, to prosze o jakas porade w tej sprawie. W sumie zalezy mi na tym, zeby aparat posiadal:

- duzy i jasny wyswietlacz
- zeby bylo dobre makro, np juz z 2-3cm
- chetnie bateria LiIon (ale niekoniecznie)
- nagrywanie filmow z dzwiekiem i zeby mogly one trwac dluzej niz 60sek..
- zoom optyczny 3x
- wizjer optyczny(ale to nie takie konieczne)
- fajnie jakby byl stabilizator obrazu (no ale nie musi...)


No i musi taka miec reakcje, zeby robil zdjecie zanim zdaze zamknac oczy, gdy blyska mi flash Wiem ze ixus50 to potrafi, dlatego tak mi sie podoba

No i mam sie zmiescic w 1000 zeby bylo zabawniej nie pogardze oczywiscie, jak zaproponujecie cos ok 800 Ale cos mi sie wydaje, ze zbyt wiele wymagam w tej cenie....
  
 
Ja posiadam Fuji S5500 od roku - co prawda przez pewien czas go malo uzywalem ale ostatnio dosc duzo fotek pstrykalem.
To dobry aparacik. Moge z czystym sumieniem polecic. Robi bardzo fajne zdjecia macro i ma zoom optyczny 10x. Jak sie dobrze zakrecisz to za 1000 bys znalazl.
  
 
Cytat:
Jak sie dobrze zakrecisz to za 1000 bys znalazl.