Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() WhitePower warszawa | 2003-04-13 14:03:31 chyab nie ma sensu porownywac wynikow tych dwoch silnikow w tym rpzedziale obrotw bo 2.0 czuje sie jak ryba w wodzie a 16V dopiero sie budzi |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 00:15:16 Tylko kto z posiadaczy roverów przy zdrowych zmysłach będzie wyprzedzał tira na V przy 80km/h. Notmalnie to się wtedy III wbija i kręci do 110km/h a to już zajmuje moment ![]() ![]() ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 09:36:00 Dokładnie tak Janio ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-04-15 09:44:26 no tak ale z tego co tutaj wyczytalem absolutnie nie chodzi o wyprzedzanie jakiegos TIRA. Kolega Seru zadal sensowne pytanie i poprostu czekal na odpowiedz. Ktos mial watpliwosci to mu je rozwial piszac
Wiec jemu tylko i wlacznie chodzi o zmierzenie elastycznosci a nie o wyscigi. |
SerU408 Wrocław | 2003-04-15 16:19:14 Dzięki Voyteck ![]() ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 17:34:25
A jak wypada twoje 2.0 na tle innych aut. Może jakieś przykłady. Obiecuję że jak zrobię porządek ze swoim 1,4 to zmierzę te przyspieszenia. |
SerU408 Wrocław | 2003-04-15 22:02:55 Heh Bocian i tu największe zaskoczenie mnie spotkało ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Formula Kiedys 1.4GLI; teraz ... Poznań | 2003-04-15 22:08:26 III 60-100 8s
60-120 11,5s IV 60-100 12s 60-120 15s 80-120 10s V 80-120 20s - ale moze jutro zweryfikuje bo ten pomiar byl lekko lipny i moze uda sie z 18s wycisnac. Chcial bym zauwazyc ze wyniki na 4 biegu (80-120)sa zblizone Seru a mogl bys podac czasy na 3 biegu ?? np 40-80 60-100 60-120 itp bo te czasy chyba najbardziej wszystkich interesuja ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 22:14:04 NO tak seru a jak byś wsadził most trucka to miałbyś jeszcze mniej ![]() ![]() |
![]() Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-04-15 22:27:41 Nie rozumiem czemu nie masz sensu mierzyc??? To przeciez tez sa jakies dane. |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-16 00:06:46
Boję się że wyjdą na poziomie malca ![]() |
SerU408 Wrocław | 2003-04-16 07:36:17 Dzięki za wszystkie dane. Formula-o mierzeniu na 3 przy prędkości 80-120 mogę zapomnieć-max dal tego samochodu na trójce to około 110 km/h i to juz go boli-niestety. Natomiast od 40 do 80 na 3 to będzie moment-dzisiaj zamierzę.
Bocian-to fakt jeżeli masz most od 1,6 to elastycznośc rzeczywiście może być kiepska ale za to coś mi się zdaje, że masz naszybszego poldka w klubie-wyciągniesz największą v max ![]() Co do ekonomii, to wierzcie albo nie ale ostatnio zrobiłem 280 km w jeździe mieszanej (około 150 km w trasie-reszta po mieście) i jak podjechałem na stację gazu weszło...28 litrów gazu! Czyli 10/100 ![]() |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-16 10:52:54 A u mnie w mieście 15l/100 ![]() ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-16 15:22:47 Moje wyniki (Rover) 80-120 km/h (predkosci rzeczywiste, a nie wskazywane!) na V biegu to ok. 21,5 sek.
Jest oczywistoscia, ze 2.0 bedzie mial taki czas znacznie krotszy - widac to po momencie obrotowym i przelzeniach. Do setki to inna sprawa - vide Borsk ![]() Pozdrowka Adamus |
![]() Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-04-16 15:46:04
![]() |
![]() Formula Kiedys 1.4GLI; teraz ... Poznań | 2003-04-16 22:42:38 W zwiazku z tym ze juz mniejwiecje jest wiadomo jak sie maja czasy na poszczegolnych biegasz w 1.4 i 2,0 proponuje test 40-120 40-140 obojetnie na jakich biegach. Sadze ze do 120 przewaga 2:0 nie bedzie duza le do 140 to juz napewno pare sek.
Moze jeszcze ktos podal by czasy 1.6 po tuningu ?? Najlepiej jak najwiekszym |
![]() WhitePower warszawa | 2003-04-17 15:10:12
|