Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-04-24 09:37:01 Witam!
Mam pytanie do znawców w temacie. Skąd podawany jest impuls elektryczny do parownika? Problem jaki u mnie występuje jest dość nietypowy (a przynajmniej, mi się tak wydaje). Na zimnym silniku występuje bardzo duże opóźnienie podania impulsu do cewki w parowniku (reduktorze). Jak silnik jest ciepły to wszystko jest OK. Jak na rzie radzę sobie w ten sposób, że rozpędzam samochud na Pb do 60-80km/h i wtedy przełanczam na LPG i czekam aż w końcu samochód otrzyma dawkę gazau. Problem mam od jakiegoś miesiąca, aleostatno coraz bardziej się nasila. Czy ktoś wie co może być przyczyną takiego stanu? Postawiłem na tą cewkę w parowniku, bo tam usłyszałem wyraźnie puźniejsze "pyknięcie" na cewce. A i jeszcze jedno, nie mam czujnika temperatury w parowniku. |
Kamil_H 2107 1.3 Poznań | 2006-04-24 10:59:47 Co to za instalka? |
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-04-24 12:20:10 Lovato z kompem AL700.
|
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-04-24 14:22:41
Pewny to ja 100% nie jestem, czy to na nie puszcza mi na parowniku, czy wina jest gdzie indziej. Po prostu od miesiąca mam taki objaw, że gaz niedochodzi zaraz po przełączeniu na LPG. Samochud poprostu nie dostaje paliwa. A zimą nawet przy mrozach nie miałem tego problemu. Niestety z uwagi na brak czasu nie mogę się temu dokładnie przyjżeć. Temat dokładnie rozpoznam dopiero podczas świąt majowych. W zasadzie to przyczyną możebyć nawet brak dobrego połączenia z cewką, lub coś w tym stylu. |
Krzysztmat Bydgoszcz | 2006-05-09 12:33:38 Rozbierz zaworek przy parowniku i go wyczyść.Ot i cała filozofia! |
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2006-05-11 08:12:55 No i winowajca znaleziony.
Przy okazji zrobina konserwacja instalacji Winnym okazał się słabej jakości gass z Orlenu. Dziwne, bo od ponad 4 lat tam tankuję (na jednej stacji). Jednak testy jakie poczyniłem po zatankowaniu na różnych stacjach, pokazały mi jednoznacznie, że na dzień dzisiejszy moje Espero nie toleruje gassu z Orlenu. Po zatankowaniu na Shellu i StatOilu wszystko było OK, ale jak zatankowałem na Orlenie problem powrócił jak bumerang. Teraz znów zatankowałem na Shelu i problrm z przełonczeniem na LPG przy zimnym silniku znikł. A jeśli idzie o opużnienie, to jednak to opóźnienie trwa nie całąsekundę i stąd moje przypuszczenie, że to tu był problem. |
Krzysztmat Bydgoszcz | 2006-05-12 11:42:19 To prawda z tym gazem.Raz zatankowałem w Orlenie,na szczeście za dwie dychy,to myślałem że ręczny mi blokuje |