Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WhitePower warszawa | 2003-04-13 14:03:31 chyab nie ma sensu porownywac wynikow tych dwoch silnikow w tym rpzedziale obrotw bo 2.0 czuje sie jak ryba w wodzie a 16V dopiero sie budzi |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 00:15:16 Tylko kto z posiadaczy roverów przy zdrowych zmysłach będzie wyprzedzał tira na V przy 80km/h. Notmalnie to się wtedy III wbija i kręci do 110km/h a to już zajmuje moment . Jedynym parametem sensownym zostanie chyba tylkoklasyczna setka lub 4setka (jak ktoś ma mocniejszą głowę ). A tu oba silniki wypadają podobnie wg mnie. |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 09:36:00 Dokładnie tak Janio . U mnie przy 80km/h na V jest tragedia ale za to na IV jest coś koło 3000RPM czyli naoszczędniejsze obroty tego silnika . |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-04-15 09:44:26 no tak ale z tego co tutaj wyczytalem absolutnie nie chodzi o wyprzedzanie jakiegos TIRA. Kolega Seru zadal sensowne pytanie i poprostu czekal na odpowiedz. Ktos mial watpliwosci to mu je rozwial piszac
Wiec jemu tylko i wlacznie chodzi o zmierzenie elastycznosci a nie o wyscigi. |
SerU408 Wrocław | 2003-04-15 16:19:14 Dzięki Voyteck Nareszcie ktoś zauważył o co mi chodzi Chyba nie muszę mówić, że jak przy 60 wbiję 3 to szybciej będę miał 100 niż na 4. Chodzi mi o czyste porównanie tych parametrów-nic więcej-chcę po prostu zobaczyć jak 1,4 16V i 2.0 DOHC wypadają na tle innych samochodów. |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 17:34:25
A jak wypada twoje 2.0 na tle innych aut. Może jakieś przykłady. Obiecuję że jak zrobię porządek ze swoim 1,4 to zmierzę te przyspieszenia. |
SerU408 Wrocław | 2003-04-15 22:02:55 Heh Bocian i tu największe zaskoczenie mnie spotkało Otóż moje 2.0 w teście elastyczności na 4 i 5 pobiło Astrę 2.0 8V, 2,0 16 V, Audi A3 1.9 TDi, Focusa 1,9 TDCi i mnóstwo innych samochodów-no chyba, że w tych tabelach są jakieś błędy-jeżeli nie wierzycie, to sprawdźcie. Sprawcą całego zamieszania jest z pewnością mój most, który pochodzi od poldka z silnikiem rovera i to jego strasznie krótkie przełożenie tak wywindowało te osiągi Mankamentem jest to, że na 5 biegu przy 3 tyś obrotów mam dopiero...80 km/h czyli jestem w punkcie maksymalnego momentu obrotowego Aha! Jeżdżę na oponach 195/55/13 i pod nie mam wyskalowany licznik |
Formula Kiedys 1.4GLI; teraz ... Poznań | 2003-04-15 22:08:26 III 60-100 8s
60-120 11,5s IV 60-100 12s 60-120 15s 80-120 10s V 80-120 20s - ale moze jutro zweryfikuje bo ten pomiar byl lekko lipny i moze uda sie z 18s wycisnac. Chcial bym zauwazyc ze wyniki na 4 biegu (80-120)sa zblizone Seru a mogl bys podac czasy na 3 biegu ?? np 40-80 60-100 60-120 itp bo te czasy chyba najbardziej wszystkich interesuja |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-15 22:14:04 NO tak seru a jak byś wsadził most trucka to miałbyś jeszcze mniej . To ja nie mam szans i sensu mierzyć bo most mam od 1,6 (3,91) i oponki 175/65 które są większe od nominału. Ale za to jaka ekonomia. Miasto 10l LPG . |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2003-04-15 22:27:41 Nie rozumiem czemu nie masz sensu mierzyc??? To przeciez tez sa jakies dane. |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-16 00:06:46
Boję się że wyjdą na poziomie malca . |
SerU408 Wrocław | 2003-04-16 07:36:17 Dzięki za wszystkie dane. Formula-o mierzeniu na 3 przy prędkości 80-120 mogę zapomnieć-max dal tego samochodu na trójce to około 110 km/h i to juz go boli-niestety. Natomiast od 40 do 80 na 3 to będzie moment-dzisiaj zamierzę.
Bocian-to fakt jeżeli masz most od 1,6 to elastycznośc rzeczywiście może być kiepska ale za to coś mi się zdaje, że masz naszybszego poldka w klubie-wyciągniesz największą v max Co do ekonomii, to wierzcie albo nie ale ostatnio zrobiłem 280 km w jeździe mieszanej (około 150 km w trasie-reszta po mieście) i jak podjechałem na stację gazu weszło...28 litrów gazu! Czyli 10/100 |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-04-16 10:52:54 A u mnie w mieście 15l/100 |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-04-16 15:22:47 Moje wyniki (Rover) 80-120 km/h (predkosci rzeczywiste, a nie wskazywane!) na V biegu to ok. 21,5 sek.
Jest oczywistoscia, ze 2.0 bedzie mial taki czas znacznie krotszy - widac to po momencie obrotowym i przelzeniach. Do setki to inna sprawa - vide Borsk Pozdrowka Adamus |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-04-16 15:46:04
|
Formula Kiedys 1.4GLI; teraz ... Poznań | 2003-04-16 22:42:38 W zwiazku z tym ze juz mniejwiecje jest wiadomo jak sie maja czasy na poszczegolnych biegasz w 1.4 i 2,0 proponuje test 40-120 40-140 obojetnie na jakich biegach. Sadze ze do 120 przewaga 2:0 nie bedzie duza le do 140 to juz napewno pare sek.
Moze jeszcze ktos podal by czasy 1.6 po tuningu ?? Najlepiej jak najwiekszym |
WhitePower warszawa | 2003-04-17 15:10:12
|