Czy mozna az tak bardzo zamulic TDCI ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie, w pracy mamy Forda Focusa 1,8 TDCi 100PS, ma rok i 9 tys km przejechany, 99% swojego zywota jezdzi po parkingu czyli predkosc do 20 km/h na 1 i 2 biegu, wczoraj wzialem go i pojechalem na lotnisko, pozniej na obwodnice i ku mojemu zdziwieniu ten diesel na zadnym biegu nie dochodzi do odciecie, wskazowka wchodzi na jakies 4500 obr ( czerwone pole dopiero od 5 tys ) i stoi, samochod juz nie przyspiesza i to nawet na jedynce. Na luzie do odciecia dochodzi. Jego Vmax to bylo 140 km/h i wiecej juz nie mogl, co moze byc z nim nie tak ???

ps. Diesle tylko do ciezarowek
  
 
Może po prostu coś się zepsuło, a nie silnik zamulił....?
W mojej pracy jeżdżą fokusy i mondziaki diesle - co ja się o nich nasłuchałem.... Same
Pozdr. P.
  
 
moj szef nie wiedzial o tym zamuleniu w drodze do pracy rozwalil mu sie mercedes 2,4l benzyna i jak konczylismy prace to wzial tego focusa, facet ma zdanie ze DU to shit, zaproponowalem mu sie scignac, on oczywiscie sadzac ze foka po 100PS przyjal wyzwanie i przegral bo ta foka do 100 km/h ma teraz jakies 20 sekund
  
 
Seryjnego diesla NIE KRĘCI się powyżej 4000 obr. !!!


Albo przepływomierz, albo łapie tryb awaryjny...
  
 
zoltar ale to nie zmienia faktu ze seryjny diesel nie powininen sie zbierac jak polonez i dochodzic do odciecia
  
 
Diesla nie wymyślono do jazdy po parkingu przy 15 km/h


Biedne auto
  
 
Cytat:
2006-05-11 15:05:59, Zoltar pisze:
Diesla nie wymyślono do jazdy po parkingu przy 15 km/h Biedne auto



A jak się powinno wyjeżdżać dieslem z parkingu???
Setką???
  
 
Cytat:
2006-05-11 15:32:25, pyrekcb pisze:
A jak się powinno wyjeżdżać dieslem z parkingu??? Setką???



Kurwa !

To wpieprzaj całe życie salami, też będziesz żywy i chętny do życia.


Ja jebie, przestańcie naśladować Piotr_ka, bo Wam to nie idzie !!!
  
 
Cytat:
2006-05-11 15:42:03, Zoltar pisze:
Kurwa ! To wpieprzaj całe życie salami, też będziesz żywy i chętny do życia. Ja jebie, przestańcie naśladować Piotr_ka, bo Wam to nie idzie !!!



Zolti, o co Ci chodzi...???
Co się tak nerwujesz....

Z Twoich wypowiedzi wynika, że jeżdżąc nowoczesnym dieslem przydałoby się iść na specjalny kurs jazdy - tu za wolno, tu za szybko, tu za małe obroty, tu się nie kręci powyżej, etc.

Bez przesady - to samochód jest dla Ciebie, a nie na odwrót!

Pozdr. P.

P.S. Z tym salami i piotr_kiem, to zupełnie nie rozumiem....
Mozna jaśniej?
  
 
Jak potrzebujesz śmigać po parkingu, to polecam skuter !

Po co duże auto.


Reszty nie komentuje
  
 
Cytat:
2006-05-11 16:32:54, Zoltar pisze:
(...) Reszty nie komentuje



W związku z tym mam prośbę - jezeli ktoś zrozumiał, o co chodzi z salami - poproszę o wyjasnienie...
P.
  
 
Chodzi pewnie o to, że Zoltar ma kręćka na punkcie diesli i gotów jest życie oddać w ich obronie, zwłaszcza gdy ktoś pokazuje, że król (diesel) jest nagi
zaraz pewnie zamknie wątek
  
 
Cytat:
2006-05-11 17:27:47, Robert_S pisze:
Chodzi pewnie o to, że Zoltar ma kręćka na punkcie diesli i gotów jest życie oddać w ich obronie, zwłaszcza gdy ktoś pokazuje, że król (diesel) jest nagi zaraz pewnie zamknie wątek

  
 
Zolti, nie czarujmy się, diesel nie został stworzony do jazdy sportowej
  
 
No nie.

Ale w Le Mans daje radę


Boże... Czytajcie ze zrozumieniem... Jak Wam muli auto, bo coś tam, to jest ok.


A jak ten biedny Ford jeździ po parkingu, to powinien być demonem prędkości... Przecież on ma tak przesrane warunki pracy... Co chwilę odpalany, niskie obroty i tak w kółko

On ma na 99 % pozapiekane wszystko co można...



Konieczna diagnoza w serwisie...
  
 
Cytat:
2006-05-11 15:42:03, Zoltar pisze:
Ja jebie, przestańcie naśladować Piotr_ka, bo Wam to nie idzie !!!




Polecam się na przyszłość.
A nowe dizle i tak są fajniejsze niż nowe benzyniaki.