Problem z obrotami - rozwi±za³em !!

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
A wiêc by³o tak: na biegu ja³owym oko³o 1200-1400 obr, na zimnym gas³.
Dzi¶ wymontowa³em krokowy:
1. zdj±³em rurê z dolotu.
2. odkrêci³em przepustnice
3. odpi±³em elektrykê od wtrysków.
- po to by doj¶æ do górnej ¶róby silnika krokowego
4.dolna ¶róba od do³u (najlepiej kana³)

Silnik krokowy:
1. zdj±æ za¶lepkê (pokryweczkê) metalow± osadzon± na "grzbiecie" silniczka (np: kombinerkami)
2. wyci±gn±c stare i sparcia³e filcowe podk³adki
3. wymoczyæ i wyczy¶cic silniczek w benzynce ekstrakcyjnej (kilkukrotnie benzynk±, pêdzelkiem wszystkim tym co pozwoli nam na jak najdok³adniejsze wyczyszczenie)
4. odczekaæ a¿ benzynka odparuje dok³adnie
5. doci±æ na wymiar nowe filcowe podk³adki i za³o¿yæ na miejsce starych.
6. za¶lepiæ (pkryweczk±) za¶lepk± zdjêt± wcze¶niej.
7. przykrêciæ.

Odpowietrzenie skrzyni korbowej.
(gdzie znale¼æ i jak to zrobiæ ------> wyszukiwarka)
1. sprawdziæ dro¿no¶æ wszystkich przewodów i zawroka w razie zapchania - wyczy¶ciæ benzynka ekstrakcyjn±.

UWAGA : to co u mnie powodowa³o nieprawid³ow± pracê.

sprawdziæ czy w ca³ym uk³adzie odpowietrzenia skrzyni korbowej nie ma nieszczelno¶ci, czy przewód nie jest spracia³y i popêkany, czy nie ma dziur a je¶li takowe objawy wystêpuj± wymieniæ czê¶æ sparcia³a lub dziuraw± na szczeln± !!!!!!
---- uk³ad nie mo¿e zasysaæ "lewego" powietrza...

Zresetowaæ komputer (jak to zrobiæ -----> wyszukiwarka)
...i cieszyæ siê równymi stabilnymi obrotami i niegasn±cym zimnym silnikiem.

Dla laika takiego jak ja zajê³o to 3 godziny.
Nowy krokowy to wydatek 200-350 z³ - tyle oszczêdzamy.

  
 
rozumiem ze mówimy o silniku zetec 1,6 lub 1,8 ?
czy masz lpg ?
czy teraz nic nie syczy pod maska ?
  
 
Silnik 1.6 16v Zetec, nie wiem jak jest w 1.8 16v Zetec - ale podejrzewam ze podobnie.
Nie posiadam LPG.
Pod mask± nic nie syczy.
Wrêcz przeciwnie pracuje du¿o - hmm równiej.