Gazownia w sportówce...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich serdecznie...
Jestem tuataj zupelnie nowy ale obczytalem troche postow i spodobala mi sie fachowosc i konkret wypowiedzi...


Ja po wielu bojach myslowych w koncu podjalem dramatyczna decyzje o zagazowaniu mojej Fiacinki.... oczywiscie wzgledy $$$

Dlatego chcialbym poprosic o pomoc w doborze instalki oraz instalatora w Warszawie

Poczatkowo napalilem sie na JTG ICOM ale po przeczytaniu paru watkow moj zapal przygasl...

W mojej fiacince jest silnik 5 cylindrowy 20V wolnossak i bardzo ciasno pod maska.

te silniczki pojawialy sie tez w Maera byc moze ktos sie juz lansuje taki silniczkiem na gazie bede wdzieczny za wszelkie doradztwo

Pozdro...
  
 
Ja mam podobny silnik Fiat 1,8 16V VFD. Podobnnie jak u Ciebie zmienne fazy tylko jeden cylinder mniej
Ja mam sekwencję i dobrze się spisuje moc o jeden KM mniejsza niż na Pb i moment taki jak na benzynie (sprawdzone na hamowni). Mam tylko jeden problem silnik nie wkręca się tak szybko na obroty jak na benzynie w wyniku tego przyspieszenie jest mniejsze ale elastyczność trochę lepsza niż na Pb, Vmax ta sama.

  
 
Ofreusz, a moglbys napisac jakego masz LPG sprzeta i gdzie go montowales?

Rozumiem, ze tez sie wozisz FC?? Czy butla nie wystaje Ci poza wnęke na zapas?

Czy sadzisz, ze w przypadku JTG efekt gorszego wkręcania silnika raczej by nie występował ?

Czy li generalnie zadnych opcji na gazownika w stolicy... no to chyba musze sie wybrac na Poałudnie z tego co widac
  
 
Ja mam Punto II HGT na Diego. Jeśli chodzi o butle to można dobrać odpowiednią do samochodu ja nie mam dużej bo nie potrzebuje mam 5 stacji LPG na rzut beretem trudniej mi jest zatankować bene na rozpałke niż LPG

Nad JTG też się zastanawiam zobacz kilka wątków niżej temat był poruszany. Moim zdaniem sekwencja nie jest już bardzo droga i można samemu korygować ustawienia co jest niewątpliwie plusem.
A Vgen. to wciąż nowość...

Jeżeli będziesz zakładał LPG do autka to b. ostrożnie wybierz zakład najlepiej z dużym doświadczeniem. Fiaty są ciężkie w ustawieniu na LPG i pierwszy lepszy sobie nie poradzi wiem bo sam to przerobiłem. Jeżeli autko nie będzie chodzić od razu po montażu to nie wdawaj się w dyskusje niech ściągają i oddają kase bo inaczej będziesz tam siedział co najmniej raz w tyg.

Spalanie mam na poziomie 9 litrów gazu przy normalnej jeździe, Vmax jak na benie, elastyczność na IV i V lepsze o ok. 1sek. tylko przyspieszenie jest gorsze o około 1sek. (udało mi się wkońcu to ustawić)
  
 
Z tego co wiem Coupe 1,8 chyba nie posiada zmiennych faz rozrządu.
  
 
Silnik 183A1.000 ma zmienne fazy...
  
 
Wracam do tematu bo decyzja juz coraz blizej...

Ostatnio zaczalem mocno myslec o KME DIEGO... nie ukrywam, ze $$$ ma tutaj duze znaczenie...

Orfeuszu jednakze , Ty miales jakies problemy z moca na tej instalce. Czy udalo Ci sie z tego wybrnac?

Czy moze problemy z Diego sa powszechniejsze.... Czy uzytkownicy tej instalki mogliby sie wypowiedziec od praktycznej strony?

Miejsce instalacji w Wawie... hmmm...
Firma POLGAS druga widoczna po EGP... Maja jakies promo na KME. Obadam to ale moze sa juz tutaj ich klienci.. ciekawe czy ich buzki wygladaja tak...